Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sensiswag

SensiSwag guerilla test

Recommended Posts

Hi,

 

5xthe church fem

5xautoflower (A.F.) fem (big bud green house? etc. ben er nog niet helemaal uit)

 

Hoe ver staan we (ik) al?

;) Momenteel nog maar 1 spot waar ik er al over uit ben wat er komt te staan, ik heb er nog 3 andere gescout en deze gaan ook leuk worden, ik ga om te beginnen maar van 1 spot een verslag bij houden (als deze nu net fout afloopt komt er mss wel een wissel :verrygood )

Ik hou het liever bij 1 "goed gedocumenteerd" verslag dan 4 halve.

 

Ik wil wat verschillende low budget experimenten doen om te kijken hoe deze soortjes het doen in verschillende set-up's, de smartpots die nieuw voor me zijn gaan we ook eens proberen. Ik wil er een hoop uit leren en misschien heeft iemand anders er ook wat aan. En uiteindelijk zou ik nog een lekker dag rokertje overhouden voor de migraine maar ook voor de recreatie natuurlijk het moet niet altijd ;) zijn. :verrygood maar laten we eerst maar is het plan verduidelijken.

Locatie1 (verslag): Goede grond met veel netels goede vochthuishouding relatief stabiel grond water pijl het hele jaar door(nabij rivier), de zon staat er ook perfect op the schijnen.

 

De lijst:

 

1x A.F. In een 3 gallon smartpot + sannie's buffer tabs + kleikorrels + wat kweek grond van een vorig kweekje (aka "kweekgrond").

 

1x A.F. In een 3 gallon smartpot + sannie's buffer tabs + kleikorrels + wat grond van de spot (goede grond met veel netels goede vochthuishouding relatief stabiel grond water pijl het hele jaar door.)

 

2x A.F. In volle grond van de spot

 

1x A.F. In de grond in groen afvalzak (browndirtwarrior style experiment) met kweekgrond met wat extra Oneness van humbold.

 

2x the church plant gat 60 x 60 x 60 kweekgrond kippenmest korrels wat extra Oneness in de bloeifase.

 

2x The church smartpot 5 gallon met een stuk van de bodem uit recht op de kweekspot bodem met kweekgrondmengsel van vorigkweekje en sannie's buffer tabs met wat extra oneness in de bloefase. (experimentje.)

 

1x the church plant gat 60 x 60 x 60 50% kweekgrond 50% "spotgrond" + Oneness in de bloeifase.

 

Uit deze chaos hoop ik een hoop te leren over men spot, de planten, de kweekmethodes.

 

De foto's volgen nog, hier alvast een klein schema van hoe ik ze wil neer zetten, de plaatsing van de gaten t.o.v. de smartpot's ben ik nog niet helemaal uit.

Dit is hopelijk ook een handig overzicht aangezien ik toch voorzichtig ga zijn met foto's van de omgeving.

Er komen natuurlijk foto's van de spot en de planten aan, nog enkele weekjes geduld.

Eerst moet er op de andere spot's nog een hoop werk verzet worden (ik ga jullie wel tussendoor een kleine update hier over proberen te geven. Ik doe men best.)

 

Ik ga ook wat npk + slakken korrels strooien om het onkruid wat te laten woekeren om het zicht wat te belemmeren.

 

Hier het online geklieder ik hoop dat jullie er iets aan hebben ;)

gallery_30229_11930_2756.jpg

(de blauwe struik en de 2 witte struiken kunnen in werkelijkheid er anders uit zien het waren 3 struiken 1 witte 2 groene I can't remember een driehoek van struiken)

K dit was dus de kleine intro van de SensiSwag guerilla test Thx for watching :lol: Man I always get excited when a new project has begun.

Edited by sensiswag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto Update

 

Foto's van de spot left to right (de driehoek van struiken van op "de tekening" is nu misschien iets duidelijker) ik wil de plantjes zo planten dat zodra ze groot zijn het 1 grote struik lijkt of een cluster van struiken. Geen recht plant rije op deze spot.

