Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

Oproep naar gemotiveerden Belgen!

Recommended Posts

Vrijheid van meningsuiting is een veel voorkomende "one liner" , maar ik hoor bijna niemand iets zeggen over vrijheid van zijn, te zijn wie we willen zijn, gelukkig zijn...

Er wordt bijna niets gedaan om mensen gelukkiger te maken, in tegendeel we drijven verder op een vlot in stroomversnelling naar een waterval die neerstort in ziekte/ vervuiling/ onwetendheid/ woede & haat tegenover elkaar.

 

Als iemand door een pijl geraakt is en die strompelt bij jou, ga je jezelf toch ook niet eerst afvragen van wat die pijl gemaakt is, hoe de punt is gemaakt, wie die geschoten heeft... maar concentreer je het best eerst op het verwijderen van de pijl en het genezen van de wonde.

 

Onze samenleving, onze familie want dat zijn we tenslotte, een familie mensen die het allemaal graag goed willen hebben en gelukkig zijn... heeft een acute wonde voor het welzijn van alle levende wezens op aarde, daarom heeft het ook geen zin om schuld in dit of dat kamp te leggen, maar gezamelijk naar een oplossing te zoeken die ons allen ten goede komt.

 

Wanneer iemand 12 uur per dag, 5 dagen in een week tijd moet maken om iets te doen, dat in de meeste gevallen een vervelende routine wordt na een maand, dan is die niet echt vrij om de dingen te doen die hji/zij graag wil doen, maar doet dit onder financiele druk om het verder bestaan van deze manier van leven te verzekeren.

 

En als je dan eens nadenkt over de manier hoe we nu leven, hoeveel er geproduceerd wordt, hoeveel er vervuild wordt, hoeveel ongelijkheid er gecreeert wordt, hoeveel ongelukkigheid er ontsaat, hoeveel onwetendheid ons ervan weerhoudt de juiste beslissing te nemen...

 

Een duurdere auto, gsm, huis, borstvergroting maken ons niet gelukkiger, ze geven ons enkel een tijdig gevoel van voldoening, een voldoening die gevoed wordt door een non stop stroom van verlangens die onze geest verwarren met het verschil tussen genot en geluk. We worden wijs gemaakt dat we gelukkig gaan worden onder het genot van die gsm, shampoo, auto, wasproduct, snoep, seks... waarom blijven we dit steeds opnieuw doen?

 

Omdat we er niet echt gelukkig van worden... waar we wel gelukkig van worden is te weten dat de natuur niet vervuild is, dat je uit elke beek en rivier kan drinken, dat er genoeg eten is voor iedereen en dat we terug met elkaar gaan leren en leven. Dat ons voedsel niet wordt gecontroleerd en gereguleerd door instanties die als prioriteit "zo veel mogelijk geld verdienen" hebben, dat we niet continu met berichten worden bekogeld over al het slechte van de mens, dat er geen belangen meer zijn om verkeerde informatie te verspreiden om zo verwarring te veroorzaken over wat en wel en wat niet goed is voor onze gezondheid, dat mensen niet moeten gaan stelen en bedriegen om hun gezin van basisbehoeften te kunnen voorzien...

 

 

Mijn doel is om kleine tot middel grote bijeenkomsten te organiseren in Belgie, die makkelijk bereikbaar zullen zijn over heel Belgie... om de 2 weken op een andere locatie, deze zullen voornamelijk doorgaan in het weekend. Deze zullen vanaf volgende maand starten en je kan vrij langs komen, je hoeft je niet aan te melden of dergelijke, iedereen is welkom.

 

In dit topic zal ik over elke bijeenkomst enkele richtlijnen geven over wat de doelstellingen zijn van ieder vergadering, alsook de plaats en het tijdstip, ongeveer elke maand zal ik een kleine samenvatting posten over de 2 voorbijgaande bijeenkomsten.

