Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
zzzJansen

Lumatek set aansluiten (evsa+kap)

Recommended Posts

eyy

 

Ik heb een EVSA en reflector van lumatek (http://www.wietforum-shop.nl/set-lumatek-evsa-600w-lumatek-reflector.html) maar nu is de evsa plug & play naar een amerikaanse stekker , nu dacht ik te herrineren dat de verkoper zij dat je gewoon die plug eraf knipt en aansluit op de reflector klopt dit ?

gallery_30768_12372_788181.jpg

 

mvg,

zzzJansen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt logish

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik morgen niet meer reageer zou ik het niet doen :(

ik heb dat namelijk net gedaan :o

heb ook zo'n lumatek gekocht maar een 250watt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is inderdaad de bedoeling hoor mannen :( :o

mvg stikkie

 

je kan natuurlijk ook de stekker er aan laten zitten en het andersom doen maar dit is zeker makkelijker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je het andere snoer moet hebben,dit is de voeding (220 volt) gewoon europees.

De reflector sluit je of met adereindhulzen of met AMP hulsjes vanaf je evsa naar je reflector aan.

 

 

 

greetszzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee ik ben nu nog aan het na blussen heel mijn huis is plat gebrand :o

 

werkt prima zo :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is Geen US-stekker dit is een computerstekker ECC ofzo heet die. Ik heb hem niet afgeknipt, ik heb bij de elektrozaak de andere helft van de stekker gekocht en hem daarmee aangesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat "doorverbinden" wat je hebt gedaan weedster, zou wel eens de oorzaak van het af&toe niet op willen starten kunnen zijn ;)

 

Vd rest die stekker eraf halen en normaal (gebruik adereindhulsjes) aansluiten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je was me voor Weedster.Het is een IEC vrouwelijk,gewoon een europese stekker die veel gebruikt word op computers en monitoren.Als je een amerikaanse plug krijgt dan ga je pas echt raar op kijken.Zover ik weet zijn die stekkers gemaakt voor de plug and play kappen,dus daar kan je zo de kap op aansluiten en dan werkt het.Heb je een kap met kroonsteen,zoals jij,is het een kwestie van stekker afknippen,adereindhulsjes erop knijpen en aansluiten die hap.

 

Als je ze vastdraait,controleer ook de andere kant van de kroonsteen even of de schroefjes daar goed aangedraaid zijn.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm als dat de oorzaak zou kunnen zijn van niet altijd opstarten zou ik hem meteen eraf knippen, maar als dat het niet kan zijn laat ik hem liever zitten, ik knip niet graag in een apparaatje van 170eu hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...