Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Animo Outdoor Oogst Meeting zondag 20 november 2011

Animo Outdoor Oogst Meeting   

80 members have voted

  1. 1. meeting interesse Outdoor / Indoor

    • Ja
      6
    • Nee
      1
    • Misschien
      3


Recommended Posts

Yeahhh Outdoor Meeting 3 dagen nadat ik 20 ben geworden

gezellig :o

 

@B to the art Vorige x op de meeting in Tilburg was ik ook de jongste maar dat geeft niet

alleen beetje uitkijken met de spacecake plakjes, Sterk spulletje :)

 

Als het weer een beetje meezit neem ik 3 verschillende phenos van de heribei mee ;)

 

gr

GS

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zeebodem

 

Als verzamelplek is het makkelijk de stand van Advanced Nutrients te gebruiken.Ik weet een beetje de opstelling van de beurs en dat gaat een makkelijke locatie zijn.Ook hebben we genoeg ruimte om een leuke meeting te houden.De tijd moet blowsterke maar bepalen,ik sta er heel de dag.

 

@blowsterke

 

Vraag eens goed na of dat echt alleen entree kaarten zijn voor de beurs.Judgepas voor een hele week is 250dollar,dus 30euro voor dagje entree vind ik nogal wat.Als het een dagpas als judge zou zijn zou het beter snappen.

Uiteindelijk is het de 22,50 ook wel weer waard om dagje daar door te brengen.Ik ben naar slechtere voetbalwedstrijden geweest voor dat geld :)

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zeebodem

 

Als verzamelplek is het makkelijk de stand van Advanced Nutrients te gebruiken.Ik weet een beetje de opstelling van de beurs en dat gaat een makkelijke locatie zijn.Ook hebben we genoeg ruimte om een leuke meeting te houden.De tijd moet blowsterke maar bepalen,ik sta er heel de dag.---Twin, de openingstijden kan ik nergens terug vinden, feed back van de High Times is ook ver te zoeken. Dus als ik zou weten hoe laat het open is, kan ik een tijdstip bepalen :) Graag je inbreng hierover Twin.

 

@blowsterke

 

Vraag eens goed na of dat echt alleen entree kaarten zijn voor de beurs.Judgepas voor een hele week is 250dollar,dus 30euro voor dagje entree vind ik nogal wat.Als het een dagpas als judge zou zijn zou het beter snappen.

Uiteindelijk is het de 22,50 ook wel weer waard om dagje daar door te brengen.Ik ben naar slechtere voetbalwedstrijden geweest voor dat geld :huh: -------Als antwoord heb ik gekregen van Matt, dat een dagpas 30 euro kost, met korting dus 25,50 euro.

 

Groetjes Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey blowsterke

heb je nog nieuws te melden over de meeting?

of hangde wa op het benkske?

ik wel :tu

 

gr east

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop wel dat we wietjes te roken krijgen met meer dan 15% THC anders moet ik me potje amnesia ma gaan menemen B) ;) :P

 

nog een dikke maand en dan is het zover :)

 

greetzz st0ny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat me me heribeis die niet geript zijn wel halen denk ik :)

 

ik zal de mooiste toppen van elke pheno bewaren voor de meeting

hoe zit het trouwens met de kaartjes

moet je alvast geld overmaken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag nogmaals een mail gestuurd naar de High Times

Zie hieronder.

De Entree zou Euro 30,00 zijn en met de 15 procent korting rond de 25,00 dus.

Aangezien er zich geen sponsors gemeld hebben, kan ik niet meer als dit aanbieden.

 

Zodra ik antwoord heb, horen jullie het...

 

 

 

 

 

 

Aan mstang@hightimes.com

Dear Matt,

 

The meeting is about a month, the people who are coming, wanted to know how we get this discount of 15%.

 

Please can you help me with this , how do we get this, just saying we get it from you or what.. do you want to know the names of them.....

 

Waiting for an answer,

 

and thanks in advance,

 

Regards, Blowsterke, Wietforum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu gaat ie mooi worden.............

 

Dit is het antwoord

 

20 november Cannabis Cub 2011 50 people coming to the meeting 15 % discount how do we get this‏

 

23:30

Beantwoorden ▼

Matt Stang

Aan Blowsterke...

For Sunday, the day pass id E50 because you also get the opening concert with B.O.B and Special guests, so the cost will be E42. Tell them Matt Stang Ok'ed it.

