Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TriXal0ne

Lachkick alleen op begin?

Recommended Posts

Ik blow nu ongeveer een jaar. Op het begin kreeg ik nog weleens een lachkick dst je echt helemaal stuk gaat om niks:P Tegenwoordig heb ik dat echt nooit meer. Wat is jullie ervaring hier?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 27 jaar blowen krijg ik ze nog steeds, en vreetkicks ook :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die heb ik ook nog wel ,ligt er maar aan in watvoor omgeving je rookt denk ik of met welke mensen

vreetkicks heb ik mezelf afgeleerd donbone , ik ben er van overtuigd dat dat tussen je oren zit en als je wil kan je dat stoppen , kwestie van een beetje karakter tonen

ik blow nu zo'n jaar of 15

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij is het inderdaad wat tetrahydrocannabinol zegt.

heb een tijd elke dag de hele dag geblowt en had hetzelfde, toen besloot ik dat het zonde van mijn geld was.

daarna eigen kweekje in de tuin geoogst en geprobeerd natuurlijk en werd zo stoned/high, helemaal te gek dus sindsdien doe ik het eens in de paar maanden en als ik geoogst heb straks 1 keer per 2 weken of maand, dan blijft het leuk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is ook de reden waarom ik regelmatig stop.

 

Heb net voor de eerste keer in 5 dagen nog eens gedampt

 

En ik zit hier met een glimlach dat kan ik je verzekeren. Het is bijna psychedelisch

 

 

elke dag blowen wordt heel saai op de duur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die lachkicks wat ik in het begin heb gehad, een 17 tal jaar geleden, die heb ik nooit weder gehad... dus ik snap wat je bedoelt!

 

De eerste keer dat ik blowde was meteen waterpijp... we moesten enkel kijken naar elkaar en ik had fokking buikkrampen als een weeende vrouw die op het punt stond haar spruit in de wereld te persen! Van t lachen welteverstaan!

 

Ik heb dat na enkele keren nooit meer mogen ervaren, jammergenoeg!

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

mijn ervaring is dat je van wiet met heldere en wat melkachtige trichomen

lachkicks krijgt. ;) :D :lol:

dus lekker vroeg oogsten en dan heb je meer lachkicks dan met die amberkleurige trichiomen

want daar word ik soms wat panisch paranoia van lig dan soms als een bange hond opgerold op de bank.

piekerwiet noem ik dat.

van sativas krijg je ook eerder een lachkick als van indica.

vreetkicks heb ik standaard altijd van wiet laatst nog een hele zak peperemuntjes naar binnen gewerkt

dan word :) je raar wakker.

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Lion; Hoeveel blow je meestal?

 

Met zn tweetjes een tuut of 3-4 op een avond... licht gepeperd met buitenwiet!

Tevens steeds gepaard met een half litertje vino...

 

Waar ik wel lachkicken van krijg is als ik naar Macerror zie en vooral zijn kurkdroge woordengegoochel absorbeer! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vannacht heel toevallig eindelijk weer een lachkick gehad. Kwam een paar mensen tegen die ik lang niet gezien had. Denk dat t door die halve gram Northern light stick kwam:P daarvoor ook al 2 gerookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laats met een groep vrienden was wel na het eten van een dikke space mango taart.

Maar wat een gelach kreeg er buik pijn van.

Deze was wel zeer sterk.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb maar een x echt een enorme lachkick gehad, en verder wel wat kleine maar

die avond heb ik zo gelachen dat ik steek in mn zij kreeg, en het lachen niet eens meer prettig aanvoelde maar het stopte niet xD

 

die avond was ook echt in perfecte omstandigheden, met mn 3 beste vrienden op de bank appeltaart dikke zak eigenteelt en een behoorlijke bal zwarte hash van de schaar,

 

ik denk dat het er heel erg aan ligt met wie je bent en hoe je in je vel zit,

als je je helemaal op je gemak met iemand voelt dan is een lachkick veel sneller aanwezig dan dat je iemand maar half kent.

 

ik sluit me ook aan bij tetrahydrocannabinol, ik rook zelf ook dagelijks en dan is het meer van even lekker een jointje, maar als je elke dag lekker een stukje pure chocola eet van verkade bijv, dan is na een week of twee dat stukje chocola opeens niet meer zo speciaal dan weetje dat je hm gaat krijgen wat je gaat proeven het verlangen is er veel minder.

zo probeer ik met het blowen er ook mooi 2 soms 3 dagen tussen te houden zodat je weer weet waarom je rookt om het genot! ;)

en het genot is bij mij optimaal als ik een paar dagen niet geblowd heb en ik zit dan opeens weer met een heerlijke durban of amnees op de bank!

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nogal verschillende lachkicks

ik heb wel vaker als ik alleen zit te verdampen dat ik wat in mezelf giechel om belachelijke dingen(ik kreeg bijv. eens het idee zoveel mogelijk dingen in de keuken aan te raken met m'n neus toen ik wat te eten ging maken, en vervolgens heb ik daar lekker om zitten lachen)

toen ik net begon had ik wel eens dat m'n mondhoeken ineens omhoog begonnen te trekken zonder reden

ook heb ik eens een gigantische lachkick gehad op een verjaardagsfeest van een vriendin, een vriend van me(die vrij gevoelig is voor alle middelen) kreeg lachkicks van bier, en op een gegeven moment zat hij op de trap met een constante lachkick en viel toen uiteindelijk op de grond(volgens mij ook nog bijna met z'n hoofd in de honden- of kattendrinkbak), waardoor ik weer een gigantische lachkick kreeg(bij mij wel van wiet), was trouwens een halloweenthemafeestje en ik had een wietbladkostuum gemaakt

van spacebrownies heb ik ook 's flinke lachkicks gehad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blow nu al een jaar of 10,12 krijg nog steeds regelmatig lachkicks

imo ligt dat gewoon aan je omgeving en de soort wiet die je rookt

wat macerror zegt ben ik t mee eens Sativa's bezorgen mij eerder een lachkick

dan de indicaatjes

:)

 

grts

GM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook heel soms een joint (als ik ze draai zijn ze puur en ik draai ze altijd) met vrienden. Bij mij gaan na een tijdje standaard de mondhoeken omhoog krullen :) ;) Ik begin gewoon te lachen en kan niet meer stoppen. Dat duurt een kwartiertje tot een half uur ofzo en dan ben ik wat rustiger :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg nog wel soms lachkicks maar dan enkel met sativa wiet.

Indica''downt''en is''dromerig''.

sativa daarintegen is ''energie'' ''inspiratie'' ''lachkicks over van alles'' ''vreugde'' ''vreetkicks''.

Daarom rook ik liever sativa soorten, lekker vreten,lachen,inspiraties krijgen en muziek 2 x zo mooier aan horen.

Ook blijf ik wakkerder en minder lui van sativa,als ik bv een indica soort rook heb ik nergens geen zin meer in.

 

Voor wie lachkicks wilt krijgen moet eens een goede sativa soort proberen,

lachkicks gegarandeerd bij een goede film met wat maten die dezelfde wiet gerookt hebben. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...