Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lufthegreenstuf

vraagje over bloeivoeding voor guerrilla

Recommended Posts

hallo growers, ik had een vraagje over bloeivoeding. ik zit met het probleem dat ik alleen maar vloeibare voeding ken voor in de bloei en ik was benieuwd of er een alternatief bestaat in vaste vorm.

Met vloeibare voeding loop ik bij guerrilla tegen de problemen aan dat ik eigenlijk niet vaak genoeg de voeding kan meegeven voor een optimaal effect, om nog maar te zwijgen over de hoeveelheden aangemaakt water wat vervoerd moet worden.

bestaat er een alternatief in vaste vorm die je misschien wat minder vaak hoeft mee te geven? misschien net zo iets als NPK korrels voor in de groei, alleen dan in een andere verhouding voor de bloeiperiode?

 

alvast bedankt,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die zijn er..!

Ik gebruik bio korrels met een extreem hoge pk verhouding die langzaam los komen,

er zijn veel verschillende dus let goed op met wat je koopt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Advanced Nutrients heeft een product genaamd Heavy Harvest.Dat is een complete langzaam oplosbare voeding in poedervorm.Die is er voor elk seizoen,dus lente,zomer en herfst.Gewoon neerstrooien en de regen doet de rest.Helaas is het niet makkelijk te verkrijgen in Europa maar als er voldoende vraag naar komt gaat het zeker hier verschijnen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was heel enthousiast over de heavy harvest voeding, maar wat je zelf al zei; ze bezorgen alleen in canada of de verenigde staten en dus niet in de eu. daarom ben ik toch wel benieuwd welke PK korrels stikkie 2.0 dan gebruikt, aangezien de korrel vormen die ik kan vinden zijn of NP of NK of NPK maar niet met alleen P en K.?

 

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou dan voor een lage N gaan aangezien je bloei wilt en n is meer voor de groei

Dus meer pk dan :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik was heel enthousiast over de heavy harvest voeding, maar wat je zelf al zei; ze bezorgen alleen in canada of de verenigde staten en dus niet in de eu. daarom ben ik toch wel benieuwd welke PK korrels stikkie 2.0 dan gebruikt, aangezien de korrel vormen die ik kan vinden zijn of NP of NK of NPK maar niet met alleen P en K.?

 

lufthegreenstuf

 

ik zal binnenkort even de waardes en het merk posten... :head_hurts_kr:

(het is wel prijzig)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn hier wel te leveren,maar wij hebben ze niet voorradig.Dus wil je ze echt hebben kan je AN verkooppunt ze gewoon krijgen.Zitten wel een paar weekjes levertijd op.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

ecostyle of culterra, verkrijgbaar in elk tuincentrum en dan nog wat beendermeel en vinassekali

 

Daar heb ik al fantastische guerillia's mee gedraaid , maar ook in mijn eigen tuin en binnen gebruik ik het

 

 

De resultaten zijn even goed , alleen is de smaak een PAK natuurlijker en zachter zo

 

Sannie's buffertabs zijn ook heel goed

 

 

 

tuin

img26963551952.jpg

 

 

guerillia(dit was een PERFECTE spot waar niemand die een beetje normaal is WIL komen , het staat nu jammer genoeg vol hotels :verrygood :whistling :specool :smoke )

 

img27753624812.jpg

 

img27723555802.jpg

img27733587219.jpg

 

allemaal op ecostyle en culterra tijdens de groei een keer om de maand een bbeetje topdressen en dan één keer voor de bloei

 

 

en dan gewoon water geven en de natuur haar werk laten doen , dus wel beetje timen en neit halverwege de bloei nog ngaan bijmesten. Zo wordt de plant lekker geel op het einde

 

 

goedkoop en goed, ,speciale dure shit is nergens voor nodig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...