Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

dode in hennepkwekerij geidentificeert

Recommended Posts

Dode in hennepkwekerij geïdentificeerd OUD-BEIJERLAND - De dode man die woensdagavond in een kassencomplex aan de Stougjesdijk in Oud-Beijerland werd aangetroffen, betreft een 47-jarige zwerver. Dit meldde de politie vrijdag.

De politie ontving een anonieme tip over het lichaam en vond in het complex ook een hennepkwekerij. Daar zijn naar schatting 20.000 tot 25.000 wietplantjes aangetroffen. Het is nog niet duidelijk hoe de man zonder vaste woon- of verblijfplaats om het leven is gekomen.

 

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9714776...land,buitenland

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zou de uitkomst zijn?

De eigenaars die de zwerver helemaal stoned hadden gevonden en hem vervolgens van het leven hebben beroofd om hun enterprise te beschermen? Of een toevallig incident waarbij degene helaas het leven heeft gelaten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat zou de uitkomst zijn?

De eigenaars die de zwerver helemaal stoned hadden gevonden en hem vervolgens van het leven hebben beroofd om hun enterprise te beschermen? Of een toevallig incident waarbij degene helaas het leven heeft gelaten?

 

ik hoop het laatste eigenlijk maar het eerste zou me zekker niet verbazen al zou ik als het om die reden ging toch niet indebuurt hebben laten liggen maar een heel ergens anders gedumpt

 

25k planten als ik die foto's zo zie gaan die zekker wel kilo per plant opleveren snell verkopen 3 euro de gram 75,000,000 € mwah leuk pensioen

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb wel ergens foto's gezien van die kas, maar waar staan foto's van planten die een kg per stuk op kunnen leveren? wat reeeler is 50 gram gemiddeld, kom je nog leuk uit hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik hoop het laatste eigenlijk maar het eerste zou me zekker niet verbazen al zou ik als het om die reden ging toch niet indebuurt hebben laten liggen maar een heel ergens anders gedumpt

 

25k planten als ik die foto's zo zie gaan die zekker wel kilo per plant opleveren snell verkopen 3 euro de gram 75,000,000 € mwah leuk pensioen

 

het waren moeder planten om stekjes van te maken, is in een eerder bericht vermeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ g.w. zijn niet echt kiloknallers op de foto toch? en die foto van fok hoort niet bij deze kas

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie weet was het de zwervers zijn wilde 'natte droom'

 

om daar een nachtje te logeren, maar door de hitte of tekort aan verse lucht mischien overleden ?

 

tuurlijk ga je het lijk dan niet verplaatsen en dumpen, dan ben je strafbaar!

zo'n hennepkwekerij is 1 van de 1o talle die ze hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de video leken het voor mij 5x5 stekblokjes die een week of 2-3 in de volle grond stonden. Kijk maar waar ze met die container langs de camera komen in het begin (rijnmond.nl linkje)

 

Het had zo mooi kunnen zijn, maarja soms zit het mee en soms zit het tegen Overigens is het niet ongewoon dat zwervers (cabrio's in vaktaal) 's nachts in een kas kruipen om te slapen. Dus het kan ook nog een natuurlijke dood betreffen. Even nadere informatie afwachten.

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is ook niet ongewoon dat mensen zonder vaste woon en verblijfplaats worden ingezet in hennepkwekerijen. of als huurder, of als "waakhond" of als hulpje.. of gewoon alle 3 in 1. daar zijn ze ideaal voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...