Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

LPS

Big bangx2 ADH47xAutohaze en lowryder #2

Recommended Posts

Hallo, dit word de eerste keer dat ik een kweek ga meemaken. Ik mag het zelf nog niet in huis doen dus het gebeurt allemaal bij een ander thuis.

Daarom zullen foto updates niet om de dag zullen plaatsvinden.

 

De plantjes zijn wat laat ontkiemt maar goed ze doen hun ding tot nu toe.

 

En dan de foto's!

 

Big bang

 

gallery_30489_12328_195778.jpg

 

Nog een big bang in pot

 

gallery_30489_12328_85088.jpg

 

De rest zijn adh47xAutohaze

 

gallery_30489_12328_512330.jpg

 

Ik had ook wat lowryder en snowlow zaad verkregen voor hem d.m.v. ruilen maar dat wil maar niet ontkiemen! :verrygood Jammer.

 

O, dit is middeltje tegen spint

 

gallery_30489_12328_190847.jpg

 

2L water aan de kook gezet, dat in die emmer gegooit en daar in 8 teentjes knoflook geperst. En af en toe roeren. Kijken wat het word!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net het goedje door een zeef gehaald en gemixt met water 50/50. En heb het net over alle plantjes gespoten, pfff die stank krijg ik echt moeilijk uit me spuit!

 

overmorgen ga ik brandnetels 'plukken' voor bestrijdingsmiddel tegen bladluis. All natural en wel zo goedkoop! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je verzorgt je plantjes goed en mooi dat je het de natuurlijke weg doet :book:

Met knoflook had ik vorig jaar ook gedaan, die stank blijft inderdaad lang in het reservoirtje. :verrygood

 

Jammer dat je ze niet bij je thuis mag zetten, maar als je er geregeld voor kan zorgen is het ook leuk.

 

Veel growplezier.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bah met knoflook, ook 1 keer gedaan, daar blijft het ook bij!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik Ben ook een beginnende grower en heb 1 big bang staan! Als je wilt zien hoe die groeit (over 5 weken) kun je stiekum even komen kijken :verrygood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met dit weer komen we nergens :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_30489_12328_57675.jpg

gallery_30489_12328_13881.jpg

gallery_30489_12328_69111.jpg

 

 

De zon begint in de kas te schijnen. Normaal zet ik ze altijd aan de andere kant van de tuin om zo lang mogelijk zon te krijgen maar met dit weer vertrouwde ik dat niet helemaal omdat ik ook een paar uur weg moest. Dus dan kon ik ze ook niet terug zetten als het weer zou omslaan.

 

Verder kan je wel zien dat ze iets zijn gegroeid maar niet zo veel.

 

tschuss

 

O en schrik niet hoor, dat witte op de planten is een middeltje voor de planten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bladluis gevonden -.-, als ik weer thuis ben het middeltje spiritus-groene zeep proberen te maken!

 

tschuss!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weinig animo voor mijn verslag? Kan iemand misschien zeggen wat ik beter moet doen voor meer reacties?

 

tschuss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je het slechter moet aanpakken voor meer reacties :D

Alles gaat toch goed buiten die ene die wat strekt en die witte kleur op je plantjes (maar dat is van die knoflook neem ik aan ?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg je ook nog steeds :D! Ze staan er mooi bij! Gebruik je trouwens groei voeding? En gebruik je gewoon potgrond of speciale van de growshop? En heb net een kleine update gedaan op mijn form :lol:.

 

(En kun jij mij vertellen hoe ik z'n linkje kan maken onder mijn bericht. Naar mijn topic?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi lps

 

Ze zien er leuk uit , heel veel succes met de plantjes :D

 

Ik zie op de foto dat je plantjes in de schaduw hebt staan , beter is in de zon :lol:

Je plantjes zijn nog klein en ik zou zelf de luisjes weghalen met je vingers (doodknijpen) eventueel een prikkertje erbij, ga pas middelen gebruiken als je het zelf niet meer aankan ,

 

je kan ook knoflook in de grond doen moet wel op een bedje ;)

 

groeten pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee, daar was ik weer

 

foto's!

 

Ik had dus in een van mijn eerdere posts gezet dat ik lowryder zaad had proberen te ontkiemen, maar dat dat niet wou.

Ik heb dat aan de kippen gegeven en heb nog een poging gedaan, dit is wat er is na 2 week(!). Dus dat gaa ook naar

de chicks.

 

gallery_30489_12328_2409054.jpg

 

Verder; Alle plantjes naar een spiritus/groene zeep behandeling.

 

Dit was bij deze al iets te laat, als je goed kijkt zie je een gaatje in een blad.

gallery_30489_12328_672772.jpg

 

Alles bij elkaar, vind de foto niet prachtig maar goed:

 

gallery_30489_12328_142544.jpg

 

Big bang in pot:

 

gallery_30489_12328_2061296.jpg

 

Adh47xautohaze:

 

gallery_30489_12328_1111505.jpg

 

@s3ppe Hee leuk dat je meekijkt! Ik kijk namelijk ook bij jou mee. Ben je er trouwens al uit hoe het gaat met gefeminiseerd zaad? En niet dat ik koppig ben hoor, maar volgens mij klopte mijn theorie wel :lol: En die ene strekt idd wel maar komt wel goed denk ik. En ja, dat witte spul is inderdaad die knoflook ;)

 

@Zondags Smoker Hee, leuk dat je volgt, en jou volg ik evenals s3ppe. Is wel leuk om jou Big Bang te zien groeien en vergelijken. Euhm, nee ik ga morgen voeding halen misschien, maar wil eerst natuurlijke dingetjes proberen. De grond is gewone potgrond met kippenmest( van me eigen kippetjes ). En de handtekening verander je door naar Instellingen>Mijn handtekening te gaan en vanaf daar lukt het je wel! En helemaal met BB Code Help.

