Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ziran

Spint en het gebruik van PVP

Recommended Posts

Goedendag mensen,

 

Ik heb 2 Sugar Punch en 2 Killing Kush vrouwtjes in mijn tent staan.. en ik heb gister vernomen dat er spint begint te komen..

 

Nu heb ik hier nog een flesje Plant Vitality Plus van BAC staan.. En wou ik de spint hiermee gaan bestrijden.

Alleen nu heb ik hier 1 vraagje over..

 

Wat zal dit aanrichten bij mijn toppen? ( qua smaak en hoe lang heeft het nodig om af te breken zodat het geen schade aanricht als je het rookt ( als het dit al uberhaupt doet ) ) want me vrouwtjes zijn al aardig op weg richting het einde. ( ik schat nog 2/3 weken? )

 

Hopelijk is er iemand die hier wat duidelijkheid in kan geven.. want ik wil mijn oogst niet verliezen door spint maar ook niet verneuken door een spraytje.

 

BVD,

 

Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je veel spint erin zitten?

Pvp kun je het beste preventief toepassen.

 

Als je maar enkele beestjes heb. Gewoon laten gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt er een beetje aan in welk stadium de spint zit. zitten er wat beestjes op je blad dan hoef je je weinig zorgen te maken als je nog maar 2/3 weken hoeft. als je toppen al ingepakt zijn moet je toch wat ondernemen. maar dan alsnog meer in de richting van handmatig de webben verwijderen. met stofzuiger ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet veel.. en ik heb het beetje web dat er was ook weg gehaald met de hand..

Maar ik dacht juist dat ik het nu moest aanpakken voordat het te erg wordt.. Want als ik het me goed herinner duurt het ongeveer 7dagen voordat de eitjes uitkomen boven de 25graden?

 

Ik had pvp al 2 keer eerder gebruikt in de groei periode en het begin van de 12/12 periode.

 

Bedankt voor het advies.. ik zal het dan rustig laten gaan en gewoon met de hand de webben verwijderen.. en dan hopelijk loopt het niet uit de hand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaats bamboe stoeken die hoger zijn dan de planten.

Dan zullen ze allemaal omhoog klimmen.

 

Dagelijk looop je ff je hokje in met een stofzuiger en zuigen maar.

Ook kun je een flesje petroleum halen. Pak dan een kwastje en smeer de stokken in.

 

Ja dit stinkt. En hey.......

Het ruiky excact naar pvp....... Gek he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...