Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ouwe ketser

Meeting start 2012

Recommended Posts

Omdat de meeting van P-P nog zooo ver weg is (april)

 

Meeting op de kartbaan in januarie?? = er animo?

Als er genoeg mensen zijn zal ik verdere actie ondernemen. En dan ik meer in detail treden over datum tijd en evt. een bijdrage voor het karten en de belangrijkste vraag... of we de ''bedrijfsuitjesruimte'' mogen gebruiken voor onze rookfestiviteiten. Buiten voor de deur blowen = een stuk minder ;)

Kartbaan in zoetermeer (lekker cheap) en ze doen niet al te moeilijk daar. (voor de deur kan je sowieso gewoon lekker blowen en daarna vrolijk in je kart stappen :)

Ook ken je er lekker eten :o

 

Ik hoor het graag van jullie allemaal

 

Grts. O_K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het voor de 14de is moet ik even kijken als het hier mogelijk is.

Na de 14de zal het niet gaan 2 dagen reizen is een beetje veel maar ach wel zon.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk idee Ouwe Ketser.

Ik heb er ook zeker wel zin,enkel kan ik het je pas met zekerheid zeggen als ik de precieze datum weet.

Ik zit namelijk even of ik dan storingsdienst heb of niet..

 

Je hoort van me ;)

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ouwe ketser: is het niet een beter idee om zoiets op een meer centraal gelegen plaats in Nederland te organiseren?

Tenzij Zoetermeer juist gunstig is natuurlijk. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had zoetermeer in gedachten omdat ze daar niet zo moeilijk doen...

In delft bijv. heb ik de grootste problemen gehad omdat we voor de deur lekker stonden te dampen en toen de karts in wilden stappen ;)

Zoetermeer noooooit problemen gehad.

Zondags zijn de prijzen zelfs extra aantrekkelijk, maar ik denk als we met een grote groep gaan we het best een arangementje kunnen nemen met wat te kanen erbij e.d

 

Uiteraard zijn de niet-racers ook van harte welkom! Maar zoals gezegd moet ik nog verdere details horen mbt het evt. blowen indoor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey tof idee ketser, ik wil me bijdeze ook wel soorte van aanmelden whaha is in de buurt van mij rdam. En aangezien ik een nieuw groentje ben op het f is het leuk mezelf echt te kunnen voorstellen!!

 

Ik kom er regelmatig en ze zijn inderdaad VEEEL makkelijker dan bv in delft en de lokatie Zoetermeer is veel beter en zker op zondag. Als je met een leuk groepje res maak dan is er altijd wat te regelen met hun uit mijn ervaringen.

 

Bijdeze i am down!!!

Edited by Torsti
Onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk idee ma toch weer een eindje rijden voor mij

 

neext time beter

 

greetzz st0ny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het geen beter idee om na afloop pas uitgebreid te gaan zitten met een rokertje?

Dan kan iedereen op zijn gemak van elkaar roken, zonder dat we vast zitten aan een bepaalde tijd om te gaan karten en dan hoeven we bepaalde soortjes ook niet links te laten liggen (na een klein beetje OG Kush ben ik bijvoorbeeld goed geconcentreerd, maar na een dikke amnesia met wat extra olie... hoef ik niet meer in een kart). :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opschuiven dan kom op he ahahah

 

Ik had er wel zin in jammer!!

 

zag wel weinig reacties dacht t al aan te zien komen dus hopelijk word het opschuiven en dan laat ik me cartskills wel even zien.

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

plan het lekker in de lente of voorzomer en ik ben er bij.. :wacko:

eerste een paar rondjes en dan lekker op een terasje ofzo... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook wel in voor een meeting iig.

Laatste keer was erg gezellig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hellow,

 

 

moest dit nog steeds doorgaan, dan ben ik zeker van de partij...

mss wel een eindje rijden voor me, maar so what...

Indien ik welkom ben, count me in ;) :whip:

 

B)

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

B) wat is dat nou???!!! ineens wel animo allemaal??

Nou laten we nog ff kijken wie er nog meer aanschuiven en laten we dan pas een datum prikken??!!

 

 

MVG O_K

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel amino jah ,,alleen t licht niet om de hoek hee B) voor mij toch weer enkel 240km

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je wel een datum moet proberen te prikken want anders blijft het bij het roepen van ik wil ik kom zeker en ik kom mischien zonder dat er echt een meeting komt...

 

pak gewoon een zondag in de maand april ofzo en kij wat voor animo daar uit voort komt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm das in de buuurt met een datum is het een stuk makelijker inderdaad om te roeppen of ik ook kan komen of niet B)

@sticky eind maart zou toch ook nog haalbaar zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...