 

gallery_20996_12910_24166.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi stukje tekst..... :P

 

vergeet alleen niet dat geluk een keuze is :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Sex' n Combi,

 

Ben jij nou zo vreselijk ongelukkig of moeten wij dat zijn ? ik ben superblij met mijn bortsvergroting en al jaaaaren :rofl

Ik zie niet in wat het nou zo met vrijheid van meningsuiting te maken heeft maar ik ben razend benieuwd wat de doelstellingen zullen zijn :P dikke tetten voor all

 

Word het een soort praatgroep voor cannabisgebruikers met problemen.

Echt het is me weer net ff te vaag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Zap

 

Ik durf het bijna niet te vragen ....... :P

 

Volgens mij is dit topic fake ik wil foto's zien!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben blij dat je blij bent met je borstvergroting :P

 

Maar ik denk dat je mijn boodschap verkeerd begrijpt, ik ben op zoek naar mensen in belgie die de handen uit de mouwen wil steken en de hoofden bij elkaar om de problemen die nu in onze samenleving zijn direct en conecreter aan te pakken.

 

Als eerst ga ik enkele losse meetings organiseren, ik ga ook flyeren en elders reclame maken want het is niet de bedoeling dat we samen gaan komen om ons beklag te doen als een soort blowers zelfhulp groep, al is het wel een soort van zelfhelpgroep maar dan niet in de betekenis om daar medelijden met elkaar te gaan hebben... de reden is voor oplossingen te zoeken om de onwetendheid bij onze medemensen op te helderen....

 

Ik ben niet vreselijk ongelukkig, maar het doet me pijn te zien welke weg we aan het opgaan zijn, dus in plaats van te klagen heb ik nu besloten mijn energie te steken met de intentie er iets aan te doen en ik geloof dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.

 

De reden dat ik vrijheid van meningsuiting aanhaal is om het feit dat je wel over alles een mening mag hebben, maar op gebied van persoonlijke vrijheid in de keuze van wat jij wilt dat het leven te bieden heeft, worden we in grote mate beperkt en bellemert door wetten en regels die niet eens nodig zijn voor ons bestaan.

 

De bedoeling van deze bijeenkomsten is om beweging vanuit het volk zelf te laten ontstaan, zodat we niet meer wachten op een ridder op een paard in de politiek die ons komt redden van onze problemen, want ik denk toch dat we wel wat problemen hebben die dringende aandacht nodig hebben zoals de toestand van het grondwater, de grote ontbossing, de massale betonering van rivieren, het indammen van grote rivieren, vervuiling van alle soorten, overbevissing, overproductie, teveel om op te noemen...

 

@TedHankey: fake?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P

 

Open een apart topic om over zap zijn tieten te praten als je wilt, dan blijft het on-topic...

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste bijeenkomst is 2 oktober, deze heeft als doel een eerste poging te zijn in de richting van het vormgeven van een groep gemotiveerde mensen die onder het genot van een joint een eerste kennismaking kunnen maken.

 

Deze samenkomst zal doorgaan te Gent in het Citadel park, zondag 2 oktober vanaf 14.00 tot 18.00 in openlucht, tenzij het hard gaat regenen, dan wordt de locatie verplaatst naar een bar/cafe/taverne in de geburen van het station van Gent-St-Pieters.

 

Routebeschrijving: Een smiley duidt de locatie aan, loop dan even het park door en je zult mij zien als je een bord met een smiley ziet in het park...

 

gallery_20996_12910_80608.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent al zo vrij als een vogel

 

gewoon niet een baan in het systeem zoeken. Wees zelfstandig, zelfvoorzienend en wiet heeft daarin veel potentie, gezondheid, inkomsten, hogere sferen high stoned.

 

je bent al vrij om te doen wat je wil, wil je rechtsaf dan ga je rechtsaf wil je linksaf dan ga je linksaf, alhoewel links en rechts alleen maar woorden zijn is de gevangenis de illusie dat links en rechts bestaan.

 

Doe wat je wil en maak er het beste van.

