Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Broodrooster

functioneren in het dagelijks leven :P

Recommended Posts

:D Ik merk aan mezelf dat asl ik stoned of high ben dat ik dan slecht functioneer in het dagelijks leven ,dus dingen zoals school en werk vooral,als ik met mede blowers op school zit en ze zijn stoned ,heb ik superveel lol en alles ,maar als ze niet stoned zijn(en samen met hun de rest van de school)dan heb ik het gevoel dat ze stoned zijn maaaar dat zijn ze dus niet,en bijv. op het werk ,ik werk in de horeca en das vaak hard werken ,dan kom je gewoon niet op een bepaald tempo van werken dus ik blow wel veel maar niet voor me werk .hebben andere mensen hier ook ervaringen mee ,of zijn er mensen die juist beter functioneren in het dagelijks leven :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als ik 's middags op school me wa maten blow kant zijn dak 's avonds merk dak geen notities hem van sommige vakke :lol: Tja, da hem ik er voor over (er zijn kopiermachines). so keep on :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan het beter niet doen, maar ik doe het weleens in de pauze met school met wat kameraden...

 

Zitten we met 4 man bij elkaar en allemaal kneterstoned dan komen we niet meer bij van het lachen :lol: De leraar is ook nog jong dus die weet wel waar het van komt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: dus eigenlijk is het best wel vreemd ,je blowt op school,je gaat naar de les en voert geen flikker uit.. :evil: ...maarja het is tog leuwk...hum...ik snap het zelf ook niet ;) :D maarja ......je moet toch iets boeiends doen op school om door die saaie lesstof heen te komen,ik weet niet of iemand ooit eens een blokuur duits heeft proberen te volgen terwijl die egt ernstig kaffa was.....is geen pretje...JE MOET NAMELIJK OPLETTEN..en das nou net het probleem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

volgens mij heeft blowen effect op je korte-termijn-geheugen, dus blowen

en tegelijkertijd informatie tot je nemen (bv. les op school) lijkt me niet

de meest effectieve methode. Als ik zo alles lees ben ik trouwens blij dat

ik begonnen ben met blowen toen ik al van school af was, anders weet ik

niet of ik mijn VWO zo goed had afgemaakt.

 

Groeten,

 

Klaboem.

 

P.S. Het is al wel zo'n 17 jaar gelden dat ik van school ben gegaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn VWO netjes met twee 8'en, twee 7's, twee 6'en en een 5 (en/du/ne/ge/ec1/ak/wiA) gehaald en toch de laatste jaren erg vaak stoned... maar goed, dat verschilt natuurlijk gewoon per leerling, ik leer vrij makkelijk.. Maar ik werk ook in de horeca en daar is het idd niet aan te raden om stoned te werken, je houdt het gewoon niet bij... (qua snelheid).

 

Sowieso vind ik dat je eigenlijk niet stoned moet werken... het haalt zo weinig uit.. kan je beter daarna relaxed stoned worden als je ook de tijd hebt om er wat aan te hebben.. maar ja.. het vlees is vaak zwak he :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi,

 

volgens mij heeft blowen effect op je korte-termijn-geheugen, dus blowen

en tegelijkertijd informatie tot je nemen (bv. les op school) lijkt me niet

de meest effectieve methode. Als ik zo alles lees ben ik trouwens blij dat

ik begonnen ben met blowen toen ik al van school af was, anders weet ik

niet of ik mijn VWO zo goed had afgemaakt.

Mooi gezegd, blowen is iets recreatiefs, er is een tijd en plaats waar het past (is natuurlijk vrij rekbaar :D ) en op school past het niet, je zit er voor een (vrij belangrijke) reden, het is namelijk de plaats waar in grote mate wordet beslist hoe je toekomst zal verlopen en persoonlijk zou ik het triest vinden om dit te verkloten omdat je het zo leuk vond om daar te blowen.

En ik ken er zeker wel genoeg die het op die manier hebben verprutst dus het gaat hier niet over uitzonderingen.

