Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cityboxer

Once again: 'gedoogbeleid'

Recommended Posts

Hé jongens, ik heb het één en ander gelezen op het forum over het gedoogbeleid. Met name ASGrow lijkt daar veel van te weten. Op dit topic, http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=61777&st=60 berichten 73-84, is veel informatie te vinden. Ook zijn daar een paar vragen gesteld die niet een duidelijk antwoord hebben gekregen, tenminste niet duidelijk in mijn ogen. Nu luidt mijn vraag aan de mensen die hier verstand van hebben; Geldt het gedoogbeleid van 5 planten (zonder gevaarzetting en overlast) per huis of per inwonende? En is dat dan voor de GBA of voor het huurcontract?

 

En wat gebeurt er als ik 5 planten heb en iemand anders woont bij mij en staat bij mij ingeschreven, word diegene dan ook verantwoordelijk gehouden of is het zo dat indien ik toegeef dat het van mij is dat diegene buiten schot blijft?

 

ThnX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gedogen is aan inflatie onderhevig.

Wettelijk mag het niet maar OM bepaalt wat wel en niet voor de rechter komt.

Daarna besluit de rechter welk een zwaar misdrijf begaan is en spreekt dan vonnis uit.

Edited by Torsti
Verplaatst naar Allgemeen

Share this post


Link to post
Share on other sites

gedoog-binnen kweek is praktisch niet meer mogelijk...sinds 1 juli 2011

 

BEDANKT VVD...PVV :tu

 

 

..ook een studentenhuis met 15 ingeschrevenen mag max 5 gedoogplanten in de tuin hebben...per huis.

 

zie voor volledige info:

 

http://www.wietforum.nl/5-planten-en-minde...CKO-t83519.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

D-d-d-damn it... Alles ingekocht, alles ingesteld op gedoogkweken, en dan blijkt dat dat niet meer werkt.. En NU? De boel verkopen of gewoon scheit en dan ook meteen goed... Jammer hoor.. 5 planten is geen georganiseerde misdaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je in een koopwoning zit moet je gewoon t schijt eraan hebben ja

als je huurt moet je er wat langer over nadenken

Share this post


Link to post
Share on other sites
niemand zegt dat je moet kweken... B)

 

Klopt, vandaar de keus; verkopen of schijt hebben :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon 5 (of meer) plantjes neerzetten en kweken

 

mocht er iemand in uniform voor de deur staan, : met huiszoeking bevel etc!!!

: niet zomaar binnen laten!!

 

gebeurt dat wel,

 

dan kan gewoon 1 persoon de schuld op zig nemen

en blijft de rest (die er waarschijnlijk wel vanaf wist en dus dan ook strafbaar is/kan zijn) buitenspel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

klein kweken is zinloos geworden als je kijkt naar de straffen.

 

kleine kwekers roken zelf alles op en kunnen dan later geen boete betalen als ze worden gepakt.

zeker nu wanneer het als harddrugs wordt berecht, kun je net zo goed een kilo coca in huis hebben ipv een kilo wiet met hoger dan 15% thc :)

 

de eerste gevangenisstraffen voor het telen van wiet zullen volgend jaar wel binnenkomen.

ik hoop dat ze een beetje snel internet hebben in de bajes, kan ik in ieder geval nog op wietforum B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nederland is hard op weg het lachertje van de wereld te worden, niet alleen met gedoogbeleid. zelfs in de USA zijn ze er achter dat controle beter werkt dan keihard verbieden.

spanje/portugal lopen nu voor vwb softdrugsbeleid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...