Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Juicy

2x White Widow Feminised op de balkon!

Recommended Posts

Hallo medekwekers,

 

Na een paar maanden nadenken had ik besloten om deze zomer voor het eerst een paar plantjes te kweken....

Me keuze ging uit naar de White Widow en voor ik het weet had ik het al besteld! :D

Ik kreeg 5 zaden binnen maar ik heb er 2 laten ontkiemen want ik dacht als deze nu fout gaan dan heb ik alsnog reserve.

Maar ze bleven leven en groeide :book: Ik had ze eerst 3 weken in plastic bekers gezet dit zelf vond ik veel te lang maar ik had ook geen spullen want ik had toen alleen de OV om te reizen.

 

Maar hoe dan ook hier volgt me setup:

 

-2x 11,8 liter potten met gaten aan de onderkant

- Plagron Batmix

-2x bamboestokken voor het geval dat :verrygood

- Stuk zwart wit folie voor als het teveel zou regenen zodat ik me potten kon dekken. (Dankzij de Pot-Porka topic ;) )

 

Hier zijn voorlopig 2 foto's ik zoek nog steeds de camera die hier ergens verstopt moet zijn in huis dus ik heb ze genomen met me telefoon....

 

 

White Widow 1:

gallery_30380_12339_192609.jpg

 

White Widow 2:

gallery_30380_12339_28043.jpg

 

 

Dit was het dan voor vandaag ik ga proberen om om de paar dagen een paar foto's te plaatsen om de voortgang te laten zien.

Ik ben ook van plan om ze te verduisteren. Ik hoop dat het weer mee zit en dat ik ergens in het 2e week van juli kan verduisteren.

 

Als jullie nog iets eraan hebben toe te voegen hoe het beter kan wil ik het graag horen!!!

 

Groetjes,

 

 

Juicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

White Widow, nog altijd lekker soortje :verrygood

Veel succes met je kweek, ikzelf doe 't ook op mijn balkon !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben zelf ook dol op white widow, altijd lekker soorttje !

 

en heel veel succes met je plantjes, Ga je je overige zaadjes ook nog ontkiemen? gwn doe joh :book:

 

heb je trouwens al een manier bedacht op welke manier je gaat verduistere, ik zelf denk er namelijk nog erg hard over (tips zijn altijd welkom) :D ;)

 

maar dat komt wel goed! met zoveel goeie info hier, kan het haast niet fout gaan!

 

succes kerel ! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gdv ik wou dat ik al zover was met me planten ik kan niet wachten tot ik zover ben :verrygood

 

@Kroop hahaha dat is toevallig jij ook veel succes met je plantjes!

 

@mr.high haha ik denk niet dat ik de overige zaadjes kan ontkiemen ivm ouders haha me moeder vind het nog steeds niet zo een goed idee.. ik zit zelf nog te denken hoe ik ga verduisteren ik zat eraan te denken om een kartonnen doos eroverheen te leggen maar als het regent is heel de doos weer nat of ik leg de planten binnen en dan de doos eroverheen ik ben er nog niet over uit je hoort het wel :book:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff een update

 

Pff het weer zit hier al sinds donderdag niet mee elke dag regen en dan is het droog regent het nog harder!

Ik heb de planten net maar binnen gezet want na die paar dagen zijn ze een beetje gaan hangen ik denk dat er toch behoorlijk wat water is ingelopen maar aarde voelt maar een beetje nat aan..

Ik heb ze nu maar ff op me kamer gestopt ze zijn ook niet echt gegroeid de bladeren die er waren zijn enkel wat groter geworden

Als het mooi weer is plaats ik weer nieuwe foto's :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een paar dagen weer een beetje mooi weer zie ik aan me plantjes dat ze genieten :D

 

Ik heb hier een paar foto's nog steeds met me telefoon ik ga maar van de week kijken voor een goeie (goedkope) camera...

 

Ik heb van beide planten de foto's van boven gemaakt leek me een keer wat anders ;)

 

1e plant:

gallery_30380_12339_216141.jpg

 

 

2e plant:

gallery_30380_12339_299214.jpg

 

 

 

Alleen ik heb een paar dingen opgemerkt.. bij me 2e plantje de nieuwe bladeren die groeien zijn er aan elke kant 1 die in een bocht groeien beetje vaag hebt iemand hier uitleg over?

 

En vandaag trof ik ook een paar beestjes op me plant ze waren zwart en met vleugeltjes ik vermoed trips er zaten ook zwarte puntjes erop van die beesten ik heb ze denk ik allemaal weg kunnen halen... :lol:

 

Nog maals sorry van die kwaliteits foto's ik ken die camera echt niet vinden.

 

Groetjes

 

 

Juicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...