Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RS81

Heerlen pakt hennepkwekers aan

Recommended Posts

Heerlen pakt hennepkwekers aan

 

 

Hennepkwekers in Heerlen worden niet alleen door de politie, maar ook door de gemeente aangepakt. Via de bestuurlijke weg zijn in drie maanden twaalf hennepplantages ontruimd. De kwekers moeten de kosten voor de ontruiming zelf betalen.

 

 

Van onze verslaggever

Heerlen

 

De bestuurlijke aanpak richt zich in eerste instantie met name op Hoensbroek, omdat hier volgens politie en gemeente de meeste overlast van hennepplantages is.

Eind dit jaar bespreken de betrokkenen (gemeente, politie, justitie, belastingdienst en brandweer) de resultaten en bekijken ze of dezelfde aanpak ook in andere delen van de stad wordt toegepast.

 

 

 

http://www.limburger.nl/article/20110926/R...nnepkwekers_aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

overlast?

wat moet ik daar nu onderverstaan?

Als het goed is merk je er toch niks van ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

overlast haha.. 1 van m'n ruimtes is een maand of 2 geleden ontruimd, afzuigers hebben ze weggehaald. nu staat al ruim 2 maanden afval en aarde te verdampen en te stinken, en afzuigers zijn er uiteraard niet. kun je nagaan hoe dat stinkt voor de buurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe je het niet goed amneesje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je doet het niet goed als ze je eronder krijgen, ik zeg altijd, voor elk gepakt hok bouwen ze er 3 bij. zou een beetje raar zijn als ik dat dan zelf niet zou doen he. maarja wees niet bang, de constructie om niemand verantwoordelijk te maken voor die kwekerij is tot de dag van vandaag gelukt. als je ergens een aantal keren gedraaid hebt en ze rollen 'm.. tja jammer.. niet meer niet minder. hoe ze erachter zijn gekomen? GEEN idee. wss iets met stroommetingen. en tja ik blaas warme lucht naar buiten. 1 en 1 is 2?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo is het :huh:

 

warme lucht afblazen :)

 

foei :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...