 

gallery_30229_11930_548046.jpg

witte struik nr 1

 

gallery_30229_11930_94717.jpg

witte struik nr 1 uit ander perspectief

 

gallery_30229_11930_14053.jpg

struik nr 2

 

gallery_30229_11930_268804.jpg

struik nr 3

 

Op de fiets naar de slager even een omweg gemaakt voor een update, zo'n begin van een verslag met enkel wat geklieder is niet echt leuk om naar te kijken dus maar snel wat foto's genomen voor de liefhebbers nog niet veel groens te zien maar hey, nature's beaty beats a paint drawing every day of the week. :verrygood laterzzz

 

p.s. die lichtinval recht op de grow spot kan toch geen toeval zijn ;) :lol: :verrygood

Edited by sensiswag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo SensiSwag

 

Damn, wat ziet jouw lapje grond er verrukkelijk uit! Een mooie voorstelling ook in je eerste post, zo hebben we er nog niet vaak gezien :verrygood

 

Maar waarom zo een bescheiden aantal planten? Volproppen zou ik zo zeggen! :verrygood

 

 

mvg

Mdvtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ja :verrygood

Volknallen :verrygood

 

Nee maar... Het ziet er goed uit..!

Jij maakt er wel aardig werk van zo te zien, en dat is ook nodig voor een guerilla.

 

Dit is je aller eerste keer?

 

 

The Church heb ik ook gehad.. wat er over bleef om te roken was ook echt wel lekker :lol:

 

 

Heel veel succes en plezier met deze kweek!

 

Grtsz HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mdvtje

Ik heb inderdaad ook leuke verwachtingen voor het lapje grond maar het blijft een guerilla, dus ik ga niet alle hoop (en al men zaad) op 1 plek vestigen. Vandaar dat ik het hier beschaafd maar overzichtelijk hou ;), aangezien ik deze alleen doe moet het ook nog haalbaar zijn om ze allemaal te knippen, als het goed gaat :verrygood (als ik het goed doe) dan moet ik al een paar keer heen en weer per spot als ik klaar ben.

En dat is al wat meer risico daarom hou ik het haalbaar met de tijd die ik heb. 20 plantjes meer zou lekker zijn maar daar heb ik de tijd niet voor ;) Ik haal me nu al een "hoop werk"(plezier, genot, plantekunde) op me nek.

 

@HighLife

We gaan al goed kunne knallen als deze er goed uit komen. ;) Als ik het helemaal vol knal is er geen plek meer om te picknicken als ik van de zon wil genieten :) :verrygood (Iedereen hoopt op de (Deense) kilo's tegenwoordig maar er komt altijd meer werk bij kijken dan ze denken.)

Ik probeer er een leuk verslagje van te maken, kan ik zelf wat uit leren en misschien heeft iemand anders er wel iets aan. Dit is men eerste gedocumenteerde guerrilla ik heb al wat kweekjes achter de kiezen, enkele succesvolle. Maar had nu zin in een verslagje en wat experimenten dan leer ik een hoop voor de komende jaren. We zijn nooit te oud om te leren.

 

Update vandaag nog langs de spot gegaan wat npk gestrooid (zo als op het schema) voor het onkruid te laten groeien, dan moet ik geen hek zetten of een camouflage net hangen. :lol: Om het eventuele zicht te belemmeren van rippers of wouten. Volgende week ga'k het gras maaien en dan komen de gaten er.

 

Bedankt voor de snelle reacties en de goede wensen, als er vragen of tips zijn, altijd welkom.

Laterzzzz SensiSwag aka John

Edited by sensiswag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké dan.,,!

 

Dus je hebt al enige ervaring op zak ;)

 

 

hahaha en in een oerwoud van wietbomen kan je ook lekker picknicken :verrygood

 

Door jou verslagje leren we allemaal weer wat :verrygood

 

Ik ben benieuwd wat het dit jaar zal brengen :lol:

 

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...