Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
zomaar iemand

dimmer en geluids isolatie voor afzuiger

Recommended Posts

Zomaar iemand,

 

Ik snap niet dat jij wel geld over hebt om een dure tent te kopen ipv een paar gipsplaten!En dan ga je lopen sukkelen met een ventilatortje waar je eigenlijk niks aan hebt,en dan haal je van die noppenisolatie wat ook 10 euro per 2 platen is :o Voor 50 tientjes had je gewoon een boxventilator kunnen halen die EN geisoleerd is EN ook echt afzuigt! I.P.V jou draaiende schoepjes die eigenlijk niks doen.En je verwacht geen mega opbrengst? Verwacht eerder een boel teleurstellingen omdat je zo loopt te sukkelen! TIP 1 : EEN GOED BEGIN IS HET HALVE WERK!!!

 

 

Wens je succes met je kweekje,maar heb mijn twijfels :whip:

 

GR,

 

MagicStrain

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MagicStrain,

heb je ooit een hok van gipsplaten opgevouwen en opgeborgen?

Een tentje is voor een beginnende kweker vaak de beste optie.

............ Voor 50 tientjes had je gewoon een boxventilator kunnen halen die EN geisoleerd is EN ook echt afzuigt! I.P.V jou draaiende schoepjes die eigenlijk niks doen.....

Voor drie tientjes heeft hij een buisventilator, welke wel degelijk afzuigt.

Ook is de ventilatie van de verlichting mede afhankelijk, en voor 220 watt aan pll´s is zo een kleintje niet slecht. Een 125 mm

Plieger-afzuiger trekt ook 198 m³.

Dus toch nog 47 tientjes goedkoper! :o

Ik gebruik deze ventilatoren als actieve inlaat, voor mijn Knip-Kist en voor de kleinere tenten welke ik ook nog in gebruik heb

(Int Nano, DS 60, DP)

 

Groetels

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...