 

LoL

 

Groetjes,

 

Kuno

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe gaat het met het project PVV..? (Plant Voor Vrijheid)

want ik zie dit eigenlijk een beetje op de zelfde manier stranden... :)

 

ik vind je ideeën en gedachtes eigenlijk best mooi, :huh: ik geloof alleen niet dat er nog heel veel meer mensen zijn die echt bereid zijn stappen te ondernemen..

 

ik hoop oprecht dat het je lukt een groep bij elkaar te krijgen om je ideaalen te berijken...

maar denk dat mensen als mij gewoon roet in het eten gooien... :D (er wel over klagen maar er niks aan doen)

 

iedergeval succes, mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje stikkie, ik zal het mezelf nooit beklagen dat ik het geprobeerd heb, maar zal eerder met een gerust hart kunnen leven wat de uitkomst ook moge zijn.

 

Er zijn in de geschiedenis al grootse dingen gebeurd, het zit dus in de mensheid, het moet er alleen nog uitgehaald worden...

 

 

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weetje stikkie, ik zal het mezelf nooit beklagen dat ik het geprobeerd heb, maar zal eerder met een gerust hart kunnen leven wat de uitkomst ook moge zijn.

 

 

:D

 

:) :huh: :D een gerust hart.. alleen omdat je een samenzijn organiseerd in belgie voor gemotiveerde mensen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ik het geprobeerd heb... dit is natuurlijk het begin... eenmaal ik een groep van 10 a 30 man heb, kan ik al wat meer doen... :)

 

Mijn hoofdoel is om mensen terug bij elkaar te brengen, zodat we allemaal weer op een mesnelijke manier met elkaar kunnen communiceren, niet met de vijandigheid waar we allemaal elke dag mee (kunnen) geconfronteerd worden. (voornamelijk persoonlijke contacten met mensen die we in het straat tegenkomen)

 

Als dit gebeurt, komt de rest vanzelf geloof ik.

 

Maar je vraag houdt zeker in wat ik nu concreet in het heden van plan ben... nu wil ik op heel regelmatige basis festiviteiten organiseren met als doelgroep mensen tussen de 0 en 30 jaar, waarom eerst deze doelgroep, omdat deze mensen meestal nog niet te erg zijn vastgeroest om eens een ander denkpatroon te bestuderen, met andere woorden is deze doelgroep het meest berijkbaar.

 

Hoe wil ik dat concreet aanapakken? Door allerlei festiviteiten te organiseren waar de "jeugd" naar toe gaat, ik denk aan festivals, beurzen, party's, buurtfeesten, ... eigenlijk de dingen waar ze al naar toe willen gaan, maar in plaats van dat ik daar reclame ga maken voor coca cola ofzo, maak ik reclame op een subtiele manier voor mijn andere projecten. (met als doel de cohesie in onze samenleving terug te brengen)

 

Dit gaat natuurlijk alleen maar stap voor stap, en nu ben ik dus op zoek naar een man of 30 die actief willen meehelpen aan dit gebeuren, met de onderliggende gedachte dat het leuk moet blijven voor iedereen.

 

Het idee van deze meetings is, om de plannen die ik al reeds gemaakt heb te bestuderen en kijken wat haalbaar is, de plannen verbeteren, plannen bijvoegen, kort gezegd aan inspiratie en motivatie geen tekort hebben, om uiteindelijk al die dingen in de realiteit te brengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze vrijdag en zaterdag ga ik flyeren in Gent... wie zich geroepen voelt kan mij contacteren via persoonlijk bericht van het forum, dan kunnen we verder afspreken.

 

Vrijdag ga ik voornamelijk flyeren aan de universiteiten (Blandijn enzo, van de voormiddag tot de avond, naar de avond toe ga ik dan meer de uitgangsbuurt opzoeken...)

 

Zaterdag ga ik gewoon de stad doorkruisen en spontaan gesprekken aanknopen met mensen die ik in het park tegenkom of zie zitten op een bankje, ....

