Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TheRealDopey

AutoFlower AK47 en Big Bang Autoflower

Recommended Posts

Medegrowers,

 

Ik heb de volgende vragen m.b.t. AutoFlower AK47 en Big Bang Autoflowers?

 

1. Hoelang gemiddeld van ontkiemen tot en met oogsten?

2. Hoeveel gram haal je gemiddeld in een kas met deze soortjes?

3. Hoeveel van deze plantjes kun je ongeveer op 1m2 zetten in de volle grond?

4. Welke is commercieel de beste neer te zetten?

5. Hoe is de smaak van deze soortjes (lekkerste)?

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb geen ervaring met AK47 maar van de BigBang kan ik dit zeggen:

 

1. hou rekening houden dan de bb langer duurt voordat ie gaat bloeien (bij mij na 5 weken in de balkon wel)

2 .20-45 gram pp

3 .geen ervaring in volle grond

4 .zelf denk ik dat de Ak commercieel het beste neer te zetten is, de AK bevat ook meer THC

5. de big bang heeft wel een lekkere smaak, licht zoet en fruitig

 

hoop dat je dr wat aan hebt!

Peace :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CaribbeanGrower,

 

Zeker, hier heb ik wat aan. Kwam de AK47 in veel verslagen tegen, maar meestal niet afgemaakt of niet in een kweekkas. Verder kwam ik op het internet voornamelijk commerciële info tegen, dus dat vertrouw ik wat minder. :P

 

Hoeveel zou jij er in potten op 1m2 zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 potten van 11liter of 25 potten van 6 liter als je ze tegen elkaar zet,SOG style.

 

Ok. ik dacht ook aan 12-16 op 1m2. Eerder 12 om ze de eerste keer om ze wat ruimte te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze in de volle grond zetten als je daar de kans voor hebt, in de 3 weken dat ze groeien geeft de volle grond een veel hardere spurt.

Het zou ook handig zijn dat als je buiten in de bloei er folie overheen doet om een dakje te maken.

De manier van de topvorming van de kleine autoflowers zorgt er vaak voor dat het regenwater echt gevangen wordt in de toppen.

Dit veroorzaak vaak snel toprot, en dit moeten we natuurlijk zien te voorkomen...

Bovendien is het beter dat je zelf degene bent die bepaald hoeveel water je dames krijgen, dit geldt natuurlijk niet als je een potparka hebt.

Voor als je ze binnen zet is het ook beter als je een aardebak hebt om ze genoeg wortelruimte te geven.

Als je juist autoflowers gebruikt omdat je binnen maar een klein hokje hebt waar je ze in wil doen, heb ik niets gezegd....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...