Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bruinevingers

Hoe zit het eigenlijk

Recommended Posts

Met het opslaan en vrijgeven van IP adressen en andere informatie op deze site ?

 

Ik merk dat iedereen vrijelijk praat hier over zijn hobby, maar de mannen in blauw lezen toch ook mee ? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar die hebben niks aan de info als de ip adressen niet beschikbaar zijn voor hun en zelfs dan nog moeten ze de gegevens via de provider opvragen wat tegen de wet ingaat.

Ze moeten eerst een hele sterke case hebben om dit te kunnen doen en ook ofwel een inval of een server in beslagname regelen, ik heb zo het idee dat we dit dan echt te horen krijgen en we maatregelen kunnen nemen voordat de petjes op je stoep staan.

 

Kortom het is niet de meest anonieme manier maar om gegevens te krijgen is het heel erg moeilijk voor de petten daar zit heel veel regelgeving aan.

Kijk maar naar het feit dat ze van geen enkele download site nog downloaders hebben kunnen pakken om dat ze gewoon de informatie niet krijgen.

 

Dus lekker posten en niet te para worden B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als jij zo zeker weet dat ze achter je aan zitten dan weet je ook dat je alles moet doen om detectie te voorkomen dus dan zou ik beginnen met internetten via een proxy dan hoef je je daar niet meer druk om te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...