Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MRT

12 keer S5 Hardcore THC

Recommended Posts

ziet er mooi uit met beetje bruinige gloed, lijkt wel alsof ie al gecured is ;)

 

mooie ronde :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookverslag door Juicyweedy

 

Wietje : s5 (amnees)

breeder : Mrt

oogst week : 10

 

 

 

 

goede avond allemaal

 

vandaag eenmaal thuis gekomen de post ff gechekt ,,, je weet maar nooit wat je zo tegen komt

en ja hoor er zat dus een envellop tussen , waar ik direct naar greep alsof er 1 miljoen op de stoep lach

 

snel geopend en jawel , daar kwam een zeer mooi wietje tevoor schijn , die ik tijdens het

uitpakken heftig kon ruiken , ik dacht direct bij mezelf "deze s5 dame gaat vlink knallen maar daar was ik nog niet

hier een picje

 

gallery_22262_12808_512893.jpg

 

ook zaten er vloeitjes en tipjes bij in , was lekker makkelijk want was me wietdoos vergeten en had anders

geen vloei , dus thanks dude !!!

 

die wiet erbij gepakt , het oogt erg mooi met vlink wat cristallen erop

ze ruikt erg heftig moet ik zeggen ook zoetig , een beetje groen nog , maar zeker erg lekker van geur

 

ik kan niet wachten,,, snel wat gekruimeld wat sigaret er door

en rollen maar ,ik had al snel de joint in elkaar want ik kon immers echt niet wachten om

deze spacende dame onder handen te gaan nemen

 

de fik erin dan maar , en bij de eerste hijs kwam al snel die hoest bui die ik wel verwachte

Woow dit is echt heftig zulke wiet , kom je niet snel tegen maar goed , de twee de hijs werd een tikkie lichter

de smaak is sensationeel te noemen , zoet en een beetje zurig zoals het hoor erg verfijnend dit.

De joint rook ik rustig verder en voor ik het weet zit ik flodder te kijken zonder dat ik nog maar een enkele hijs

neem de joint is nog op de helft en heb geen zin om hem opnieuw aan te steken ,want ik ben immers

knetter leip nu , een erg lekker gevoel al zeg ik het zelf lekker hangerig op de bank tv kijken , zonder

wat te zeggen , haha erg space dus maar na een tien minuten besluit ik tog maar om de joint weer in de flam te

zetten , om weer verder in me space te komen , en het lukt aardig ze word lekkerder en lekkerder

bij elke hijs die lekkere zoete smaak die ook erg lang blijft hangen , de avond is nog lang en ga er strax weer

een roken , als me lichaam wat mee werkt , want is erg slap op moment door dit heftig goedje

 

 

al met al een zeer geslaagd wietje , de wiet oogt erg mooi

ze is zeer compact , super veel cristallen zoals ik al zij

de uit werking is lekker , de werking daarin tegen is heftig , dus ook erg lekker

in het begin een hoestje ,maar deze valt al snel in het niets ,maar schijn bedriegt

want achter deze zeer lekker hijs zit een enorme stone

 

De wiet

 

krijg van mij een 9

erg lekker !

 

compactheid zelfde geval een 9 !

 

kruimellen een 9

lekker makkelijk , wel gaan je handen lekker plakken

 

de smaak deze is tog echt een 9+

de smaak blijft lang is zoet zurig van smaak , en is zeker de lekkerste die ik ooit gerookt heb !!!

 

de werking 9

lekker voor in de bank , als je mij vraagt eentje om de hele dag te roken zo lekker

 

 

al met al gewoon een dikke vette 9

beter kan altijd , maar dit is echt de top of the weeds

 

 

 

 

 

Thanx Juicy! Leuk verslag! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mrt gefeliciteerd met dit mooie resultaat well done!

indrukwekkend die s5

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...