Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bots

Redd cross zaden

Recommended Posts

Hallo ik zat ff wat te snuffelen in een boekje in de stad mijn oog viel op een foto van een weed plant met

Knal rose stampertjes??

Net thuis gekomen ben ik gaan googlen maar echt veel bruikbaars heb ikniet kunnen vinden

Het soort heet REDD CROSS

Wie kan mij verderhelpen

Lijkt mijneen mooi soort om te kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej bots, inderdaad lijkt mij ook een leuk soortje om te growen.

Ik heb op icmag een tread gezien van humbolt local die ook die karakteristieke rose pistils had, ik zal even voor je kijken of ik een link kan geven.

Ik weet wel dat ie geen red cross heette.... of ben je specifiek opzoek naar deze naam/soort?

 

Edit: Ik heb de tread gevonden, misschien leuk om te bekijken: Humbolt local 2010 outdoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn wel meer soorten die dat doen volgens mij

columbia punto rojo bijv., redhairskunk lijkt me ook(afgaande op de naam)

had 2 jaar geleden bij de typhoon ook 1tje die roze pistels kreeg, was een achterblijvertje die te laat en al in de bloei naar buiten ging en dus maar zo'n 10-20 cm was, uiteindelijk uitgetrokken omdat het niet de moeite was die nog te oogsten(en met die uitgetrokken zat ik tenminste weer binnen het gedooglimiet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooh ik zie nu ook dat je daar lid moet zijn om foto´s te kunnen bekijken.

Het is in ieder geval wel heel mooi die kleurtjes, mooi dat jij er ook wat weet zookaba, dan weet ik ook weer wat :)

Iemand anders nog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...