Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rootsrockreggae

Hash en hygiëne

Recommended Posts

Stel als ik hashchocomel wil maken met hash uit de coffeeshop, waar moet ik dan opletten met welk soort hash? (maroc, polm, ice-o-lator?)

Ik heb al gelezen dat je sowieso nooit handhash (Afghaan) moet gebruiken om in voedsel te verwerken (ivm. mogelijk bacteriën uit het verwerkingsproces), maar beter dus zeefhash.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag in de shop welke, de verkoper weet het beste wat voor een hasj je nodig hebt, en welke er in zijn voorraadje zitten je kan het beste wietmelk maken en daar chocolademelk van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou mij geen zorgen maken om bacterietjes want die zijn er overal hoor.

Want denk je dat ze overal voedsel inpakken met handschoentjes? vergeet dat maar.

Hoe neemt bij jou de bakker het brood uit het rek? hoe geeft hij dat aan jou? met zijn blote handen dacht ik toch!!!

Ik bedoel dit niet slecht hoor maar ik wil alleen maar zeggen wat maak je u druk over bacterietjes terwijl die beestjes overal zitten ook op ons voedsel hoor en ja dat wordt gecontroleerd maar toch zullen er nog altijd menselijke bacterietjes op zitten, ik ken weinig voedingszaken waar ze niet met hun blote handen aan het eten komen voor ze het aan jou geven als klant. En oke je mag dan mss wat voorzichtig zijn maar te voorzichtig is ook niet gezond. En als je echt safe wil zijn moet je volgens mij gewoon zelf gaan kweken en dan van je eigen plantjes hasj maken. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stel als ik hashchocomel wil maken met hash uit de coffeeshop, waar moet ik dan opletten met welk soort hash? (maroc, polm, ice-o-lator?)

Ik heb al gelezen dat je sowieso nooit handhash (Afghaan) moet gebruiken om in voedsel te verwerken (ivm. mogelijk bacteriën uit het verwerkingsproces), maar beter dus zeefhash.

 

 

Ik zou een lekkere gram zoete wiet grof grinden en deze in 70 gr abm een 25 minuten lekker laten trekken in een 0.65 liter volle melk.

 

Dan zeven en cacao poeder + suiker papje maken(per 200 ml melk 3.5 theelepel cacao poeder en 3 scheppen suiker + klein scheutje melk om het papje te maken) en hier de warme melk in gieten.

 

Scheutje oude rum erin

 

Lekker hoor op een zwoele late avond.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...