Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bnasty

zowel verbrande puntjes bovenste blaadjes als gele blaadjes onderaan

Recommended Posts

hey,heb al heel wat liggen zoeken maar het lijkt of er meerdere zaken niet goed zijn

 

ik zie aan de bovenste blaadjes verbrande puntjes: te veel voeding/water?

maar onderaan vergeling blaadjes: te weinig voeding of stikstof mss?

 

gebruik 600w lamp,18u/6 4e week nu ingaan

temp tussen 22° en 26°

lv tussen 30% en 50%

ze staan in light pot grond nu,weet niet hvl inhoud van de potten is

gisteren heb ik ze geen water gegeven,maar daarvoor gaf ik gemiddeld 1l water verdeeld over de 4 plantjes

en deze week nog maar 1 keer wortelstimulator toegevoegd..

de weken daarvoor 2 maal per week..

oordeel u zelf maar eens

 

gallery_30466_12056_6850.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gemiddeld 250ml per??1dag 2 dagen ??

vind je grond er erg droog uitzien . daardoor stijgt de ec ook erg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

steks of zaadjes?

 

volgens mij een stek toch? 2x per week wortel stim mischien te veel, weet niet wat de fabrikant zelf op het potje zegt qua dosering maar meestal is het 1x per week.

Vervolgens is je foto erg klein en onduidelijk maar de stek lijkt wel al in de bloei te staan maar de lamp staat op 18/6... reveg~! en ik denk veel 3 vingerig blad te zien dus dit lijkt het te bevestigen, maar nogmaals grotere foto aub! oja wat was de LV in het begin? steks willlen het lekker vochtig hebben...

 

ps. als het zaad is (lijkt me sterk), zijn ze erg iel, hebben ze flink te nat gestaan aan je waterschema te zien, en zitten ze op een blokkade, ph/ec?

 

Groeten Haxxorz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
steks of zaadjes?

 

volgens mij een stek toch? 2x per week wortel stim mischien te veel, weet niet wat de fabrikant zelf op het potje zegt qua dosering maar meestal is het 1x per week.

Vervolgens is je foto erg klein en onduidelijk maar de stek lijkt wel al in de bloei te staan maar de lamp staat op 18/6... reveg~! en ik denk veel 3 vingerig blad te zien dus dit lijkt het te bevestigen, maar nogmaals grotere foto aub! oja wat was de LV in het begin? steks willlen het lekker vochtig hebben...

 

ps. als het zaad is (lijkt me sterk), zijn ze erg iel, hebben ze flink te nat gestaan aan je waterschema te zien, en zitten ze op een blokkade, ph/ec?

 

Groeten Haxxorz.

 

Tzijn zaadjes van barney's farm afkomstig

Op het schema van de fabrikant lees ik niet direct om de hoeveel dagen dit mag

noch op het flesje..

De LV was bijzonder laag en nu nog niet echt stabiel

Gemiddeld was het 30% de eerste 2 weken,nu krijg ik het tot 45 a 50%.

Maar mijn temperatuur - en lvmeter is ook niet correct,want als ik het hoger hou stijgt die in % lv

Zet ik het terug neer zakt ie,hij staat wel buiten de tent mijn temp-meter..enkel staafje hangt in de tent.

Heb nog veel te leren dus ;) .

Ik had ook het gevoel dat ik begin deze week al te veel water gaf.

toen gebruikte ik nog kraantjeswater..eergisteren heb ik gedemineraliseerd water gegeven

maar niet te veel en laatste 2dagen voor de lichten uitgingen lichtjes verstuifd gedemineraliseerd water over de blaadjes gedaan.

 

hoop dat je hiermee meer kan vertellen en zal straks album aanmaken met grotere foto's,van de tent zal ik ook een paar opzetten en hier aantal foto's toevoegen.

 

peace bnasty

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ik zie nu pas met mijn stonede kop dat ik al in een andere post van je heb gereageerd, ik denk dat je behoorlijk moeite hebt met de forumregels te lezen en te volgen.

Dubbele topics met dezelfde vraag, consequent blijven quoten nadat je gevraagd is dit niet te doen, het antwoord heb je al, je verhaal veranderd steeds...

 

ik kan er niks mee iig.

 

Groeten haxxorz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad moet ik zeggen dat je wat lastig de regels leest, Ik heb je ook toch een PB gestuurd met een linkje over quoten.

 

probeer beter te lezen en daar wat mee te doen.

 

dan nog maar wat vraagjes,

 

1 - wat voor light pot grond gebruik je,

2 - en hoevaak geef je water.

En het gebruik van gedemineraliseerd water is je ook reeds afgeraden.

3 - wat voor wortelstim heb je?

 

en betere foto's zou ook handig zijn.

 

1 liter is erg weinig in deze potten al weet ik niet precies hoe groot deze zijn. Geef anders de afmetingen op.

Lengte x breedte x hoogte geeft ook de inhoud. :lol:

 

En wat betreft je temp meter, staat deze soms op meting in de ruimte en niet via de sensor? anders heel gauw een nieuwe halen.

 

grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...