Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wessss

overstappen van b-cuzz naar plagron

Recommended Posts

hey

zit met het volgende probleem .

heb twee tenten staan .

in de ene moeten ze nog 5 weken afbloeien .

 

de andere staat van gisteren in de bloei heeft dan ongeveer 25 dagen voorgroei gehad.

 

ik geef ze op het moment voeding van b cuzz samen met schooting powder van house and garden dacht ik .

de planten die nog maar net in de bloei staan heb ik alleen nog maar wat a en b component gegeven roots en een beetje booster .

 

nu vind ik wat ik in het verleden ook al ervaren heb dat die schooting powder zijn werk niet echt doet .

en wil ik zeker bij de planten die nog maar net in de bloei staan overgaan op plagron voeding .

dus gewoon wanneer ik ga starten met bloeivoeding plagron nemen .

en mischien zelfs bij die wat nog vijf weken moeten ook de greensensation en bloom geven .

 

zou dit slecht zijn voor de planten om over te stappen op andere voeding?

 

grts wes

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je niet te veel geeft de eerste keer

en een keer water tussen door geeft

zal het niet heel veel uitmaken

 

ze niet gelijk volknallen met die nieuwe voeding

succes

en shooting powder ...

dat is oud spul

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je niet te veel geeft de eerste keer

en een keer water tussen door geeft

zal het niet heel veel uitmaken

 

ze niet gelijk volknallen met die nieuwe voeding

succes

en shooting powder ...

dat is oud spul

ja dat gaan we doen waarschijnlijk .

heb juist nog wat gelezen en kwam uit bij Bloombastic .

iemand daar ervaring mee .

want uiteindelijk is da groei wel steeds goed en met de basisvoeding zal ook niet veel mis mee zijn .

 

mischien de b-cuzz lijn blijven geven samen met de bloombastic dan .

ik hoor het wel greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus je gebruikt B'cuzz met H&G shooting powder,bent ontevreden over shooting powder,en je verandert dan de basis?? :S

 

Ik snap je redenering niet helemaal.

 

Beter zou zijn dat je eerst de fout opspoort(wss die shooting powder aan jouw verhaal te zien) en gaat daarop inspelen.

 

En let er op dat je niet teveel van die pk bommen geeft.Die pk hebben de planten helemaal nie zoveel nodig als iedereen denkt.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, ik geef al een tijd geen pk meer. Ik goochel wel wat met de A+B verhouding.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

plagron kan ik aanraden dat is topspul

als je dan op de biologische tour gaat kan je ook kiezen voor alga bloom en gro ,green sensation is zeker vele malen beter dan shooting powder waarom poeder oplossen als je ook vloeibaar gebruiken kan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat je vloeibaar ook moet oplossen en poeder goedkoper is+makkelijker te vervoeren.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik altijd aptus met hun bijgeleverde schema. En wat ik heb gezien is dat al die merken wel zo'n schema hebben. Ik vind dat persoonlijk heel handig en heb tot nu toe (1 volledige ronde en een die nog 4 weken moet) super resultaat gedraaid. Die schema's zijn allemaal eenvoudig op google te vinden. Misschien wat voor de volgende keer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus je gebruikt B'cuzz met H&G shooting powder,bent ontevreden over shooting powder,en je verandert dan de basis?? :S

 

Ik snap je redenering niet helemaal.

 

Beter zou zijn dat je eerst de fout opspoort(wss die shooting powder aan jouw verhaal te zien) en gaat daarop inspelen.

 

En let er op dat je niet teveel van die pk bommen geeft.Die pk hebben de planten helemaal nie zoveel nodig als iedereen denkt.

 

Grtz twin

heb ook gezegd dat de basis goed is en ik waarschijnlijk gewoon de shooting powder ga veranderen .

maar als ik voor greensensation ga stap ik liever op de hele lijn over .

 

ga deze twee rondes afmaken met bloombastic en de b-cuzz lijn .

gaat deze goed blijf ik erbij .

anders stap ik over op de volledige lijn van plagron .

 

heb toch al wat goede dingen gehoord over de bloombastic en zeker in combinati met b-cuzz .

ben ook van mening dat als ge niet zo veel kennis hebt van de dingen die erin zitten .

ge toch beter de zelfde voedingslijn aan te houden

grtz wes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...