Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
first13

hoeveel?

Recommended Posts

En welke soort, hoe wil je gaan kweken (outdoor dus aarde sorry) hoe groot zijn je potten, ga je toppen of niet, gebruik je voeding / bloeistimulators allemaal dingen die meetellen (vast nog meer)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
En welke soort, hoe wil je gaan kweken (outdoor dus aarde sorry) hoe groot zijn je potten, ga je toppen of niet, gebruik je voeding / bloeistimulators allemaal dingen die meetellen (vast nog meer)...

25 liter potten, gebruik alle soorten voeding en stimulators, top ze wel uit.

600 watters

Share this post


Link to post
Share on other sites

normaal gesproken zul je zo'n 350-500 gram halen pér lamp....als je 't goed doet haal je wel 600...

 

't zal dus tussen de 1100 en 2000 gram inliggen...da's moeilijk om te zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites
normaal gesproken zul je zo'n 350-500 gram halen pér lamp....als je 't goed doet haal je wel 600...

 

't zal dus tussen de 1100 en 2000 gram inliggen...da's moeilijk om te zeggen

nat of droog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Droog gewocht word er bedoelt.

Verder zou ik in dat geval toch kijken of je niet nog grotere potten kwijt kunt. 35/60 L :D

 

Ik weet verder niet waarom jij dat ene bericht nog gerapprteerd hebt, mss wel handig ook te vermelden :wacko: of wat het de verkeerde knop :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou ik ook doen. Zeker als je zo weinig planten neerzet met zoveel lampen, dan moet je echt gaan voor de 90 liters. Ik ben ook al bezig om te kijken of 1 grote plant in een 45 liter kuip, met een langere groeiduur (b.v 2,5 a 3 weken), hetzelfde opbrengt als 4 planten in 10 liters. Deze nemen dezelfde ruimte in. Als dat het geval is ga ik ook voor minder en groter, want het verschil in groeitijd neem ik dan voor lief. Ik kweek toch niet het gehele jaar door, ik heb dus wat "speling" aan het begin en eind van het kweekseizoen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou wel moeten kunnen Max :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...