Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lufthegreenstuf

zadenkweek in een box

Recommended Posts

nog een van de allerlaatste updates ;)

als allereerst wil ik even vermelden dat er in de top die ik heel had gelaten nog 1 zaadje zat wat het getal dus magisch rond maakt tot 100 blue mystic x masterlow.

ik heb er al een aantal verruild maar mocht er iemand nog speciaal interesse hebben dan heb ik er nog wel 5 tot 10 over om mee te ruilen.

 

wat is een update zonder foto's? daarom toch maar weer eventjes langs geweest bij linkinpark om nog maar wat foto's te schieten van de lowryder.

waarschijnlijk zal het zaad deels gemixt zijn omdat er bij hem ook nog een man stond maar mijn man was een autoflower en de zijne niet dus het verschil zal wel te zien zijn d.m.v. bloeiperiode en lengte e.d.

zo ziet ze er ondertussen uit, ik was zelf ook wel verrast :spliff:

 

gallery_28379_13000_1954570.jpg

 

voor de rest heb ik nog wat leuke macro's gemaakt

gallery_28379_13000_2603528.png

gallery_28379_13000_1905874.png

gallery_28379_13000_5810394.png

gallery_28379_13000_70610.png

 

en ook nog even snel een vraagje, ik wil deze lampen gebruiken voor het voorgroeien van een aantal plantjes maar ik vroeg mij sterk af of het rooster wat ervoor zit nou wat toevoegt of dat het juist slecht is? ik dacht persoonlijk dat er misschien meer difuus/gereflecteerd licht zou zijn met rooster, maar weegt dit op tegen het verlies in afstand tot de lamp?

hoe denken jullie erover:

gallery_28379_13000_6516573.png

gallery_28379_13000_4057880.jpg

 

 

 

 

 

 

 

o ja, en mocht je helemaal naar beneden zijn gescrolled, staat er ineens nog een foto van een verdort sliverhazeblaadje ;)

gallery_28379_13000_1727756.png

gallery_28379_13000_169302.png

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe ik het nu heb gedaan is gewoon zonder dat rooster en dan alu-folie achterlangs de TL-buizen.

Het gaat tot nu toe hardstikke snel man, alle 10 de ADH47xautohaze zijn al boven de grond en ik zie bij de helft al de eerste echte blaadjes verschijnen B)

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi armatuurtje voor een paar plantjes B)

die reflector kan je er wel uit halen als je wil :whip:

Dan kan je de plantjes er erg dicht onder zetten ;)

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus toch beter dan met rooster? de oplossing van linkinpark zal idd wel het beste zijn.

de lampjes worden nu gebruikt voor een paar plantjes maar ik heb 4 van deze armaturen liggen (voor 20 eu) die ik uiteindelijk wil gaan samenvoegen tot een heel mooi, net geen micro meer met 288 wat, kweekhokje.

zal nog wel een klein jaartje of misschien nog wel langer duren voordat ik zo'n kasje kan gaan gebruiken maar de lampen zijn er iig al B)

 

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...