Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Alex_tr

Week 9 Amnesia Knippen?

Recommended Posts

tjah maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat deze krengen nog wat opnemen bladeren worden met de dag erger en droger verbrandde bladeren lijken sommige wel, ik denk toch dat PH Donner gelijk heeft een Ec probje ???

 

Als ze dan tog niet meer dikker gaan worden ken ik ze beter knippen want stroom die word gewoon betaald :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of ze dr allemaal aan toe zijn en ging er eerst vanuit dat je in week 9 zat

 

Die top zal je zoiezo niet meer gaan verassen :)

 

Gewoon voor de zekerheid tot week 9 afmaken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan word het dinsdag en zal ze de laatste 3 dagen niks te drinken geven ook ga ik laatste 24uur lampen uitzetten,

 

hiermee wil ik kijken of de boel sneller droogt record staat nu op 7 dagen en nog steeds nat :lol: ,moet wel zeggen was op een rotte zolder op tapijt aan het drogen nu wil ik ze in het hok zelf ophangen en zo drogen.

 

Wat gokken de Pro´s dat hier van af gaat komen ?

 

 

Mvg,

 

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als dat je beste top is en je zit in week 8 dan is je Ec te hoog geweest en zal ze je nix meer brengen dan een hogere energie rekening :lol:

 

Hey ph,

 

Wat vind jij een goed voedingsschema voor amnees dan(aarde kweek)

 

Ik vind dat je lekkere draaien hebt dus van jou wil ik wel wat leren.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist een voedingsschema nooit aan gedacht....!! iemand voor handen ? :lol:

 

 

Mvg,

 

Alex

 

Juist een voedingsschema nooit aan gedacht....!! iemand voor handen ? :)

 

 

Mvg,

 

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we daar dan uitgaan van een Light mix.

 

Gewoon heel simpel de basis voeding + wat pk 13-14 en misschien wat andere voedingen, ben heel benieuwd PH donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil wel eens een voedingsschema opzetten voor Amnesia, was net begonnen met typen maar het is veel te complex(en zinloos) om zo op te schrijven. wel moet je altijd zelf naar de plant blijven kijken vind ik, weinig mensen kunnen met een standaard voedingsschema uit de voeten en er dikke oogsten mee behalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voeding schema is geen goedplan,zoals amnees zegt blijfen kijken.

Ik gebruik het meer als leidraad.

Wat ik wel weet is dat ze met weinig het het beste doet.

 

Anders kijk je ff op mijn gebruikers post en zoek je een verslag op :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen,

 

ik had het toch mis met de weken ze staan nu namelijk al vanaf 15 maart dus 9,5 week (65) dagen misschien een een idee om ze tog maar te knippen morgen...

 

wil namelijk andere stekken zetten maar ben er nog niet aan uit welke het word wil deze keer een Haze proberen en natuurlijk dit keer Ec metertje erbij kopen.

 

Morgen maak ik een paar foto´s voordat ze omgaan.

 

 

Mvg,

 

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen,

 

hier stuur ik even een foto van hoe dat ze er uitzien want ze gaan zo om, ik denk dat er wel 600/700 gram droge wiet van af zal komen,

 

20052011106.jpg

 

 

Mvg,

 

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo pothead ik heb deze draai 2 lampen gebruikt van 600watt Philips,

 

nu had ik met een lamp al 2 keer gedraaid en nu merk ik dat de planten onder deze lamp minder voller zijn ook kleinere topjes,

 

terwijl een zelfde aantal onder de nieuwe lamp veel voller en dikkere toppen heeft raar ennn wat adviseren jullie topjes knippen of de plant ondersteboven ophangen?

 

 

Mvg,

 

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verkies om de hele plant op te hangen .

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ik hoop dat mee valt als ze goed hard zijn dan kunnen ze best wel wat brengen.

 

Denk niet dat het verschil zo groot mag zijn na 2 x draaien met en lamp, kan ook je klimaat zijn aan die kant .

 

 

 

Groetjes podhead.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Ik ga ze idd ophangen omdat ik dit niet eerder heb gedaan, wat betreft de toppen deze zjin bij mij nog nooit zo hard geweest nu weet ik niet of dat aan de voeding kan liggen maar toppen zijn wel keihard, hiervoor terra vega en flores icm een eigenmerk topbooster gebruikt deze ronde heb ik ze gevoed met Hypro basis en Aptus Topbooster.

