Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
grow24

tl buizen 26watt 33cool white genoeg voor zaden?

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik begin binnenkort weer een kweek op aarde met 5 plantjes, maar ik wilde deze keer uit zaad gaan starten.

Nou heb ik al veel gelezen maar ik weet nog steets niet zeker of mijn tl buizen genoeg zijn.

 

ik heb 2x 13watt coolwhite33 tl buizen, en wil er 6 zaadjes onder laten groeien totdat ze onder de 600w ndl kunnen.

Ook heb ik geen stekgrond, kan ik gewoon plagron of green label light mix gebruiken? Overal staat dat er extra stekgrond moet worden gebruikt, maar met lightmix zou het tog ook moeten kunnen als ik ze in water laat ontkiemen of niet?

Het worden 2 Sugar punch, 2 Shackzilla en 2 killing fields van sannie, weet niet of het soort heel veel uitmaakt voor het ontkiemen.

 

Ik zal nu nog wat verder zoeken mischien vind ik het antwoord nog zelf, maar voor tips ben ik altijd dankbaar :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bestelt bij sannie ,

krijg je zo en zo gevulde pitpotjes + bacto gratis bij .

daar kan je ze perfect in laten ontkiemen .

kwa watt valt het denk ik wel mee , gwn zo dicht mogelijk op de plantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je zeker dat er gevulde pitpotjes bij zitten? Want het word per brief gestuurd en ik denk niet dat het er inpast <_< Ik heb er alleen zaadjes besteld, en er stond bij envelop dus ik denk niet dat het erbij zit. Mischien dat ik anders spongepotjes nog bestel http://www.wietforum-shop.nl/spongepot.html of tijn deze pitpotjes zo klein dat ze in de envelope passen ? :head_hurts_kr:

 

Mischien dat ik er anders ook nog een of 2 tl bij zet, niet dat de zaadjes ingaan of hellemaal strekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij bv shackzilla staat bij : Bij deze zaden worden gratis spongepots bijgeleverd binnen ned en belgie

staat er idd niet op bij de fem mix , maar ik denk dat je er wel van mag uitgaan .

dus verwacht maar een brievenbus doosje :head_hurts_kr:

 

groetjes en succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...