Ben mss wel beetje moraalridder aan't uithangen en daar trekken jongere gasten zich toch niets van aan (ik ook niet toen ik nog op school zat, maar ik blowde toen wel nog niet) maar het is wel een feit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi,

 

volgens mij heeft blowen effect op je korte-termijn-geheugen, dus blowen

en tegelijkertijd informatie tot je nemen (bv. les op school) lijkt me niet

de meest effectieve methode. Als ik zo alles lees ben ik trouwens blij dat

ik begonnen ben met blowen toen ik al van school af was, anders weet ik

niet of ik mijn VWO zo goed had afgemaakt.

Mooi gezegd, blowen is iets recreatiefs, er is een tijd en plaats waar het past (is natuurlijk vrij rekbaar :D ) en op school past het niet, je zit er voor een (vrij belangrijke) reden, het is namelijk de plaats waar in grote mate wordet beslist hoe je toekomst zal verlopen en persoonlijk zou ik het triest vinden om dit te verkloten omdat je het zo leuk vond om daar te blowen.

En ik ken er zeker wel genoeg die het op die manier hebben verprutst dus het gaat hier niet over uitzonderingen.

Ben mss wel beetje moraalridder aan't uithangen en daar trekken jongere gasten zich toch niets van aan (ik ook niet toen ik nog op school zat, maar ik blowde toen wel nog niet) maar het is wel een feit...

Ik hebn het vandaag ook flink verpest maar het gaat goedkomen hoop ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat blowen en school/werk ook gescheiden moet blijven (bij mij dan, wat anderen doen is hun keuze). Maar ik rook liever een jointje als ik me huiswerk afheb, of als ik van werk thuis kom, zodat ik lekker kan chillen en terug kan kijken op een dag waar ik weer genoeg heb geleerd, zodat ik die joint verdien :D

 

Ik heb dus daarom ook nooit tijdens school geblowd en kan ook geen mening geven over hoe je kennisopname dan is, maar ik kan het wel zo'n beetje inschatten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb al 2 keer geblowd en dat van 's Morgens vroeg juist voor de lessen, 1 keer was het wel aangenaam omdat we bijna niets moesten opschrijven en twas nie zo interessant en eigenlijk moest je niet echt meewerken in de les, maar 1 keer was het volle bak dat ik vanalles moest opschrijven, 100 keer moest antwoorden en ik kwam zo slecht omdat ik me wou concentreren en tging nie en dan vroeg de leerkracht me iets en schoot ik in paniek en zo ging ik 2 uur out :lol:

 

Wel is het enorm aan te raden als je met de school op uitstappen gaat ofzo.

Zoals bijv. een schoolreis of sportdag ofzo. ;)

 

Wij zijn eens met de klas naar Antwerpen geweest om de cultuur van de Joden op te snuiven. dus wij knetterstoned in de Jodenbuurt en normaal zijn Joden niet echt grappig als je nuchter bent maar toen Was da gieren met elke jood die je zag, en dan nog zo'n joodsje gids die 100 keer rapper praate dan een gewoon mens en dan nog zo gebrekkig. en als ge dan na je maat kijkt die meegerookt heeft dan kon ik me zeker nie mi inhouden in de Sinahoge :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt eraan. Ik ga niet blowen op school als ik een proefwerk heb. Maar meestal blowen we voor De les CKV (blokuur) deze periode moeten we bij dat vak toneelstukjes opvoeren (nee, dit vak heb ik NIET zelf gekozen) en dat is dan wel kicke :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vanaf de 3e op de middelbare school geblowd (ook eigenlijk ook continu op school). Ik kan nou niet zeggen dat het bevordelijk is geweest, maar met een omweg heb ik toch mijn HAVO wel gehaald. Nu studeer ik en blow ik eigenlijk alleen maar in het weekend, anders heb ik per ochtend 2 a 3 uur nodig op wakker te worden. Maar ja er zijn natuurlijk uitzonderingen. :D

 

En toen ik niet meer elke dag tig joints rookte, hoorde ik uit mijn omgeving dat ik actiever was, niet meer zo snel geprikkeld, en vrolijker. Dus.....het had bij mij invloed op mijn doen en laten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi,

 

volgens mij heeft blowen effect op je korte-termijn-geheugen, dus blowen

en tegelijkertijd informatie tot je nemen (bv. les op school) lijkt me niet

de meest effectieve methode. Als ik zo alles lees ben ik trouwens blij dat

ik begonnen ben met blowen toen ik al van school af was, anders weet ik

niet of ik mijn VWO zo goed had afgemaakt.

