Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabizznis

nederland 30 jaar gedogen

Recommended Posts

Deze reportage was wel de doodsteek voor cs checkpoint.

Daags hierna zijn er kamervragen gesteld.

Was niet echt slim.

 

A-5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is alleen nog maar meer aanwijzing dat het gedoogsysteem van geen kant klopt.

 

Zelfs die politie -chef geeft dat toe.

 

En in den haag doen ze der geen bal mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe moet je een levende kikker koken?

 

 

 

Men neme een levende kikker en een pot met water. Niet het water koken en de kikker er dan in gooien, want dan springt het dier er terug uit. Wel de kikker in de pot, met water op kamertemperatuur, op het vuur zetten en het vuur langzaam verhogen. Zo zal het water geleidelijk naar het kookpunt gaan en tegen de tijd dat het water kookt is de kikker dood en kan men hem verder gaar koken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoelang moet het nog duren dan.

 

Naar mijn idee is de kikker waar wij mee te maken hebben, veel te slim daarvoor.

 

Die merkt al gauw genoeg wanneer het te heet onder de voeten word en bedenkt weer een of ander iets om de aandacht ergens anders op te vestigen.

 

Wat ze al die tijd nog gedaan hebben.

 

Hopen dat er binnenkort verandering in komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

wanneer het kabinet impopulaire maatregelen wil treffen. hanteert het de methode van de kikker en het hete water.

deze methode is gebasseerd op een oud en nogal dierontvriendelijk experiment

http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/mens-en...-softdrugs.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat deel vier zo abrupt eindigd

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha Lahn snapt het kikkerverhaal niet helemaal ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

whaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

nouwja wat kan ik zeggen? ik heb al me berichten verwijdert hier op het forum omdat ik eigenlijk vondt dat die iets te prive waren om te laten lezen.

 

niet al me berichten maar wel een aantal die ik eigenlijk niet had moeten schrijven. want heel nederland kan het lezen.

 

 

misschien weten sommige hier nog wat er in die berichten stond haahaha niks aan anderen door vertellen hoor ;)

 

 

 

dit wordt me laatste bericht hier op het nieuws en media gedeelte omdat het toch alleen maar nare en vervelende nieuwsberichten zijn.

 

 

ik kan nog 1 ding zeggen en dat is: door dit GEDOOGBELEID heb ik heeeeeeeeel veel problemen mee gehad in me leven.

 

 

en dan doel ik op medicinaal gebruik.

 

 

- einde posten in nieuws/media. -

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een vreselijk experiment, maar keiharde waarheid.

Zowel voor de kikker als voor ons..

 

Alleen wat ik niet wist was dat in het europees verdrag staat dat cannabis illegaal moet blijven.

 

WTF!

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha Lahn snapt het kikkerverhaal niet helemaal ;)

Haha klopt,

 

Ik dacht dat de overheid de kikker was die met al die harde bewijzen er nog steeds onderuit weet te komen.

 

Maar toen ik zag dat WIJ de kikker zijn, is dat nog veel erger.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is een vreselijk experiment, maar keiharde waarheid.

Zowel voor de kikker als voor ons..

 

Alleen wat ik niet wist was dat in het europees verdrag staat dat cannabis illegaal moet blijven.

 

WTF!

 

25 Feb 2010, 13:20

Bericht

#1

 

CONCLUSIES VAN DE OPENBARE HOORZITTING OVER HET EU DRUGBELEID

 

23 februari 2010

 

Europees Parlement, Brussel

 

De hoorzitting werd bijgewoond door vertegenwoordigers van 40 burgerorganisaties uit 15 EU landen

 

Op 23 februari 2010 ging in het Europees Parlement een openbare hoorzitting door over het Drugbeleid in de Europese Unie. Op uitnodiging van Grieks Europarlementslid Michael Tremopoulos en ENCOD (Europese Coalitie voor Rechtvaardig en Effectief Drugsbeleid), kwamen ongeveer 40 vertegenwoordigers van burgerorganisaties uit 15 verschillende landen samen om enkele aanbevelingen te formuleren voor de leden van het Europees Parlement, de Europese Commissie en de Europese Raad over de toekomstige aanpak van de Europese Unie betreffende gecriminaliseerde drugs. De hoorzitting werd bijgewoond door vertegenwoordigers van de Drug Coördinatie Eenheid van de Europese Commissie en Europarlementsleden Dennis de Jong (Nederland, EUL) en Michail Tremopolous (Griekenland, GREENS).

 

De hoorzitting vond plaats 2 weken voor de jaarlijkse vergadering van het VN Comité voor Verdovende Middelen in Wenen.

