Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

nitro

kweekschema

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben eindelijk begonnen aan mijn eerste kweek maar nu heb ik geen ph en ec meter. De voeding die ik gebruik is canna. Nu zou ik graag willen weten of iemand een kweekschema met juiste doseringen heeft. Ik heb 10 nlx, per 2 in 11 liter pot.

 

Bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites
gewoon prut, bagger, aarde geef het een naam!!!!!!!!!

Aarde, bagger... krijg jij eerst nog maar eens wat meer ervaring voordat je dit soort nonsens gaat brabbellen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ook (ik mag het van die pannenkoek hierboven geen prut meer noemen!)

 

aarde is gewoon prettig werken, wel een beetje sjouwen in het begin maar dat maakt niet uit.

 

succes

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt goed via via weet ik hoe hij eruit ziet, en weet ook wanneer hij op de beurs is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het je al gezegt toch Joris, mij maakt het niet echt veel uit, maar er beginnen nu toch mensen je een behoorlijk bijdehandje te vinden.

Als je een beetje hebt opgelet dan wist je wel dat dolim iets meer weet van de gang van zaken :wacko:

 

Nitro begint iig met modderworstelen, iets wat eigelijk toch wel blijkt uit zijn berichtje.

Gaat nu lekker aan zijn 2e kweekje beginnen en zal het hokje wat voller krijgen weer dan de 1e keer.

 

Trouwens, top ze maar zeker 1 keer, want die nlx groeien als kool :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan hem herkennen aan een Taliban baard (is hem op dit forum geadviseerd) omdat hij ouder wil lijken.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok bedankt voor sommige reacties.

Eén ding weet ik zeker, liefde zullen ze genoeg krijgen mijn plantjes...

Weet nog niet of ik ze ga toppen, er zitten er 10 op 1m2 en heb toch 2 meter hoogte met 400w.

thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D als je allmix gebruikt ken je ze niet zo veel voeding geven ivm overbemesting hep hier ook lastvan dus kijk uit met je voeding en joris komt uit het sintjoris

Share this post


Link to post
Share on other sites

liever geen woonplaatsen noemen als hij hierdoor met z'n hok tegen de lamp loopt is dat toch lullig.

 

heb vandaag niets van onze puber vernomen, sesamstraat is al geweest dus hij zal nu wel slapen

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...