Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dretjuhhh

bruine haren na spuiten masai tegen spint!

Recommended Posts

Hey Jongens.

 

Ik heb de 32 snoepjes lekker ingespoten met masai maar ook over de toppen omdat hier het spintook zat. hou het nu bij met de kruimeldief en hoop dat ik het nog 3 weken kan rekken. heb net ff foto's met lampen uit gemaakt maar kan ik het nog 3 weken volhouden??

wat is jullie mening en tips kan wel beetje hulp gebruiken....

in iedergeval alvast bedankt!!!!

 

foto'sss!!

gallery_25123_11692_1594139.jpg

gallery_25123_11692_960793.jpg

Deze top is het ergste bruin geworden!!

gallery_25123_11692_254446.jpg

gallery_25123_11692_2251857.jpg

 

graag jullie mening en tips jongens!! hoop dat ik ze nog 3 weken vlink kan laten aandikken. en anders toch de schaar der in :P

 

groetjess dretjuhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey JayTheFirst

 

der staat op de handleiding dat je het mag gebruiken tot een week voor je oogst dus ik denk niet dat super kwaad kan hoor.

 

groetjes dretjuhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

dretjuh, je bent officieel fucked.

ik heb 1 jaar met spint gevochten en het is een harde tegestander

wat niet werkt : biospuiten & biobestrijding(beestjes enzo)

dit werkt niet! weet dit uit ervaring, en iedereen die zegt van wel, heeft geluk gehad.

het enige wat bij mij geholpen heeft is vertimec, en dankzij dit product ben ik nu al bijna een jaar spintvrij.

je opties zijn simpel,

 

1 je oogst & kuist de boel heel goed op en dompelt je volgende ronde stekken onder in vertimec.

2 blijft masai spuiten , binnnen 2x zijn ze resistent en drinken ze het goedje zo op met een glimlach :P

3 je verkwist je geld aan bio brol.

4 je fluit de ronde uit, spuit verschillende soorten troep tegen spint, stofzuigt je toppen en al die fucking huishoudtruukjes

5 haal vertimec en spuit de boel onder elke week tot je ze oogst.

 

ivm die bruine haren, denk ik dat de plantjes het zo een beetje opgeven en afbloeien.

maar wie ben ik hé :)

 

en JayTheFirst, deze troep zit ook op je groenten & fruit dus als je zo naief wil zijn om het niet op te roken, waarom steek je het dan wel in je mond.

 

dre, als je meer vragen hebt mag je me altijd pm'en. success ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kcetnoiz

 

bedankt voor je reactie. ik wil zien dat ik ze nou zo weinig mogelijk stress meer ga geven en zien dat ze het ngo zo langmogelijk volhouden. en dan toch nog beetje goeie oogst kan trekken.

ik ga straks het hok goed schoon maken en dan weer een ronde draaien en dan hopelijk zonder spint.

ik ga zeker weten men stekjes onderdompelen in vertimec en men heletent er mee inspuiten en dan zoals jij zegt elke week nog maar ff keer benevelen.

ik hoop niet dat ze nu helemaal gaan afbloeien en dat ze het hier gwn maar ff bij laten en dus echt nog paar weekies volgaan houden..

 

groetjes dretjuhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dretjuh helemaal weg krijg je het nu nooit maar ik zou wat roofmijten uitzetten voor de laatse 3 weken om het onder controle te houden scheelt weer dat spint bijna altijd begint boven in (hoogste punt)dus daar roofmijten als eerst uitzetten kunnen ze zich mooi volvreten aan die kolere spinten en idd bij de stekken binnen in de vertimec dompelen 5 dgn daarna weer spuiten 5dgn erna weer spuiten en dan als defenitieve opruimer 5dgn daarna roofmijten uitzetten :) Suc7

Greetzz,M :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Mena Muria

 

jij ook bedankt voor je reactie. denk dat nu roofmijt kopen btje overbodig word. omdat als ik het nu bestel dat ik het miss deze aankomende week heb of de week daarop.

dan zijn we al zoveel verder en weet niet eens of men planten het nog zolang volhouden... of denk jij dat ik nog wel 3 weken kan uitzingen elkedag ff stofzuiger er bijlangs en zo proberen het eind te halen.

