Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Zo Groene vrienden naar een half jaar gebanned te zijn,Ga ik binnen kort voor de geintereseerde weer een verslagje S5 doen.

Greetzzzz,M :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

gebanned? wat heb jij dan uitgespookt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yooooo Stikkie,Carpe,Rack, Polletje en Canna.B. Om een lang verhaal tog proberen kort samen te vatten.Kreeg ik van uit het niets een Pm van iemand hiero die vond dat ik op zijn belgisch een topic luller vond Wat deze meneer niet wist is dat ik regelmatig pm met die boyzz contact had via pm of via hun topic .En dus bijze regelmatig een boodschap neerzet in hun topic je kent het wel van dat het goed gaat met hun plantjes etc etc schijnbaar vond die meneer dat ik msgien wel teveel hits had zoon 15.700 en daar jaloers op was want anders weet ik het ook niet hoor. maar goed liep via de pm wat uit de klauwen waarop hij mij pmetjes had doorgestuurd naar whazzup.inieder geval had die meneer mij eerst lopen uitlokken tot boze pm zeg maar en daarna naar de admin gestuurt.Maar goed genoeg erover binnen kort weer een verslag van S5 en mischien plak ik een pp verlag erbij.Tog leuk dat jullie ff reageren :whistling

Greetzzz,M :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Half jaar? Volgensmij was het toch echt 3 maanden, rond 25 mei? :verrygood

Maar goed om je weer terug te hebben, toen ik het hoorde vond ik het ook al grote onzin en die belg moet je gewoon negeren, die trieste lui heb je altijd wel. Hij was inderdaad gewoon jaloers (op jouw postaantal...), daar zat hij zich ook druk over te maken bij mij, hoe triest kan je zijn om je eigenwaarde van een getalletje op internet af te laten hangen...

Maar dat terzijde.

Ik kijk weer uit naar je verslagen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ouwe ketser thanks man :wave:

 

Yoooooo Mark Yep verrek ja het was 3 mnd :whistling :specool :rofl Yep de S5 begint te werken :smoke

Greetzzz,M :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yooooo Stikkie,Carpe,Rack, Polletje en Canna.B. Om een lang verhaal tog proberen kort samen te vatten.Kreeg ik van uit het niets een Pm van iemand hiero die vond dat ik op zijn belgisch een topic luller vond Wat deze meneer niet wist is dat ik regelmatig pm met die boyzz contact had via pm of via hun topic .En dus bijze regelmatig een boodschap neerzet in hun topic je kent het wel van dat het goed gaat met hun plantjes etc etc schijnbaar vond die meneer dat ik msgien wel teveel hits had zoon 15.700 en daar jaloers op was want anders weet ik het ook niet hoor. maar goed liep via de pm wat uit de klauwen waarop hij mij pmetjes had doorgestuurd naar whazzup.inieder geval had die meneer mij eerst lopen uitlokken tot boze pm zeg maar en daarna naar de admin gestuurt.Maar goed genoeg erover binnen kort weer een verslag van S5 en mischien plak ik een pp verlag erbij.Tog leuk dat jullie ff reageren :whistling

Greetzzz,M :verrygood

 

wie dan?

 

het is een forum dus namen zijn toch niet echt :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar is die weer :specool

Toevallig hadden stikkie en ik het vorige week nog over je :verrygood

 

mooi dat je weer back on board bent mate :whistling

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom terug van weggeweest :verrygood

 

We zien je bijdrage aan het forum weer graag tegemoet.

 

Weer veel forumplezier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeebodem,Twin,enBlowsterkte Thanks Boyzzz :whistling die 3mnd duurde wel erug lang :specool thanks voor jullie welcome ben middels begonnen met me nieuwe verslag.Greetzzzz,M :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...