Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
santiva

hoeveel planten kunnen er op 1 vierkante meter

Recommended Posts

Guest elmanito
Hallo ik wil graag weten hoeveel planten er op 1 vierkante meter 200 w spaarlampen

Ik zou kiezen voor andere verlichting, want spaarlampen scheiden stoffen af die niet echt goed zijn voor je gezondheid.

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ouwe zooi.. klopt geen kut van.. die prijzen al helemaal niet.

 

 

geef jij de link maar naar de laatste versie van Boom dan... ;) ..deze komt van de overheid zelf..

 

en de prijs wordt idd jaarlijks vast/bij gesteld...door de overheid....das al jaren zo.. ;)

 

gr

Carpie

 

ps: als jij denkt dat hun reken methode niet klopt, dan moet je die aan vechten....maar dan heb je echt een harde dobber... ;) daar is boom juist voor in het leven gebracht om die processen te weren... :)

 

mja...dit topic gaat wel niet over strafmaat maar tc wil vast wel weten...what...if... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou kiezen voor andere verlichting, want spaarlampen scheiden stoffen af die niet echt goed zijn voor je gezondheid.

 

Namaste :)

 

dus... alle spaarlampen in huis de deur uit ;) ...en weer gloeilampen indraaien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je bang bent te worden gepakt, neem dan nooit meer dan 49 plantjes. Licht en andere zaken wegen minder zwaar mee. Met 49 plantjes is de kans heel groot dat je er vanaf komt zonder tussenkomst van de rechter. Dus de officier van Justitie zal een voorstel doen, geld boete + aantal uren taakstraf.

 

Dit heeft puur te maken met de kosten die Justitie moet maken om het voor de rechter te brengen. Bij 50 of meer komt het tegenwoordig bijna altijd voor de rechter.

 

Als je bang bent te worden gepakt, neem dan nooit meer dan 49 plantjes. Licht en andere zaken wegen minder zwaar mee. Met 49 plantjes is de kans heel groot dat je er vanaf komt zonder tussenkomst van de rechter. Dus de officier van Justitie zal een voorstel doen, geld boete + aantal uren taakstraf.

 

Dit heeft puur te maken met de kosten die Justitie moet maken om het voor de rechter te brengen. Bij 50 of meer komt het tegenwoordig bijna altijd voor de rechter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) ...deze gast staat voor de rechter met 18 plantjes... en de eis is 7000 euro.... :)

 

 

http://www.wietforum.nl/Bericht-van-de-rechtbank-t86134.html

 

Dat ligt ook aan je instelling, medewerking en natuurlijk je verleden. Ook moet er geen fraude zijn gepleegd met de electra en dergelijke. Als ze je willen pakken, dan pakken ze je al met 2 planten. Ik ben een keer tegen de "8 lampen" gelopen met 104 planten. Kreeg 1200 boete en 32 uur werd ik chef toetjes in een verzorgingstehuis. Heb bekend, ben op de blaren gaan zitten en medewerking verleend. De officier deed een voorstel en ik heb dat terug onderhandeld naar 1200 euro + 32 uur, uiteraard met de juiste beweegredenen.

 

Bij 49 ligt momenteel de grens tussen de kosten, tijd en opbrengsten. Het scheelt de samenleving nl. veel geld als het niet voor de rechter komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat wf lid heeft een goede baan en kweekte net voor het eerst... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...