 

waar kan ik eigenlijk vertimec kopen? bij elke growshop?

ga zeker de volgende ronden goed behandelen eerste 2 weken goed na lopen met vertimec en daarna roofmijt erbij de 3de week en dan hopen dat ze neit meer terug komen.

 

groetjes dretjuhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

roofmijt kopen=geldverspilling

ik zeg je ook waarom en zeker op dit punt,

je hebt masai gespoten, dat dood de mijten dus ook de roofmijt.

en de roofmijt bouwt helemaal niet snel een resistentie op, dus een 2de maal uitzetten is dubbele geldverspilling.

 

vertimec kan je normaal niet kopen, maar normaal heeft je shop altijd alles wat je nodig hebt en verkopen ze dit achter de toonbank

vraag even rond, komt het zeker goed :P

ikzelf heb 4 weken na elkaar vertimec gespoten, en nooit meer terug gezien

ik heb dus :

 

hok gecleaned

potten gewassen

coco vervangen

stekken gedompeld(vertimec)

dan 4 weken die erop volgen vertimec gespoten, ook al zie je ze niet. toch spuiten maatje!

en dan ben ik gestopt met spuiten en heb ze sindsdien niet meer terug gezien

maar heb er dus wel een jaar tegen gestreden met middelen (niet vertimec) shit

er zijn zelfs verhalen van mensen die spint hebben waar vertimec niet tegen help die zijn gewoon resistent ertegen

daarom is het belangrijk keihard op te treden met dat spul als je paar weken tussen laat en ze terugkomen zijn ze wrschijnlijk al voor de helft resistent.

 

success

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
roofmijt kopen=geldverspilling

ik zeg je ook waarom en zeker op dit punt,

je hebt masai gespoten, dat dood de mijten dus ook de roofmijt.

en de roofmijt bouwt helemaal niet snel een resistentie op, dus een 2de maal uitzetten is dubbele geldverspilling.

 

vertimec kan je normaal niet kopen, maar normaal heeft je shop altijd alles wat je nodig hebt en verkopen ze dit achter de toonbank

vraag even rond, komt het zeker goed :)

ikzelf heb 4 weken na elkaar vertimec gespoten, en nooit meer terug gezien

ik heb dus :

 

hok gecleaned

potten gewassen

coco vervangen

stekken gedompeld(vertimec)

dan 4 weken die erop volgen vertimec gespoten, ook al zie je ze niet. toch spuiten maatje!

en dan ben ik gestopt met spuiten en heb ze sindsdien niet meer terug gezien

maar heb er dus wel een jaar tegen gestreden met middelen (niet vertimec) shit

er zijn zelfs verhalen van mensen die spint hebben waar vertimec niet tegen help die zijn gewoon resistent ertegen

daarom is het belangrijk keihard op te treden met dat spul als je paar weken tussen laat en ze terugkomen zijn ze wrschijnlijk al voor de helft resistent.

 

success

grtz

Je zet meestal ook geen roofmijten heb nadat je gespoten heb :) dat doe je als je me verhaal goed gelezen had na 5 dgn na 2 dagen kan dit zelfs, Maar vraag me af waar je het over heb dat roofmijt resistentie moet opbouwen voor wat........ het is de bedoeling dat ze de spint op vreten. Als je spint heb is het moeilijk om het op telossen zeg maar het is de kunst dan om het onder controle te houden :P Greetzzz,M :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preventief roofmijten uitzetten :P en je.heb geen last meer van spint.

 

Tevens ff je stekken dompelen in pvp plus, of verti....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk ja vertimec maar nu spuit je dat niet meer , of je moet het na je oogst weggooien.

 

 

Je ben ten eerste veeeeeeeeeeeeeeeeelst te laat dit had je veel eerder kunnen zien. Nu kan je het alleen nog maar een beetje bestrijden met een bio middel of met de stofzuiger en lekker je laatste weken uitzingen.

 

Groetjes Podhead.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...