 

Hoofdzaak op de agenda van de openbare hoorzitting was het 'Rapport over Wereldwijde Illegale Drugmarkten 1998 – 2007", gefinancierd door de Europese Commissie in 2008. Dit onderzoek werd uitgevoerd door een team gerespecteerde drugonderzoekers geleid door Prof. Reuter van Rand Corporation (VS) en Mr. Franz Trautmann van het Trimbos Instituut (Nederland). Het kwam tot stand nadat burgerorganisaties al een aantal jaar vroegen naar een onafhankelijke evaluatie van het wereldwijde drugverbod.

 

Het rapport werd voorgesteld door Drug Coördinatie Eenheid van de Europese Commissie. De conclusies van dit rapport bewijzen dat de theorie achter het drugverbod – als middel om productie, verspreiding en gebruik van "gecontroleerde" drugs te verminderen – niet correct is. Volgens het rapport hebben deze 'controlepogingen' nauwelijks invloed op de globale illegale drugmarkt, waarvan de jaarlijkse waarde geschat word op 300 miljard dollar.

 

De inspanningen om de productie te controleren kennen soms plaatselijk wat succes maar hebben geen invloed op de wereldwijde beschikbaarheid van drugs, inspanningen om de smokkel tegen te gaan doen het niet beter.

 

Behandeling vermindert de schade voor individuele druggebruikers en voor de samenleving zonder het algmenen druggebruik te verminderen.

 

Preventiecampagnes schieten te kort omdat hun efficiëntie niet bewezen kan worden.

 

Schadebeperking bewijst zijn nut in een groeiend aantal landen, maar beperkt zich tot een klein segment van het drugprobleem.

 

De politionele aanpak slaagt er niet in om de beschikbaarheid tegen een lage prijs tegen te houden. Bovendien is het de oorzaak van ernstige schade, ongelijk verdeeld over de verschillende staten. Het drugverbod is een hoofdoorzaak voor geweld, corruptie, en milieu- en gezondheidsschade. Deze problemen liggen aan de basis voor dood, ziekte en een ernstig verlies van levensstandaard voor miljoenen mensen, gebruikers, hun omgeving en de maatschappij in haar geheel.

 

Samengevat concludeert het rapport dat het drugbeleid gebaseerd op het verbod enorme schade aanricht en weinig of zelfs geen positieve resultaten genereert.!! De Europese Unie verdient een pluim omdat ze het dit onderzoek en de verbonden conclusies mogelijk maakte. De volgende stap is dat ze handelt naar de verworven inzichten. Dit negeren zou neerkomen op misdadige nalatigheid.

 

Daarom vraagt de vergadering aan de Europese instellingen om de volgende initiatieven te nemen:

 

1. Zo snel mogelijk een Europese top bijeen te roepen over de toekomst van het drugbeleid, waarvoor nationale en lokale overheden, parlementairen en vertegenwoordigers van burgerorganisaties van de 27 lidstaten worden uitgenodigd. Het doel van deze top zou een verkenning zijn van de ruimte voor een innovatief drugbeleid dat niet gebaseerd is op een verbod, maar op de lessen getrokken uit het Reuter – Trautmann rapport en op de ervaringen van plaatselijke overheden en burgerorganisaties.

 

2. Een algemene aanbeveling te richten aan de lidstaten om een evaluatie van hun drugbeleid tot een politieke prioriteit te maken. De EU moet elk land toelaten zijn eigen drugbeleid te voeren zoals het hen past, rekening houdend met de Mensenrechten, individuele vrijheden en de sociale samenhang, waarbij zo weinig mogelijk zijdelingse schade wordt aangericht.

 

3. Gebruik te maken van de volgende vergadering van de Commissie voor Verdovende Middelen van de VN in Wenen om nogmaals het belang van schadebeperking te benadrukken en een debat te lanceren over een herziening van de VN conventies om een regulering van de drugmarkt mogelijk te maken die niet gebaseerd is op een totaalverbod.

 

4. Manieren onderzoeken om de marge te vergroten voor initiatieven van Europese burgers om een gesloten circuit voor de productie en verdeling van cannabis voor persoonlijk gebruik op te zetten, in het kader van het verminderen van de gezondheidsschade en de afhankelijkheid van de zwarte markt.

 

Bron

 

maar dan nog blijft opstellten zijn valse propaganda in het volk drammen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samengevat concludeert het rapport dat het drugbeleid gebaseerd op het verbod enorme schade aanricht en weinig of zelfs geen positieve resultaten genereert.!! De Europese Unie verdient een pluim omdat ze het dit onderzoek en de verbonden conclusies mogelijk maakte. De volgende stap is dat ze handelt naar de verworven inzichten. Dit negeren zou neerkomen op misdadige nalatigheid

 

 

dit negeren is juist het probleem hier in NL, nouja niks mis met NL.. maar zoals cannabizznis zegt Opstelten en z'n zooitje homofiele kameraden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal tegen de muur aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja

zou wel moeten eigenlijk ja...

 

Bestorming van de 2e kamer

 

met 300 000 man ..

 

en nou kappen met die grappen !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...