Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
s3ppe

Idee

Recommended Posts

Stel ik heb een idee voor het kweken van wiet makkelijker te maken dat ook kan gebruikt worden voor verschillende gewassen. Als ik hier een schets van maak, kan ik dit ook ergens laten maken? Het is iets dat ik nog nergens heb gezien. Waar kan ik daar dan mee naartoe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenavond

Je kan je idee voorleggen bij een tekenbureau of even wat rondvragen op het forum volgens mij zijn der genoeg artistieke mensen aanwezig.

Als je je idee (zou willen) posten kunnen we der misschien wat over zeggen :spliff:

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja :D ..probeer het eerst maar zelf uit.... zou ik zeggen... ;)

 

anderen overtuigen geld uittegeven is daarna nog moeilijk zat.....kijk maar naar het tv progammma "het beste idee van Nederland" :lol: ...

 

voor je je idee uithanden geef informeer dan naar oktrooi etc... :lol: ...maar dat kost geld...en voor buro's moet je uitkijken....ook zij kunnen het net even 1 dag voor jou doen... :huh:

 

iedeeen voor tv progamma's worden ook vaak gejat :nerd ...of net ff veranderd.... ;)

 

een kennis heeft een oktrooi... en vangt al jaren een leuk jaarlijks bedrag :o

 

succes :spliff:

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je bang voor jatten bent moet je het duidenlijk omschrijven met desnoods tekeningen .in een envelop en aangetekend aan jezelf versturen.

Als je de envelop binnen krijgt niet openmaken maar gewoon wegleggen.Iedereen die dan met jou idee aan de haal gaat in de tussentijd kun je de datum laten zien wanneer jij het bedacht had dmv die envelop met aangetekende bon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht dat dit niet voldoende was voor internationaal oktrooi :spliff: ...maar kan het mishebben hoor... ;)

 

informeer maar bij okrooi buro..is mijn advies.. ;)

 

overigens.. zijn veel goede ideen niet oktrooi waardig.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat maakt niet uit, het gaat niet alleen om het idee hebben maar ook om het alleen recht er voor aanvragen.

wat bijvoorbeeld wel kan via publicatie in bijvoorbeeld een krant of op tv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je bang voor jatten bent moet je het duidenlijk omschrijven met desnoods tekeningen .in een envelop en aangetekend aan jezelf versturen.

Als je de envelop binnen krijgt niet openmaken maar gewoon wegleggen.Iedereen die dan met jou idee aan de haal gaat in de tussentijd kun je de datum laten zien wanneer jij het bedacht had dmv die envelop met aangetekende bon.

 

Leuk bedacht, maar zo werkt het niet.

Je kan daar inderdaad aan jan modaal mee aantonen dat jij dat idee had op die datum, maar je kan nooit bij een rechter hard maken dat je een derde bijvoorbeeld van jou idee hebt verteld en hem hebt gezegd dat hij ermee aan de haal mag gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...