Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kaytjee

Hennepkwekerijen ontmanteld in Eindhoven

Recommended Posts

Hennepkwekerijen ontmanteld in Eindhoven

 

EINDHOVEN - Het BITE hennepteam (bestaande uit projectleiders van BITE (Bestuurlijk Interventieteam Eindhoven), politie en Endinet) heeft dinsdag drie panden bezocht waar mogelijk hennepkwekerijen gevestigd waren. In twee panden werd een kwekerij aangetroffen met in totaal circa zestig hennepplanten.

 

Pand 1 is gevestigd aan de Strijpsestraat, hier werd wel een kwekerij aangetroffen maar geen planten. Pand 2 is te vinden aan het Kleine Beerpad. Hier werd in het schuurtje nabij de woning een hennepkwekerij aangetroffen met in totaal 60 planten. De 42-jarige bewoner werd aangehouden. In het derde pand bleek geen kwekerij aanwezig. In totaal zijn circa zestig hennepplanten en de apparatuur in beslag genomen en vernietigd. Op de Strijpsestraat werd gefraudeerd met de elektriciteit en met gas. Endinet heeft hier de stroom en het gas afgesloten en de meters meegenomen voor onderzoek. Op genoemde adressen zijn de kwekerijen geruimd op last van de gemeente (spoedeisende bestuursdwang) vanwege (brand)gevaar. De kosten van de ruiming worden verhaald op de eigenaren van de kwekerijen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op genoemde adressen zijn de kwekerijen geruimd op last van de gemeente (spoedeisende bestuursdwang) vanwege (brand)gevaar.

 

 

Betekend dit hetzelfde als "de kwekerijen zijn geruimd"

Share this post


Link to post
Share on other sites

En er is dus een pand voor niks opengebroken....

Met veel bombarie naar binnen gestormd,

de zooi overhoop gehaald en dan tot de conclusie komen dat er toch niks te vinden is :D

:) Goed bezig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een gezaag over een schuurtje wat een vangst :D LoL

 

hoe kan dat nou heel nederland of benelux europa voorziien van ganja ?

 

snap het echt helemaal niet meer gewoon mensen beetje schrik aanjagen ja maar

 

60 stuks vind ik ook wel wat veel das misschien 3 tot 5 kilo das niet meet voor eigen gebruikt

 

20 stekjes zou wel mee als genoeg zijn das 1000 gr genoeg als je 2 a 3 gr per dag rookt !!!

 

dan is dat 1092 gr per jaar dat je blowt + je wil nogwel eens een ander soortje enz

 

2 x 600 watt of 4 x 400 of 250 in 2mx2mx2m ruimte of iets ruimer is meer als genoeg volgens mij !!

 

ze zouden er wetten op moeten maken ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een gezaag over een schuurtje wat een vangst :D LoL

 

hoe kan dat nou heel nederland of benelux europa voorziien van ganja ?

 

snap het echt helemaal niet meer gewoon mensen beetje schrik aanjagen ja maar

 

60 stuks vind ik ook wel wat veel das misschien 3 tot 5 kilo das niet meet voor eigen gebruikt

 

20 stekjes zou wel mee als genoeg zijn das 1000 gr genoeg als je 2 a 3 gr per dag rookt !!!

 

dan is dat 1092 gr per jaar dat je blowt + je wil nogwel eens een ander soortje enz

 

2 x 600 watt of 4 x 400 of 250 in 2mx2mx2m ruimte of iets ruimer is meer als genoeg volgens mij !!

 

ze zouden er wetten op moeten maken ....

Edited by elmanito
dubbel in 1 schrijven

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou stoppen met 2 a 3 gram per dag te roken Randy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...