Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BUZZ

Hallo er is er weer 1tje bij

Recommended Posts

Goede middag ben BUZZ en al 16 Jaar een stevige blower.

Nu nou al maanden op het forum lezen en lezen en lezen, tog maar besloten om een paar knopen door te hakken.

Nou door mijn gebrek aan ruimte en wil niet teveel warmte wou ik geen hps te veel elektro gedoe met evsa en schakelkast.

Nu al paar maanden verder leek mij tneon wel wat maar door topic van donnie met shackzilla's is het tog led geworden.

Heb een secret jardin tentje van 90x90x160 afzuiger filter met lamp setje bij desjop vandaan.

In mijn tentje heb ik 2 royal dwarfjes hebben 1 1/2 maand buiten gestaan staan nu in bloei in mijn tent

En ik heb een White widow ook van buiten naar binnen voedinglijn van aptus moet zeggen reageren de plantjes goed op vooral WW.

 

Nou mijn vraag is heb 1 van de dwarf plantjes omdat die veel harder groeide perongeluk gebroken is dat een probleem volgens mij niet want jullie knakken almaar.

Dit is mijn eerste kweekje en hulp is altijd welkom

mijn favo op het forum is echt elmo lekker klein en super topics haha keep on the good work :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom ...... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja leuk om van je te horen ga ff een nlxje draaien met een beetje polm ja niet van mezelf maar van de shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja altyd leuk eh om met n clown te kwekken

welkom op t forum en veel plezier toegewenst uit huize clon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...