Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jean babtiste

Kwaliteit hollands hope

Recommended Posts

Ik ben op dit moment een paar plantjes Hollands Hope in mijn tuin aan het kweken. Ik had voor deze soort gekozen omdat hij makkelijk te kweken zou zijn. Nu ben ik een beetje op internet op zoek gegaan naar beoordelingen van deze wiet, de meningen zijn hier over verdeeld maar ik krijg steeds meer het idee dat het flutwiet is. Ook kom ik hem nergens tegen bij coffeeshops.

 

Nu zou ik graag willen weten: Wordt deze wietsoort verkocht in coffeeshops en tegen welke prijs? Is het goed spul of kun je het net zo goed op de composthoop gooien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet jij weten :)

weet niet wat jij in 'kwaliteit' wiet zoekt?

 

hoog THC gehalte? high/stoned enz gevoel?

 

of ben je bang dat je het niet kan verkopen ofzo :lol: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

? :D Tuurlijk kun je het in de shop kopen ( de vraag alleen al :) )

 

Ik vind het trouwens wel een lekker rokertje, en zeker geen 'flut' wiet was het? :D :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het is natuurlijk wel voor eigen gebruik he :)

Het is mijn eerste kweekje en ik kwam bijna alleen maar negatieve reacties tegen, dus nu kan ik gelukkig weer lekker slapen :lol:

 

maar stel: er zou iemand op deze aardbol rondlopen met gekke gedachten, en die zou zijn grammetjes Hollands Hope willen verkopen aan de shop, wat zou hij dan voor prijs per gram kunnen verwachten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) , zeg gewoon dat je jou wiet kweekt om te verkopen aan je vrienden of om te dealen of wat dan ook. Ook erg onopvallend die zin:
maar stel: er zou iemand op deze aardbol rondlopen met gekke gedachten, en die zou zijn grammetjes Hollands Hope willen verkopen aan de shop, wat zou hij dan voor prijs per gram kunnen verwachten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) lol^

 

was hollandse hoop geen buitenplant?

zou in eind september ergens in oktober ofzo nog eens een paar shops afgaan en de menu kaarr cheken, mischien dat je hem dan tegenkomt;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is toch niet toegestaan om hierover te praten op het forum? Alles is voor eigen gebruik en alles loopt via de meters..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben op dit moment een paar plantjes Hollands Hope in mijn tuin aan het kweken.

 

maar stel: er zou iemand op deze aardbol rondlopen met gekke gedachten, en die zou zijn grammetjes Hollands Hope willen verkopen aan de shop, wat zou hij dan voor prijs per gram kunnen verwachten?

 

het is toch niet toegestaan om hierover te praten op het forum? Alles is voor eigen gebruik en alles loopt via de meters..

 

Dude.. Straffe shit hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga op een parking staan naast een coffeeshop en zoek een belg.

Ik ben een belg B)

 

btw het draait allemaal niet rond het thc gehalte als je wilt verkopen , zolang ie maar goed gekuurt en geknipt is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis ook wat jij er van wil maken he en wat je voor de dames doet

Bekijk de geschiedenis maar eesn mav Hollands hoop.

Met de juiste handen en liefde volle grond en mooi zonnetje en muziek zal deze zeer groeien en hmmmmmm heerlijk smaken.

Tis de moeite waard B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
op internet op zoek gegaan naar beoordelingen van deze wiet

En hoe worden die onderbouwd ? het is gemakkelijk om te klagen op het net (Helaas betrap ik me ook wel eens hier op).

in mijn tuin aan het kweken

Maar vragen als je super sterke wiet wilt waarom buiten.

En hier ..

Alles is voor eigen gebruik en alles loopt via de meters

Meters in een tuin?

 

maar denk dat je het niet in de coffeeshop ziet is dat mensen alleen maar hoge thc wilt en een zeker opbrengst.

Dat doe je binnen en HH is een echte volle grond strain.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...