Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kutkweker

IPS Driver Error

Recommended Posts

Daarom blijven de echt grote jongens hier wel weg. Die zijn bezig met snel en veel geld verdienen. :vape:

 

 

weten we dit?

ink

Share this post


Link to post
Share on other sites

no we dont

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is de site nog wel veilig dan?

 

 

Maak je maar geen illusies.... de Illuminaten zijn hier al tijden geleden geïnfiltreerd.

 

 

???????

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd echt vervelend en vooral omdat het in het weekend weer is.

 

wat ik dus ook niet begrijp is dat het een uur of 6 mot duren voor iemand eindelijk de server reboot en dingen weer normaal gaan draaien, een beetje hoster/site eigenaar heeft een simpele monitoring op sql, apache etc.etc. draaien die bij probs een sms versturen naar alle mods/admins, op die manier hoeft de downtime niet echt lang te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De Illuminaten zijn allang op de vlucht, alleen sommige hebben het nog niet door.Gewoon problemen met de server, meer niet.

 

Namaste :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hadden we weer een leuke saturday night IPS DRIVE TERROR?

Uit actieve topics van gisteravond:

gallery_7512_11569_4572.jpg

T is die Amnees :tu

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij moeten ze gewoon een paar iptables ruletjes toevoegen en dan kan de site niet meer overloaded worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_15034_4311_2243.jpg :wave:

 

Beter op zaterdag avond dan door de weeks op een avond :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij moeten ze gewoon een paar iptables ruletjes toevoegen en dan kan de site niet meer overloaded worden.
en wat denk je dat het bannen van een paar ip-adressen helpt met de ips driver errors?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ken je oneindig blijven bannen...

Het zijn regels die een soort van ddos tegen gaan. (hameren)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja denk nie dat je in de richting van ddos moet denken, ips driver error, is simpelweg een mysql error, wordt in 8 van de 10 gevallen door maar een paar dingen getriggered

, oa geen schijfruimte meer (log file rotatie aanzetten) en een stel queries die in het geheugen blijven hangen. Als het een ddos attack is/was is het nie zo dat ie maar een uurtje of drie duurt en dan ineens door een reboot magisch stopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar worden de pics opgeslagen als je dat file based doet en het niet in de db ramt dan zit het daar niet in doe je dat niet dan moet de db wel heel hard rammen wil je alles er uit krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie hebben er meer verstand van dan ik, ben nogal digibeet wat dat betreft, mij lijkt het er in ieder geval gewoon op dat op de drukke momenten het systeem het niet meer aankan. En t is nou inmiddels wel echt al een tijd aan de gang.. Ik las ergens dat dit mede door persoonlijke omstandigheden van 1 van de betrokkenen kwam dat een geplande fixings niet doorging, dus hier kan ik wel begrip voor hebben.. Maar het begint wel meer dan irritant te worden. Zeker als je net iets aan het lezen bent wat je erg interessant vindt, en later niet zo snel meer terugvind omdat je natuurlijk ook gerookt had. Er waren al zat mensen die aangeboden hebben om ermee te helpen, en er is een heel team van mods, hoop wel dat er binnenkort is wat aan gaat gebeuren.. Niet om WF af te kraken, integendeel, vind het gewoon erg zonde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal het door de bijna 10 000 foto`s komen .. die ik er op gezet heb

inmiddels :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

16287 foto s uploaded by Blowsterke :)

 

Daar is een extra server voor nodig :(

 

Maar daar wordt aan gewerkt :tu

 

Soms duurt het heel even, maar dan krijg je ook wat :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep dat heeft wel een load op de servers en helemaal als die in de DB worden geplaatst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal wel echt een enorme berg aan foto's zijn geworden in de loop der jaren dan inderdaad whaha :lol: Het lijkt nu inmiddels wel over te zijn na de werkzaamheden, smooth smooth smooth! Zijn we van dit topic af :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
zal het door de bijna 10 000 foto`s komen .. die ik er op gezet heb

inmiddels :lol:

 

 

wel een berg foto's ja, komta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16287 foto s uploaded by Blowsterke :jump:

 

Daar is een extra server voor nodig :P

 

Maar daar wordt aan gewerkt :lol:

 

Soms duurt het heel even, maar dan krijg je ook wat :lol:

 

Respect :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van mij helpen ook wel

 

Statistieken

Totaal aantal afbeeldingen: 9986

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...