Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tjapado

fem

Recommended Posts

Voor het maken van fem zaden moet de man / vrouw van te voren worden gestrest om te kijken of deze herma gevoelig is.

 

Moeten de zaden van geteste ouders weer worden getest ?

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het altijd verstandig is om ze te testen of de ouders nou getest zijn of niet..

gewoon puur om te kijken wat de nieuwe kinderen in huis hebben...dus ook of ze herma trekjes etc.. hebben :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,daar haal je de sterkste en mooiste meiden uit,om die dan weer ballen te geven met gliberinezuur.

 

 

 

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor het maken van fem zaden moet de man / vrouw van te voren worden gestrest om te kijken of deze herma gevoelig is.

 

Moeten de zaden van geteste ouders weer worden getest ?

 

Groeten

 

je wil dus een fem plant weer behandelen met sts en nogmaals feminiseren... :wacko: ?

 

tja...tis Sannie corner...dus kben ook benieuwd naar zijn antwoord... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou de dochters anders stressen dan door weer met sts te behandelen..!

dan kan je bijvoorbeeld nog niet zien of ze herma trekjes zou krijgen onder ''normale'' stress omstandigheden.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor het maken van fem zaden moet de man / vrouw van te voren worden gestrest om te kijken of deze herma gevoelig is.

 

Moeten de zaden van geteste ouders weer worden getest ?

 

Groeten

 

je wil dus een fem plant weer behandelen met sts en nogmaals feminiseren... :wacko: ?

 

 

Dat klopt :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja...tis Sannie corner...dus kben ook benieuwd naar zijn antwoord...

 

 

Heb ooit eens met een "legende" in het wereldje gesproken,die een hele andere mening daarover heeft!

Deze vertelde mij dat hij alleen een zaadhandel heeft,en bijna alles uitbesteed,inkoopt van andere breeders die wel zelf de kennis hebben.dus ben ook wel benieuwd naar het antwoord.................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stress niet om fem zaad te maken ik gebruik dat zuur ook niet.

Tegenwoordig is al het fem zaad naar mijn mening altijd 99 % fem..

 

 

Als je goed opzoek gaat naar bv mannelijke (bananen) tijdens de eerste 3 week vanaf de bloeiverschijselen

meestal vind je wel 1 of 2 banaantjes of nog beginnende banaantjes. houd deze in de gaten !

 

 

het stuifmeel van deze bananen gebruik ik dan. om een de beginnende toppen van een andere plant te bevruchten.

 

 

dit lijkt mij persoonlijk natuurlijker.

Het lijkt mij niet goed voor nageslacht en genen om te stressen. maar ik kan dit fout hebben

 

 

Testen lijkt mij vanzelfsprekend .

Edited by f3licks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik stress niet om fem zaad te maken ik gebruik dat zuur ook niet.

Tegenwoordig is al het fem zaad naar mijn mening altijd 99 % fem..

of minder als je pech hebt.

 

Als je goed opzoek gaat naar bv mannelijke (bananen) vind je meestal wel een of 2

(ik heb zelfs wel eens een banaan in shopwiet gevonden)

 

het stuif meel van deze bananen gebruik ik dan.

 

 

Er is ook een natuurlijke manier...

 

Het lijkt mij niet goed voor nageslacht en genen om te stressen. maar ik kan dit fout hebben

 

 

Testen lijkt mij vanzelfsprekend .

 

Ligt het nou aan mij of valt hier inderdaad weinig van te snappen :wacko:

 

Een banaan is juist een teken van herma en dit stuif meel wil je juist niet gebruiken toch?

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor tjapado,is nie te snappe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer een plant slecht enkele banaantjes (mannelijke bloemen maakt) en voor de rest vrouwelijk is dan geeft dit stuifmeel heel veel

vrouwelijke chromosomen mee, de andere moeder is ook een fem dus zij geeft0 ook veel vrouwelijke chromosomen door aan het te telen zaad .. mijn ervaring is dat de kans op vrouwen steeds grote word als je dit herhaald.

Edited by f3licks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar dat is toch niet rendabel,je moet wel een beetje door kunnen gaan met breeden en het MOET zo zuiver mogelijk zijn anders lopen je klanten weg......dus geen geklooi want dat is het al genoeg,lekker met sts en gliberinezuur an de slag en gaan !

 

 

 

Of was het nou eerst gliberinezuur en dan sts :wacko:

 

 

 

gr newgrow

Edited by newgrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke klanten het is voor mijzelf kan je terug lezen in het topic waarin ik mijzelf gisteren heb voorgesteld.

rendabel voor mij al helemaal niet aangezien de dames meestal een kwartaal willen bloeien :wacko: hobby en voor de lekkernij. meer niet

Edited by f3licks

Share this post


Link to post
Share on other sites

om een kort verhaal lang te maken mijn vraag aan sannie blijft staan :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had ik al gelezen maar bedankt voor aanvulling.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bestuivende factor is een stabiele omgebouwde vrouw die zich al door de jaren bewezen heeft in veel opzetten

Deze vrouw kan op elke soort gebruikt worden als bestuivende factor

De nakomelingen van het desbetreffende ontvangende soort moet altijd eerst uitgetest zijn voor je het aan anderen toevertrouwd :)

Na het maken van een fem strain is het de bedoeling deze op te groeien af te bloeien en op te roken verder niets mee doen !

Als je nou iets wil doen met een moedertje doe dit dan van een regulieren soort dat voorkomt een hoop ellende in de toekomst ;)

Voor de rest succes man

 

Knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net niet het antwoord waar ik op had gehoopt :)

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een andere vraagje Knuts... :)

 

Je Heribei heeft toch maar 1 oermoeder ;) ?...

hoe krijg je dan meerdere feno's in je fem zaad :D ?

of is het de temperatuur :lol: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is geen soortje met 1 feno in de strain

Alleen als je stekken snijd heb je 1 feno ;)

De soort heribei is gemaakt met ierdbei als onvangende en de herijuanan als bestuivende

De heribei moeder die is uit die zaden geselcteerd waar ik dus de femm zaden mee maak

Maar buiten fem zaden heb ik anders gemaakt dan wat ik normaal doe bij de binnen fem zaden

:D :)

 

Groeten Knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je 1 oermoeder hebt uit f1 en je haald er 2 stekken van af en bouwd er 1 om tot man dan heb je toch maar 1 feno in dat fem zaad... :) ..toch?...

dit bedoel je neem ik aan met binnen fem zaad...

 

heb je 2 oermoeders gemaakt van de f1 dan zal je idd meerdere feno's hebben...

 

maar je verkoopt toch 1 produkt...das heribei fem...voor binnen en buiten toch?..

hoe weten wij het verschil ;) ?

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...