Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

metalbrain

'Blowen maakt schizofreen'

Recommended Posts

de titel van dit stuk slaat nergens op , volgens de tekst is het zo dat lab ratten ( die dus 24 uur per dag in een klein hokje zitten omringd door mannen in witte pakken met maskers voor enzo die tests op hun uitvoeren ) zich schyzo voelen . Ik weet niet hoor , maar als ik 24 uur per dag, 7 dagen per week in een klein kooitje zit en mannen in witte pakken met maskers voor doen tests op mij terwijl ik syntetische thc krijg toegediend zou ik mezelf ook aardig schyzo voelen denk ik zomaar.

maar goed stel dat dat alemaal zo gedaan word dat de rat dus denkt dat alles ok is en dan thc krijgt dan geeft thc dus aleen een tijdelijk verschijnsel dat op schyzo LIJKT , maar dus niet zo is.

in een wietje zitten trouwens veel meer stoffen dan thc , canabidol reguleerd/ niveleerd de werking van thc .

waarom zie ik geen vergelijkbare tests met ratten aan alchol , de ratten die ongeveer 5 borreltje ophadden , konden de weg naar de T splitsing niet eens meer vinden ze gingen met elkaar samen gedrag vertonen wat grote glijkernis vertoond met dronken jappaners in een karaokie bar ( sorry voor japanse lezers , ik bedoel dit niet slecht )

sorry hoor maar dit soort test verwijs ik meteen naar de prullenbak .

groet Phala

 

edit er schiet me nog iets te binnen ... de ratten weten niet wat er met ze gebeurd ! mensen die blowen weten dat ze zich een klein beetje anders gaan voelen , maar ratten niet !

heeft iemand die docu over Albert Hofman gezien ? , toen die zonder het te weten lsd absorbeerde dacht hij ook dat hij gek was geworden.

later toen hij ermee ging experimenteren kwam hij erachter wat voor een soort wonderlijk goedje het was en vond het effeckt aangenaam.

die ratten wisten niet wat hun overkwam , donderslag bij heldere hemel in moeilijke omstandighden voor hun .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...