Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DonBone

Onze vriend Ivo

Recommended Posts

heeft ie toevallig een website of twitter, of heeft er iemand een email van die mafkees? Zou wel eens met hem een discussie willen aangaan over de afstand van cafes tov scholen en hetzelfde geldt voor slijters en de afstand tot scholen :wacko:

 

Kijk als een coffeshop 350 meter of minder van de school zit dan mot ie dicht, maar een legaal verkooppunt voor hardrugs (in dit geval alcohol) mag gewoon in de buurt van een school zitten :S vreemde situatie in nederland, aan de ene kant heb je een softdrugs die aan alle kanten wordt aangepakt door die ivo met zijn persoonlijke agenda, maar tegelijkertijd heb je de hard dope dealers die gewoon een vergunning van de regering krijgen, en daar mogen die kids zich aan het zogeheten coma zuipen te goed doen.

 

Zou echt, en ik meen dit uit de grond van me hart, wel eens een dag met minister ivo aan de praat willen over dit onderwerp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan nog veel erger. snakbar wagens die op de parkeerplaats van een school gaan staan. Terwijl de school net duizenden euros heeft uitgegeven aan gezonde maaltijden en gezonde energierijke broodjes voor de leerlingen die ze voor maximaal een euro of twee kunnen nuttigen. en dan heb je er een pakje sap of pakje melk bij.

 

Nu zie ik de prullenbakken vol liggen met ongegeten brood nog in het plastic zakj. ,de kantine leeg, terwijl er zulke lekkere broodjes liggen. met moeite gemaakt. en staan ze hamburgers te vreten en patat te vreten op de parkeerplaats.

 

Zulke mensen zouden ze moeten oppakken. die niet denken aan de gezondheid van mensen en minderjarige kinderen hun geld aftroggelen. In feite is die snack kar eigenaar een kinderlokker.

 

gvd 3 euro voor een broodje hamburger verkopen aan kinderen van rond de 16. en dan heb je een droog broodje van de Lidl, een gefrituurde hamburger en een klodder snacksaus van de Aro

 

Die broodjes kan ik ook maken in de kantine voor 55 cent per stuk. en dan zijn de kosten eruit, zoals dat hoort. in een schoolkantine. Maar dat mag dan weer niet vanwege een gemeentelijke verordening, gefrituurde snacks weren uit schoolkantines, waar er geen eetgelegenheden in de buurt zijn waar je een lunch kan nuttigen( bakker bart, croisanterie enzo) binnen een straal van 300 meter. Ik vraag me af welke wethouder die snackpedo een vergunning heeft gegeven..

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij ons zat er een tabakszaak aan de overkant v/d straat, en het was bekend dat die aan iedereen meegaf(nou was roken bij ons in de eerste jaren nog zeldzaam, maar de enkelingen die al in de 1e/2e rookten haalden daar)

de uittocht naar de supermarkt in de pauze was ook normaal, als het eens regende en niemand zin had naar de supermarkt te lopen zaten de kantine en alle gangen ineens bomvol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...