Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
s3ppe

Vaporiser arizer V tower

Recommended Posts

Goeie dag mensen

Ik heb enkele maanden geleden de arizer V tower besteld bij azarius. Kwam netjes verpakt toe. Wou die direct eens testen, en de eerste 2 keer vond ik het wel fijn, de smaak van wiet, zoals die hoort te zijn, zonder dat tabaksmaakje erbij, echt wel lekker. Het effect was er ook wel , maar heel anders dan gewoon een joint roken vind ik, ik kan het niet beschrijven, ik voelde me lichter. Meer high van dezelfde wiet en minder stoned.

Maar.. Na die 2de keer heb ik gewoon niet meer hetzelfde effect, Het filtertje is misschien niet overal meer even proper, héél misschien ligt het hier aan, ik weet niet, maar hoe kuis je dat dan uit ?

 

Hebben andere mensen deze vaporiser ook ? wat vinden jullie ervan ? Ik vind het eigenlijk wel zonde want vanaf die keer heb ik het nog 2 of 3 keer gedaan, en uiteindelijk toch € 170 aan betaald. Maar misschien valt het nog op te lossen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was het met de zelfde wiet.

Deed je de zelfde temperatuur?

Had je het Glazen Cyclone Bowl even lang erop?

Is het gaasje bij de Glazen Cyclone Bowl + Glazen Elbow Adapter nog schoon?

 

En ja als je vaporiser heb je een ander effect omdat tabak het tegen over gestelde doet.

 

Ik de Arizer Extreme-Q.

 

En heb het probleem nooit gehad (Met geen een van mijn vaps) wel ander effecten met ander temperaturen en wiet soorten.

 

 

Groetjes, /zODd

 

PS, ik heb een jaar moeten wennen aan de vap gevoel maar wil niks anders meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...