 

@pacman83 Ja ze stonden toen alleen in de schaduw ivm het weer. O, ik had die reactie misschien wat eerder moeten lezen, heb het namelijk al gedaan :D Hoop dat het goed komt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat begrijp ik gewoon niet. De zaadjes van een hermafrodiet worden toch ook gewoon hermafrodiet, of hebben daar een grotere kans op ? Ze hebben de slechte genen dan toch in hen ?

 

Volgens mij moeten we het is vragen aan een echte breeder. Ik had iets gelezen van Soma seeds, dat hij het ook op een soortgelijke manier doet, de plant te lang doen bloeien zodat het toch nog bananeuh en dus stuifmeel aanmaakt... het lijkt me allemaal maar raar.

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=15710&hl=STS Hier is een topic waar enkele mensen waar er volgens mij toch wel verstand van hebben er wat over praten, maar ze spreken elkaar ook gewoon tegen, dus ik weet niet wat ik er uit moet halen..

 

Alleen zou ik het raar vinden, dat als je je plant door hem/haar herma te maken mbv stress, als je hiermee feminised zaden kan maken Waarom dan nog de STS ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@s3ppe

 

Op de sites waar ik ben geweest zeggen ze idd dat er een grotere kans is op hermafrodieten en ze zeggen dat ze er niet echt fan van zijn en al helemaal niet voor buiten. Daarom klonen zij alleen.

 

Tip: zoek alles wat je zoekt in het engels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff, wat een saaie dag vandaag, morgen wel lekker de stad in. Wat trouwens nog wel leuk was is dat ik de plaats waar ik het doe dus van iemand anders is. En ik ging daar dus heen met mijn spiritus middeltje en ik liet dat aan die persoon ruiken. Hij zo: woow, wat stink dat! Ik: Ja is ook heel giftig, als je het op je handen krijgt krijg je brandblaren! En ja wat doe je dan als iemand bang voor iets is wat geen kwaad kan... Juist!

 

En toen stond meneer 4 minuten zijn handen te wassen :D

 

Tschuss!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey LPS..

 

Leuk voor je dat je toch kan kweken ;)

 

Maar, Kippenmest van je eigen kippetjes ? Das nie best bevat nog ammonia enzo ? :S Drom gebruiken de meeste gedroogde kippenmestkorrels daar is et uitgehaald..

 

Maar je heb denk ook nog niks gelezen over waterstofperoxide zeker ? Om je niet te kiemen zaad als je dat nog hebt toch te kiemen ?

 

Deze methode is eigenlijk pas sinds kort geintroduceerd hiero door Whazzup. ( Nou bestond dit alle ff zeggen ze maar als niemand et introduceerd word et ook nie veel :D ) Klik HIER maar even...

 

Meteen een goeie test om uit te voeren met jou zaadjes, mits je die nog hebt natuurlijk :lol:

 

s6 verders..

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee JNKIE, bedankt voor de tip, had er ook al wat over gelezen maar verder niet naar gekeken. Zal morgen maar is langs de kruidvat gaan!

 

De laatste zaadjes gallery_30489_12328_72708.jpg

 

Hier in bakje met water

 

gallery_30489_12328_22338.jpg

 

tschuss!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de tip van JNKIE opgevolgd,

 

gallery_30489_12328_17339.jpg

 

1/3 is ongeveer waterstofperoxide, hopen dat het wat word!

 

gallery_30489_12328_67013.jpg

 

Eentje laat al een beetje wortel zien!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag dit onlangs ook staan ! Waterstofperoxide en de zaadjes waren er in 1 dag al uit. Waar kan je dit halen ? ik wil het zelf namelijk ook wel eens proberen. ik had gelezen drogist, maar wat is dat :o ? de apotheek ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@S3ppe Hee, als je heel goed kijkt zie je dat er kruidvat staat :o Het potje kostte 1 euro. Ja zo snel gaat het niet want dit zijn slechte zaden, dat is ook de reden dat ik het op deze manier probeer.

 

 

Het kleine adh47xautohazeje , is zonet overgepot. Hier wat foto's ;

 

gallery_30489_12328_48729.jpg

 

Nekbreker;

 

gallery_30489_12328_23878.jpg

 

gallery_30489_12328_75500.jpg

 

En weet iemand wat dit is, dit is bij meerdere planten, en het kwam na de spiritus-groene zeep behandeling.

 

tschuss :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag guerillia spot gevonden:) voor iig 1 plant. Hopen dat het wat word, is aan rand van het bos maar er groeien daar ook varens. En die houden van vocht.

We zullen zien :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke! Maak een foto van je spot! Altijd leuk en ik heb vandaag weer een update gedaan voor mijn big bang. Hij is nu 115 cm hoog en 80 breed! Hoe gaat het met jou big bangs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee zal ik doen! Nou hier de foto's

 

gallery_30489_12328_117284.jpg

 

1 big bang gallery_30489_12328_64874.jpg

 

Slappe adh47xautohazegallery_30489_12328_79011.jpg

 

Deze hangt ook slap :o gallery_30489_12328_100483.jpg

 

Same gallery_30489_12328_32282.jpg

 

 

Vanavond denk ik naar de spot, even gat graven :whip:

 

Ohja, weet iemand waarom ze slap hangen, heb ze maar plens water gegeven, maar bedacht me net, misschien komt het door de wind.

 

Iemand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee ik ga op vakantie voor 10 dagen, dus even geen updates meer, maar als ik terug ben doe ik een hopelijk mooie before/after shot. Heb ze allemaal verstevigd met stokjes en nog hun laatste groeimiddel gegeven. Ze krijgen dus 10 dagen geen water van mij, maar van de wolkjes. Spannend!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...