Mooi gezegd, blowen is iets recreatiefs, er is een tijd en plaats waar het past (is natuurlijk vrij rekbaar :D ) en op school past het niet, je zit er voor een (vrij belangrijke) reden, het is namelijk de plaats waar in grote mate wordet beslist hoe je toekomst zal verlopen en persoonlijk zou ik het triest vinden om dit te verkloten omdat je het zo leuk vond om daar te blowen.

En ik ken er zeker wel genoeg die het op die manier hebben verprutst dus het gaat hier niet over uitzonderingen.

Ben mss wel beetje moraalridder aan't uithangen en daar trekken jongere gasten zich toch niets van aan (ik ook niet toen ik nog op school zat, maar ik blowde toen wel nog niet) maar het is wel een feit...

Ik hebn het vandaag ook flink verpest maar het gaat goedkomen hoop ik

ik doe dat enkel als ik de lessen snap omdak men jaar opnieuw doe.

zoals fysica en frans enzow en geschiedenis daar snappek tijdens de les nooit iets van dus doe ik voor geschiedenis aan zelfstudie :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
duvel?

das Belgisch bier, veel beter dan die heineke brol uit holland! :wacko: Als ge da erges ziet moet ge het maar is meepeme :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook alleen in het weekend/vrijdagavond.Soms ook wel op woensdag(is meer de laatste tijd).Maar nooit voor of tijdens school, of als ik nog moet leren...Als we op studiereis ofzo gaan of sportdag ofzo soms ook wel,dan zijn er toch geen lessen...Wat heb je eraan op stoned of high in de klas te zitten???Je moet in een leuke sfeer zitten dan niet in een klassfeer ;) .

 

cheerz

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou is ni voor te patse ofzo, maar wij blowe altijd op school, en dit toch al een vier jaar. Gevolgen heeft dat niet, zeker niet aan mijn cijfers, Ik ben eerste van de klas met 80 %. Al die verhaaltjes dat het ni goed is , kan best zijn maar niet in mijn geval.

Dus ik zou zeggen, moet je naar school of gaan werke, sta 15 min eerder op kun je nog lekker blowe!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ok,ook al gaat het bij sommigen niet persee de punten doen dalen,toch vind ik het tamelijk junk dat je persee een toet nodig hebt voor of tijdens school...klinkt redelijk verslaafd...En zoals ik al zei:school vind ik echt niet de sfeer om stoned te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Garbage

me alle eerste keer dat ik ging blowen

 

Arnhem(Posbank)

 

was in een heel mooi natuurgebied (Veluwe) We hadden een paar gram gehaald(weet niet meer wat).En we hadden 2 gram gehaald in een shop in Arnhem (Uncle). We hadden geen tabak dus we hadden m puur gedraaid. We (4 man) helemaal van de kaart. we konden ff niet op eigen benen staan dus we zij wezen pitten in de bos want we waren helemaal wappie :rofl

 

Amsterdam

 

Regelmatig gaan we met een paar vrienden uit Almere naar Amsterdam gewoon om een avondje in de shop te zitten en dan een beetje feesten. We gingen naar Kadinsky een shop waar we regelmatig komen. Ik had 1 gram AK-47 gehaald en eentje gedraaid.

Ik had pas een halve jointje op en was helemaal van de kaart. En een paar minuten later ben ik out gegaan in de shop ;) .

 

Dat zijn eigenlijk de wazige dingen die ik heb meegemaakt met wiet/hasj

 

Paddo`s dat heb ik een paar keer gedaan en geen wazige dingen meegemaakt (behalve de trip natuurlijk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik stoned ben in de klas let ik beter op en maak ik me werk, als ik niet stoned ben verveel ik me de tyfus en dan ga ik klote in de klas dus veel onrust door mij als ik niet stoned ben.. misschien functioneer ik wel beter als ik stoned ben.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...