Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Army Dude

1ste dak kweekje (white widow)

Recommended Posts

goed gezond kleurtje :)

 

succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Army Dude.

Ik gebruik Gold label Custom (no perlite) aarde met buffertabs.

ook gebruik ik Bac mycorrhiza schimmels met Sannie's Bacto.

en Bloei voeding van B.A.C.

 

Als je vragen heb kan je me altijd pmen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo army dude

 

Mooie planten hoor,

wat je kan doen tegen de katten is gaas om de pot heen,

Ik zou ook geen blaadjes die aangevreten zijn weg halen ook al ziet het er niet mooi uit het heeft altijd een funcie, wat ten goede komt van je plant

ik begreep dat jij ook groei voeding gaf en ook gestopt ben?

ik gaf ook groei maar zag aan me plant dat het te veel van het goeien was nu geef ik ook niks alleen water en gaat super

Maar als die in de bloei raakt dan geef ik wel bloei:D:P proberen dikke toppen te kweken, :)

 

sucses ik ga je zeker volgen,

 

Grt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, bedankt voor de tip. maar de katten zijn ondertussen al geplaatst op een goeie plaats, wat betreft de groei voeding heb inbegin eventjes tomaten voeding gegeven maar niet voor lang, en heb vanaf dan gewoon in grootter pot gestoken en ziet die er nu zo uit. komen nu ook haartjes wat ik ook wel leuk vind maar ivm voeding ben ik nog niet echt van bewust daarom dat ik ook gewoon de natuur zijn gang ga laten bij deze. bij de autoflowers ga ik wss wel wat meer op letten en meer info over opzoeken. al bedankt voor je bezoek en laten we hopen dat de zomer wat goeds brengt dit jaar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen :) , heb nog wat foto's getrokken net ...

 

gallery_30313_11964_13535.jpg

 

de eerste haartjes zijn er ook :lol:

 

gallery_30313_11964_184652.jpg

 

maar dan dit, blad probleem ? alleen bovenste bladeren hebben last van verkleuring aan de puntjes?

wat doe ik mis?

 

gallery_30313_11964_242865.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

even vermelden dat ik begonnen ben met verduisteren, wish me luck boys and girls :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit //

 

is het neit wat vroeg voor al te verduisteren ? waarom je plantje nog niet een maandje laten groeien ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar ze is ergens in april begonnen en zolang het geen kwaad kan het zou wel leuk zijn moest die in september geoogst zijn voor men verjaardag :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen er is ondertussen weer wat gebeurd, zal binekort nog wel wat info geven ...

en foto's volgen zeker ook ! ... heb me vandaag t 1 xSnow ryder autoflowering - White label besteld en betaald...

wil hier wel eens wat van zien ... grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste, hier komt het beloofde verslagje hoe het ondertussen is. door omstandigheden ben ik dus gestopt met verduisteren en heb mijn 2 plantjes in de volle grond gestoken , de kleinste stond ergens op een plaats ver van me thuis en die is ondertussen al gestolen ;) . nu de grootste heb ik nog steeds maar is ook ondertussen in de volle grond gegaan

 

gallery_30313_11964_163914.jpg

 

is een beetje in bloei geschoten door het even te verduisteren

 

gallery_30313_11964_306514.jpg

 

 

 

en dan als extra , een foto van een WW die bij een vriend staat

( zelfste tijd als mij begonnen met zelfde zaadjes , alleen heeft hij soms een tl lamp gebruikt. en is die nu in mooie bloei gegaan)

 

 

gallery_30313_11964_173685.jpg

 

 

.... grtzzzzzz en tot de volgende ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ondertussen al gestolen

Echt ku* zeg.

Hoop dat de in de volle grond nog lekker word.

Groetjes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beste, hier komt het beloofde verslagje hoe het ondertussen is. door omstandigheden ben ik dus gestopt met verduisteren

 

Waarom ben je dan gestopt....

 

je plant gaat hierdoor reveggen ;) ;)

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ zodd hoop dit ook wel, maar tot nu toe is hij gelukkig want voor ik hem in de grond had gezet werden de bladjes fel groen ik denk te vroeg verduisterd...

 

@ get in ganjabus , wel zoals hier boven al vermeld. ben hier mee gestopt omdat de plant heel fel groen werd vanop de kop zo verder naar de bladjes en zag haar niet graag droevig worden ;)

 

 

tot laterzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt zonde man.

Toppen waren zich al best mooi aan t vormen

mja op naar een struik nu dus

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

ja da klopt maar er waren nog veel te weinig als je kijkt naar de foto van heel de plant zie je da er heel weinig mooie vertakkingen zijn.

foto is van weekje geleje fzo. en nu ziet hij er meer voller uit zal er tegen morgen nog wel wa foto's van nemen .

Edited by blowsterke
onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey armey

 

Had je verslagje hier nog niet gezien.

