Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Goldnguy13

enkele vragen over voeding en verduisteren!

Recommended Posts

Heey jonkieess x)

 

al weer een prachtige maand mei gehad zover met weer die ze in spanje niet hebben!

De 1 maand oude plantjes doen het da ook goed naar mijn mening x)!

maar nu had ik toch nog een vraag x)

Ik zou graag beginnen met ze vloeibare voeding te geven maar hier in belgie zijn er geen growshops endie dingen héé dus ik zou niet weten wat te kopen... onlangs hoorde ik dat wietplanten dezelfde stoffen als tomaten nodig hadden? klopt dit ? en kan ik dan gewoon tomatenmeststoffen kopen? xD of andere voeding die gewoon uit een grootwarenhuis komt?? njaah alle tips en opmerkingen zijn welkom! En misschien dat dit er ix toe doet : de plantjes zijn ongeveer 20 cm hoog en het zijn wss skunks x)!

 

alvast bedankt!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom koop je niet wat on-line.

dan heb je keuze zat.

 

Nou ja dan moet je ook wel weten wat je wilt, maar dan kun je wel de juiste voeding nemen.

 

grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

Ik heb ooit eens een outdoor plantje gekweekt en gebruikte toen ook vloeibare "belgische" voedingen.

 

Voeding tijdens de groei was gewoon "groene planten" - Aveve.

Tijdens de bloei gaf ik de plant voeding voor citrus-plantjes, na verschillende tuincentra te hebben afgezocht vond ik dat deze de beste NPK-verhouding had in vergelijking met voeding voor Cannabis. Eveneens gevonden in de Aveve, als'k me niet vergis.

 

Of je koopt een doos Beendermeel, Tuinpotas en Bloedmeel, (bv. DCM - allemaal bio, gelijk welk tuincentrum) en mengt zelf de "juiste" verhouding.

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

x)x)x) !!11!1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...