Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cooper2009

Even voorstellen!

Recommended Posts

Hoi hoi iedereen,

Ben sandra, ben 22 jaar oud en woon in het mooie bosrijke omgeving van drenthe. Ben hier gekomen, nadat ik een wietzaadje plantte en merkte dat ook ik als beginneling niet genoeg kon lezen en altijd wel vragen bleef houden. Jullie forum heeft me tot nu toe al tot dag 3 geholpen, hoop hier nog veel meer te leren. Ben geen hobby kweker maar doe het gewoon een keer voor mijn plezier ( en de shop wordt me te duur) heb dus ook geen speciale spullen, gewoon een simpele kweekbak, met stekgrond, temperatuurmeter en water ook heb ik wel een lamp, maar daar houd het mee op. Me zaadje doet het tot nu toe goed, hij is druk aan het ontkiemen en voor de rest wachten we gezellig af.

 

Als jullie vragen hebben, dan roept u maar.

 

Groetjes Sandra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Sandra,

 

Je bent bij deze gewaarschuwd voor het kweekvirus, :smoke

want niets zo relaxt en lekker als je eigen wiet soortje verbouwen en ook nog te roken :whistling

 

Je pakt het verstandig aan, rustig en relaxt,...eerst de basis en dan pas de rest,..zie hier wel eens anders op het forum :verrygood

 

Suc6 :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Welkom op het forum. Ik wens je veel kweekplezier toe!

StoneTwisted heeft gelijk ... begin je met een plant ....dan wordt het vanzelf een passie! No way back.

Veel succes bij de dingen die je gaat ondernemen!

 

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hier ook een kweek drent, hoop voor je dat je een lekker wietje mag kweken maar dat komt vast wel goed :whistling Veel plezier en succes met onze mooie hobby :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou haast zeggen, kom een keer roken!. Ik heb op advies nu een 2e toch laten ontkiemen, omdat mij verteld werd dat de kans was dat 1 van de 2 het niet zou halen. Nou ja is prima, mijn nummer 1 is al druk bezig boven de grond, het ( hoesje) zit er nog netjes om heen, maar hij is al met het koppie boven had niet verwacht dat het zou gaan lukken, heb 0% ervaring, daarin tegen heb ik wel ontzettend veel tips hiervanaf gehaald. In april ( dan moeten deze wel al uitgebreid klaar zijn) wil ik 2 buiten gaan proberen kijken of mij dat bevalt, zoja dan ga ik 1 keer per jaar buiten en 1 ker per jaar binnen. Dan Voorzie ik mezelf van voldoende en kost het me praktisch niks. Blow momenteel alleen voor mijn rug anders houd ik me werk niet vol.

 

Doet me erg goed, dat ik advies zo bij de hand heb, zeker voor een leek is dit erg geruststellend.

Of het een passie gaat worden weet ik niet, ik wil wel gewoon enkel mezelf voorzien, vind het wel erg mooi om het allemaal te zien, zie ook wel voorbeelden van complete kweekkassen maar dat trekt mij dus totaal niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek ook voor mn eigen gebruik en wil nooit anders meer, als je eenmaal je eigen wiet rookt valt de terugval naar de coffeeshop niet mee haha. Ik hoop dat je er een beste zak vanaf haalt ;) , tja wie weet smoken we er nog eens 1tje of twee haha.....succes ermee.....Groetjes cannasmoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...