Mooi hoor zo voor een eerste keer :P

En wel sip dat er 1 plantje is gestolen ;)

Maar gelukkig heb je nog een stevig meisje over :D

Het ziet er allemaal goed uit. Succes ermee

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bedankt voor eens te komen kijken, ik hoop dat de dame stevig blijft want ben beetje bang dat het een herman aan het worden is... foto's volgen nog !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen, nog geen foto's van de WW plant maar ben begonnen met het ontkiemen van een autoflower (Snow Ryder)

ben wel benieuwd want heb hier nog nie zoveel goeds over gehoord ...

 

 

gallery_30313_12513_236466.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog eentje met een dak kweekje :P deze volg ik ;) btw ben ook nieuw in het kweken , hoe zit het met dat verduistere? elke dag terug donker maken of kan je ze echt niet laten bloeien/afbloeie zonder ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel ik heb mijn WW die in de grond staat en de WW van een maat van me ongeveer weeken geleje beginne verduisteren. na 1 weekje of 2 ongv heb ik de WW die nu in de grond staat gestopt me verduisteren maar de plant van de maat gaat elke dag in verduistering ... we hebben beiden ook maar 1 keer voeding gegeven (tomaten voeding) ...

 

de autoflower is nu mijn eerste autoflower en daarbij moet je dus hellemaal niet kijken naar licht of verduistering ... de plant gaat zo al in bloei vanaf het 6/7 bladjes heeft (normaal gezien) ...

 

 

nog veel plezier daarzo

 

peace ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
wel ik heb mijn WW die in de grond staat en de WW van een maat van me ongeveer weeken geleje beginne verduisteren. na 1 weekje of 2 ongv heb ik de WW die nu in de grond staat gestopt me verduisteren maar de plant van de maat gaat elke dag in verduistering ... we hebben beiden ook maar 1 keer voeding gegeven (tomaten voeding) ...

 

de autoflower is nu mijn eerste autoflower en daarbij moet je dus hellemaal niet kijken naar licht of verduistering ... de plant gaat zo al in bloei vanaf het 6/7 bladjes heeft (normaal gezien) ...

 

 

nog veel plezier daarzo

 

peace ;)

 

 

dus in feite heeft ie het al door om te bloeien als je hem 1 maal verduistert? of is het nodig van elke dag te verduisteren ? noob vraagje maar ben er om te leren :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
wel ik heb mijn WW die in de grond staat en de WW van een maat van me ongeveer weeken geleje beginne verduisteren. na 1 weekje of 2 ongv heb ik de WW die nu in de grond staat gestopt me verduisteren maar de plant van de maat gaat elke dag in verduistering ... we hebben beiden ook maar 1 keer voeding gegeven (tomaten voeding) ...

 

de autoflower is nu mijn eerste autoflower en daarbij moet je dus hellemaal niet kijken naar licht of verduistering ... de plant gaat zo al in bloei vanaf het 6/7 bladjes heeft (normaal gezien) ...

 

 

nog veel plezier daarzo

 

peace :P

 

 

dus in feite heeft ie het al door om te bloeien als je hem 1 maal verduistert? of is het nodig van elke dag te verduisteren ? noob vraagje maar ben er om te leren :huh:

het beste is om hem te blijven verduisteren . ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update*

 

De plant die bij mijn kameraad stond, is gisteren gesnoeid geweest hier volgen enkele foto's ;)

 

gallery_30313_11964_1159964.jpg

 

gallery_30313_11964_708925.jpg

 

gallery_30313_11964_135442.jpg

 

---------------------------------------------------------

 

Dan hebben we nog ff ter gelegenheid mijn eigen plant die het nog overleefd heeft na al die kut dingens da er gebeurd zijn ...

 

gallery_30313_11964_1314923.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

update;

na het ontkiemen van de autoflower (snow ryder) die nu in een potje zit onder de lamp

 

gallery_30313_12513_4909826.jpg

 

heb ik toch besloten om al 1 zaadje van ZoDd te ontkiemen

 

gallery_30313_12513_453879.jpg

 

na lang twijfel heb ik ook eens wat random foto's gemaakt , vond ik wel iets ... zijn wat andere hobby's van me (games, smurfen :P ) ....

 

gallery_30313_12531_4209679.jpg

 

gallery_30313_12531_1170269.jpg

 

gallery_30313_12531_2425071.jpg

 

bedankt voor je tijd, commentaar altijd welkom !!!! nogmaals bedankt aan de mooie gave van een wietforum lid ;)

 

peace .... ps: ben een beetje aan het relaxen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat het gaat smaken.

De widow ryder is hier ook voor het eerst dus mooi mee kijken.

De automazar is een knaller voor mijn.

 

En hahaha die smurfen dat keek ik vroeger altijd.

Mega vet.

 

Groetjes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...