 

en dat van het klimaat kan kloppen mijn afzuiging staat namelijk aan die kant waar het allemaal minder is hij staat verticaal, ook ben ik dit keer van een actieve inlaat naar een passieve gegaan ivm geluid.

 

 

 

Mvg,

 

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beste mensen,

ze staan nu dus 9,5 week

Dat zag ik dus toch goed,ze zijn KLAAR!! :)

 

er wel 600/700 gram droge weed

2lampen moet toch wel een kgtje zijn.

Ik haal dat onder 1x600.

 

Mijn Ec gaat bijna niet boven de 1.6 en laat ze (in volle bloei)goed vochtig staan om de dag 1.5 tot 2liter op 18liter bac aarde

 

En ehh een amnees(Sativa dom) die knip je niet.

Daar pluk je alleen de schutbladeren van weg en de rest doe je droog :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoals ik het zie !!.

ik laat hem meestal staan tot 11 soms ook wel 12 weken .

 

En tja het is net wat je wil he met amnees..

 

Dat mag je me eens uitleggen ....wat je er mee wil om ze zolang te laten staan.

Dat terwijl je een top ziet die toch echt al een week klaar is (door de ec)dat ze nog 2weken kan :lol:

 

Mss wat pica's van je dames in week 13?

 

@Alex ,ze zal wat ruig in de huig zijn nu je niet meer spoelen kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige wat ik geef is zeezout met een ec van rond de 1.0.

 

Waarom omdat ik een 3e intnode bloei haal en een amnees waar je zeker 20 min je lichaam niet meer voel.

 

Ik kweek voor medicatie en heb geen haast .

 

Ze staan op 100 liter lichtmix en in een scrogg dus ik ben wel even langer bezig dan een ander.

 

Je kan alles laten afbloeien met een goede booster daarmee geef je ook het seintje , maar of je product er beter van word NEE.

 

Groetjes podhead.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verteld maar ik zie er het nut niet van in.

 

Week 7

gallery_22925_8436_753105.jpg

 

En hier komt toch echt nix meer aan na 9.5 week.

gallery_22925_8436_413051.jpg

 

Zzzzlaap lekker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja iedreen ze eigen manier he ik lees ook jouw verslagen donner !!.

 

Net wat je wil , ja je heb gelijk over het kappen van zijn kweek maar op de eerste foto is alles erg wit.

 

Veel suc6 met je kweken man .

 

Nee fotos doe ik later een keer ok, ben tevens niet echt onder de indruk van jouw foto . :lol:

 

Groetjes podhead.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom zei ik in de eerste post al dat je dat goed kon zien in het donker :)

 

Maar ehhh alleen zeezout en een ec van 1 ik ben dan wel onder de indruk van jou kweekstyle :)

Jammer dat je geen foto's zet. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik al zeg iedereen heeft zijn eigen manier van kweken . En ja op die foto was ik te snel die top foto was duidelijk en daar kan je zien dat je de longen uit je lijf hoest als je hem nu omhaal lol.

 

Maar je heb gelijk als alles er zo bijstaat en ze drinken niet meer, dan heeft het geen zin om door te gaan.

 

Ik zal met de tijd eens een paar fotos sturen dan zie je 200 x jouw topjes op 1 meter bij 2.35 . :lol:

 

Het is een leuke hobbie of niet???

 

groetjes podhead.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zal met de tijd eens een paar fotos sturen dan zie je 200 x jouw topjes op 1 meter bij 2.35 . :lol:

 

Uit je pm maak ik op dat je dit wenst :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Beste medekwekers,

 

Alle plantjes geknipt helaas toch geknipt op de oude manier, een totaal nat gewicht van precies 2409 gram NAT,

 

in de vorige ronde ging 1/5 eraf ik hoop dit keer niet dat 1/5 weg droogt want wat is dat dan een k** ronde.

 

@Donner 1kg met 1x 600 watt is heel knap ik zou al tevreden zijn met 600 gram :lol:

Mvg en tot zo snel mogelijk,

 

 

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...