Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MisterOnwetend

Nieuw hokje bouwen 1.20mtr bij 1.20mtr en 2.20mtr hoog denk ik

Recommended Posts

hey mensen. Binnenkort kan ik door omstandigheden niet meer kweken in mijn eerdere mooie ruimte waardoor ik toch (omdat ik het leuk vind) een klein hokje bouwen voor 16x 11ltr planten. word dan denk ik een hokje van 1.20 bij 1.20 en 2.20 hoog. gewoon 1 lamp. trafo etc. kleinere afzuiging. maar ik wil aangezien het 16planten zijn zo profesioneel bouwen dus met irrigaties systeem etc.etc. alle hulp is welkom.

 

groeten

 

heb btw al genoeg rondgekeken maar als het hier op me eigen forum word gezet is makkelijker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat wil je nou precies weten dan?

je hebt al een hok zeg je , dan weet je toch wat je moet doen ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn meerdere wegen naar rome he ! :D

vertel eerst is wat je zelf wil, hydro, aarde..?

600 watt, 1000watt..?

ga je de ruimte met water koelen..?

 

want dan zou ik persoonlijk een 371 liter smartpot vullen met een mooi bodemleven en een 1000watt gavita proline...

dan de ruimte koelen met een setje van a&t en gesloten gaan kweken met co2.

gooi er 6 zaad dames in gelijk op 12/12 en je draait profi op een kleinschalige manier... ;)

 

wordt je de eerste met een 1.5K of meer op 1.2 bij 1.2..?

Share this post


Link to post
Share on other sites
want dan zou ik persoonlijk een 371 liter smartpot vullen met een mooi bodemleven en een 1000watt gavita proline...

dan de ruimte koelen met een setje van a&t en gesloten gaan kweken met co2.

gooi er 6 zaad dames in gelijk op 12/12 en je draait profi op een kleinschalige manier... ;)

 

wordt je de eerste met een 1.5K of meer op 1.2 bij 1.2..?

 

 

Breng me niet op ideën hahah.. :D

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MisterOnwetend,

 

Als je zo professioneel mogelijk wilt kweken met 1 lamp, dan moet je bereid zijn om te investeren. Dan kom je al gauw op een armatuur van Gavita of iets vergelijkbaars. Uiteraard haal je deze investering er dan binnen 1x dubbel en dwars uit.

 

Ik zou bijv. kiezen voor een 1000 watter die dimbaar is, maar dan zou ik het hokje groter maken (1,50 bij 1,50 of zelfs nog iets groter). Maak je hokje ook altijd zo hoog mogelijk. Dus als je plafond 2,50m is, gebruik die ruimte dan ook. Dat is goed voor je klimaat.

 

Met die nieuwe 1000 watt armaturen is het mogelijk minimaal 1 kg te halen met 1 lamp in een dergelijk hokje. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was van plan om gewoon op aarde. 16potten van 11 liter. dan kom ik uit op iets meer dan 1meter bij 1meter. 600watt lamp. is het in een kleine hok makkelijker om de lv te regelen? in mijne nu heb ik altijd liggen kutten. in het begin als de lv hoog moet zijn krijg ik hem niet hoger, en tijdens de bloei als de lv lager moet krijge ik hem niet lager. wat voor afzuiging heb ik nodig etc.etc. veel dingen weet ik wel maar toch voor zekerheid dingen vragen. kan het dadelijk niet missen als het een keer fout gaat kwa oefenen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar ik wil aangezien het 16planten zijn zo profesioneel bouwen dus met irrigaties systeem etc.etc. alle hulp is welkom.

 

dus je wil toch niet profesioneel.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...