Thanks

Matt Stang

Ad Rep

High Times Magazine

917-922-7937

mstang@hightimes.com

 

 

 

 

On Oct 12, 2011, at 2:14 PM,.. wrote:

 

Dear Matt,

 

The meeting is about a month, the people who are coming, wanted to know how we get this discount of 15%.

 

Please can you help me with this , how do we get this, just saying we get it from you or what.. do you want to know the names of them.....

 

Waiting for an answer,

 

and thanks in advance,

 

Regards, Blowsterke, Wietforum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus het is van 30 euri naar 42 euro gegaan,vaag vaag vaag,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad een beetje jammer allemaal weer :rofl

Niet dat ik verlegen zit om 4 tientjes ofzo...maar ik vindt het nog al wat..

 

Ik heb er inieder geval al wel veel zin in...of we het nu op de beurs doen of elders :wacko:

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een Nee .

De muziek is niet voor mijn weg gelegd.

 

 

Helaas pinkaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteraard heb ik weer een mail teruggestuurd, naar aanleiding van het antwoord wat ik gisteren kreeg.

 

Heb hem gevraagd of hij liever niet heeft dat we komen of zo......

 

Absurde prijs, ik ga er niet voor de muziek heen, dan kies ik wel een ander feestje uit.

 

Als hij niet met de prijs omlaag gaat, wordt de meeting Outdoor vs Indoor elders gehouden. Dan kunnen degene die het zich wel kunnen permiteren alsnog naar de Highlife Cannabis Cup gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ola!

some from opengrow willen wel dat de meeting doorgaat op zich.

Er zijn buitenlanders die al tickets gekocht hebben,,,,,,,,,,,airplane that is.

Blowsterke,,,ik stuur je straks ff pm,,,,

 

greets,

Hup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit er geen leuke plek in de buurt zodat degene die naar de Cannabis Cup willen gaan het dichtbij is en iedereen die daar niet zonodig heen wil daar kan blijven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uiteraard, kan iedereen naar de Hightimes Cannabis Cub, maar ik wil mensen niet op hoge kosten jagen.

 

Iedereen die naar meeting komt en de 15 procent korting wil krijgen, zegt aan het loket dat ie dat krijgt van Matt Stang.

 

Aangezien er ook mensen van Open Grow komen, kan ik de locatie niet wijzigen, deze mensen hebben veel hogere kosten als wij Nederlanders en Belgen.

 

Degene die het te duur vinden, kunnen nog uitwijken naar de meeting van Piet Piraat, in 2012.

 

Matt s woorden...

 

For Sunday, the day pass id E50 because you also get the opening concert with B.O.B and Special guests, so the cost will be E42. Tell them Matt Stang Ok'ed it.

Thanks

Matt Stang

Ad Rep

High Times Magazine

917-922-7937

mstang@hightimes.com

 

en toen deze

 

I can do the E25 for a day pass any other day, monday through thursday, but Sunday the whole concert is at the expo during the evening so the price is slightly increased (every other night the entertainment is at the Melkweg)

Thanks

Matt Stang

Ad Rep

High Times Magazine

917-922-7937

mstang@hightimes.com

 

Jammer

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou idd zwaar lullig zijn voor de mensen van opengrow

42 euro is niet niks maar dat valt voor de meeste toch wel te regelen?

beetje jammer voor t kleine deel dat op school of thuis zit

maja je kunt niet met alles en iedereen rekening houden

 

Groeneshizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook echt jammer van de High Times dat ze niet een beetje water bij de wijn doen :rofl

Erg jammer,ik had er al veel zin in en vele anderen ook aan de poll te zien.

 

Tot in 2012 dan allemaal :wacko:

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel jammer was al boter aan het maken on wat muffins en cake mee te nemen.

 

 

ieder geval voor de mensen die wel gaan jullie houden de muffins en cake te goed.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Blowsterke,

ik kom er wel! (Ik heb nog een meeting met Erik Biksa tegoed) :rofl

Volgend jaar maar weer een standaard-meeting zonder de Hightimes Cannabis Cup?

42 € vind ik ook een beetje prijzig voor een meeting en de muziek eromheen hoef ik niet.

Liever een rustige dag met goede gesprekken.

 

Misschien is er volgend jaar een ander CS of GS bereid om de ruimtes voor een meeting te stellen?

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...