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes dan dit weekend :)

 

Doe even een kopie van je flyer laten zien dan, vind ik leuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op een ander forum is nog een leuk idee voortgekomen(idee van flyers kwam ook van daar)... om een video verslag te maken en op youtube te zetten...

 

 

 

Succes dan dit weekend :huh:

 

Doe even een kopie van je flyer laten zien dan, vind ik leuk.

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is een voorbeeld van de flyer:

 

gallery_20996_12910_42199.jpg

 

Het papier zal wel meer geel zijn dan op de foto

 

Hierbij wil ik een half A4 blad met een goed begrijpbare omlijning van wat het idee erachter is, meegeven, deze ga ik nu schrijven...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de flyer nog wat aangepast, de tekst achteraan is nu:

 

WIL JIJ OOK INERGIE INVESTEREN

IN EEN MEER TOLLERANTE,

SAMENHANGEDE WERELD?

Kom dan langs voor meer details.

(niet ver van de ingang aan het station)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit ga ik aan de mensen geven:

gallery_20996_12910_153385.jpg

 

De kaartjes gaan ook nog wat veranderen...

 

Verder heb ik besloten donderdag en zondag te flyeren.

 

Cheers

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Straks gaan flyeren in gent, zou er toch graag een 200 a 300 uitdelen, maar deze keer krijg ik wat hulp van een vriend, vorige keer was ik alleen en dat is toch niet zo leuk als met 2...

 

Al twijfel ik een beetje over de bereidwilligheid van de mensen om daadwerkelijk een kijkje te komen nemen.

 

Denk dat ik meer succes zal hebben als de website online staat en via daar de communicatie laat verlopen.

 

Maar het is mooi weer en de mensen zijn dan al sneller geneigd om even naar het park te gaan, ben nieuwsgierig...

 

Volgende week ga ik mij toeleggen op het uittekenen van de web site, alsook een tussentijdse website online te zetten.

 

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terug van weg geweest en een stap verder...

 

De manier hoe ik het nu heb aangepakt kost mijn enorm veel energie, daarbij merk ik ook op dat het beter is een lossere manier van contact te zoeken ...

 

Mijn prioriteit nu is tegen volgende week een website klaar te staan hebben waar ik mijn idee verder wil uitwerken.

 

Wat mijn idee is met die website... is het volgende bereiken:

 

Ik zou er graag een connectie punt van maken om ideeen te laten groeien en bloeien, de kans te geven zich te ontplooien in het leven.

Hoe ik dat praktisch zie is alsvolgt...

Als iemand een idee heeft (met een intentie van het hier beter te maken), kan die dat op die website posten, daar kan hij/zij een oproep doen aan mensen die geintresseerd zijn om mee te helpen om dat doel te realiseren.

 

Het idee is dus om mensen met overeenstemmende interesses... met elkaar in contact te laten komen en zo het leven nieuwe kansen te geven.

 

Wat ik dus nu wil bereiken is een tussentijdse pagnia online te zetten, met deze boodschap, waarbij ook de mogelijkheid zal bestaan om reacties te geven die openbaar zijn.

 

Eenmaal dit gebeurt is, ga ik een verdeel boekje met info en contact gegevens maken die ik ga verdelen in trein stations in Vlaanderen en Brussel.

 

Mochten er mensen zijn die me willen helpen bij het coordineren van deze website, hou je niet in om mij te contacteren...

Of mensen die kunnen meehelpen met 3 D modellen in de computer te steken... heb wel al enkele vrienden die zich hier mee kunnen bezig houden, maar het zou leuk zijn als ze nog wat steun zouden krijgen om dit allemaal te doen, want het is toch wel veel werk alles bijeen.

Reputatie aan GTX toekennen

 

(GTX is mijn nick name op 9lives.be http://www.9lives.be/forum/algemene-discus...ml#post15444897 )

Share this post


Link to post
Share on other sites

was er volk? buiten de lokale hippies :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...