Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
growerke

afzuiging en filter

Recommended Posts

mijn kast bevat nu 4 pc-ventilators waarvan: 2 onderaan die lucht in de kast blazen en 2 boven aan die lucht uit de kast zuigen.

mijn kast is 130 cm breedt, 60 cm diep en 160 hoog (wel met een vals bodem van ongeveer 10 cm).

er is ook al een staande ventilator die de lucht laat circuleren in mijn kast.

 

welke afzuiging neem ik nu het best? (capaciteit, plaatsing t.o.v. de kast en eventueel merken die aan te raden zijn)

http://www.wietforum-shop.nl/g-tools-ventilator-420-c.html (deze had ik op het oog omdat hij een ingebouwde fan-controller heeft)

 

welke filter neem ik het best? (grootte, merk, aansluiting)

http://www.wietforum-shop.nl/wilco-carbon-filter-500m3.html (hier heb ik totaal geen idee van, lijkt me goed koop maar toch degelijk materiaal)

 

mvg growerke

gallery_30538_12116_56426.jpg[/img]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die g-tools buisfan maakt behoorlijk wat lawaai. Heb 'm zelf ook gehad en die ingebouwde fancontroller veroorzaakt herrie.

Als je perse een buisfan wil zou ik zelf zo'n 4 standen afzuigertje oid kopen.

Gr P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou een softbox afzuiger nemen van 500 m3 met een 500m3 filter. Is lekker stil. Die buisafzuigers maken toch nogal wat herrie. Mijn filter is van het merk 'Can', maar veel mensen zijn ook positief over 'Carboriginal Koolstof Filters'.

 

De filter hang je bovenin in je hok en de afzuiger plaats je buiten je hok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de g tools al gekocht nu hoop ik wel dat het geluid zal meevallen en moest dit niet zo zijn is er dan een mogelijkheid om de decibels te verminderen ?

mvg growerke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm raad vragen en toch je eigen mening al aankopen .

dan zit je dus met wat geluid :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja een pak steenwol of glaswol halen en hem helemaal inpakken waardeloos die ruck buis dingen.

 

Of je maakt er een softbox omheen .

 

Groetjes Podhead.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...