Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sweety Orange

Gele Bladeren beginnen te komen

Recommended Posts

Jongens ik heb een vraagje

 

Ik heb mijn planten nu 10 weken staan en moeten nog 2 weken volgens mij.

Maar ik ontdek dat er gele bladeren ontstaan. Is dit een probleem of kan ik gewoon nog 2 weken laten bloeien?

 

Gr Sweety

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon zijn gang laten gaan ;)

geen voeding meer geven de plant is aan het leeg trekken

1 week water geven nog en dan de laatste week niets meer gewoon laten gaan allemaal .

niet stressen dat alles gaat hangen en na 7 dagen droogte kap je ze om .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt allemaal prima en veel vrolijker dan vorige keer, gefeliciteerd. Wat voor soortje had je nu? Picaatje misschien?

De laatste week geen water meer geven zou ik hooguit doen bij kleine planten in ruime potten, maar ik kan niet zeggen dat ik het ooit serieus geprobeerd heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee dan zal ik de plantjes wel zoveel mogelijk met rust laten de komende weken.

 

Groen Gif, ja is veel beter gegaan dan vorige keer. Zo leer je van je fouten hé haha.

Ik ben nu voor de white widow gegaan omdat die wat makkelijker is om te kweken hoorde ik. Minder snel last van ziektes.

Hier heb ik nog wat foto's

 

gallery_29654_11815_2119007.jpg

 

gallery_29654_11815_2613919.jpg

 

gallery_29654_11815_248101.jpg

 

gallery_29654_11815_2354188.jpg

 

Gr Sweety

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gele bladeren beginnen langzaam meer toe te nemen. Kan ik niet iets van voedingstof geven aan de grond?

 

Gr Sweety

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik die foto's zie denk ik nog 4-6 weken nodig, die gele bladeren aan de onderzijde niet druk om maken, dat gaat langzaam omhoog trekken omdat die weinig tot geen licht krijgen en de voeding eraan ontrokken word waarna die afvalt.

De gele puntjes aan bladeren kan inhouden dat ze meer dan genoeg voeding hebben en adviseer om komende weken alleen water te geven of de voeding te halveren, verder zien ze er gezond uit:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...