Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
beb

top shooter

Recommended Posts

he ik heb een vraagje heeft iemand hier ervaring met top shooter van house en garden,er is nl weinig info over te krijgen.

en om nou een liter te kopen als het helemaal niet werkt is ook zonde want die troep kost iets van 100 eurotjes

 

alvast bedankt

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan ben je beter af met de "shooting tabs" want als je de topshooter niet goed toepast dan verkloot je de planten

 

Zo moet je het spul opwarmen en.... een hele procedure doorlopen...

 

Shootingtabs moet je 1 per 50 liter in je vat werpen....

 

Je krijgt er ongeveer honderd of meer gram extra bij

 

Zoals iemand hier al zei 18 gram per plant zonder, met toptoestanden 25 gram per plant. 7 gram extra per plant x aantal planten 14 =98 gram. Hardere toppen ook

 

Het is dus nuttig als je minstens tien plantjes staan hebt

 

Natuurlijk kan het evengoed zijn dat je tien gram meer hebt, moet je klimaat ook in orde zijn

 

Normaal krijg je 25% meer dus als je berekend 18 : 2=9gram die had 7 gram extra dus ongeveer 25% meer opbrengst inderdaad.

 

Als je dus een plant van 30gr zou hebben moet je 15gr meer kunnen halen dus 45 gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is al wat Turttle zegt, Topshooter is alweer verouderd inmiddels.

Ik denk dat de meesten afkicken op de afschuwelijke stank dat dit product verspreid en de relatief lastige dosering. Shootertab is de opvolger in de lijn en makkelijker te doseren. Of het je echt meer oplevert zijn de meningen zwaar verdeeld over. Een goede oogst is immers van vele factoren afhankelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zit er eigenlijk in die tabs?

 

Ik heb ze mijn laatste kweek gebruikt (nahja, 1tje dan) en heb voor de zekerheid maar geen PK 13/14 meegegeven. Moet zeggen dat ik inderdaad kneiterharde toppen heb. Gedroogd lijken het wel knikkers :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik nu ook die oplostab van house and garden ... en het ziet er niet slecht uit, ben er een weekje mee gestopt toen ik de pk13/14 moest geven om zeker niet te kunnen overvoeden en ga er vandaag terug mee beginnen.

 

ik zal binnen 2 weken laten weten wat het gedaan heeft :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal ik je een tip geven?

 

zet voor je het doet, je planten 2 dagen op schoonwater met de juiste ph :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...