Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
a-lexus

kweekverslag 2011 automazar/candahar/wavy gravy

Recommended Posts

Ok, ik begin even opnieuw.

 

A-ik heb mij nog niet voorgesteld.

B- ik heb wavy gravy verkeerd geschreven!

 

Ik ben dus a-lexus,ik woon in zuid-frankrijk veel zon dus een goed excuus om te growen.

Ik volg het forum al jaren en vindt het tijd om ook aktief mee te doen.

 

Dit is mijn plan;

Het voorjaar beginnen we met de automazar van dutch passion.

Deze staan al zo`n 2 weken voor te groeien onder kunstlicht,ik ben bang dat ze anders te klijn blijven!

 

Voor de zomer heb ik candahar van de ministry of cannabis en wavy gravy van head seeds.

De wavy gravy heb ik hoge verwachtingen van,dit is een limited edition van de gr3atful h3ad een cross van chemdogxcasey jones dit moet vuurwerk worden!!

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste a-lexus.

 

Wil niet vervelend zijn maar voorstellen doe je hier Wie is Wie

 

Succes, zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

oooh nou ja, maakt niet uit nu weet iig dat ik een volger heb!!

foto`s oploaden moet ik ook nog even mee worstelen ik heb zojuist foto's genomen van de automazar's,ditzijn niet de meest opwindendste periodes van het grow proces.

Greeds! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

A lexus, we nemen je het voor deze keer niet kwalijk, dat je je in je eerste outdoor kweekverslag zelf voorsteld :P

 

De soortjes die je gaat kweken zijn bij mij onbekend, dus ga dit verslag zeker volgen.

 

Veel forumplezier.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig maar :P

De soortjes van head seeds zijn een van de meest gewilde zaadjes van de seedboutique/seedbay,hij heeft fuore gemaakt met zijn Casey Jones.

De Candahar is voor mij ook iets nieuws,zo test ik ieder jaar één nieuw soortje!

De gro(w)eten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha Je woont in Zuid Frankrijk maar je groeit je planten al vanaf begin april op, omdat ze anders niet groot genoeg worden? :)

Hoe groot wil je ze hebben dan :P

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plantjes die onder de lampen voorgroeien zijn de autoflowers,40 a50cm zou mooi zijn ipv 10 of 15cm.

De andere soortjes worden MONSTERS! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn zeker leuke soortjes weedjes.

Ik ga je ook zeker volgen maar dat wist je al.

 

Groetjes, Vincent.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De plantjes die onder de lampen voorgroeien zijn de autoflowers,40 a50cm zou mooi zijn ipv 10 of 15cm.

 

 

dan zou ik ze ontkiemen wanneer het het langst 26 graden is en er genoeg zon is in de periode van 2 maanden.

Autoflowers groeien en bloeien een bepaalde tijd meestal rond de 2 maanden. Dus ontkiemen en 2 maanden later kun je knippen. de groei kun je niet langer of korten maken naar mijn weten. Dus zal je ze in de beste 2 maanden moeten ontkiemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT, svp niet onnodig quoten, gebruik de AD REPLY knop, dank je.//

 

2 maanden voorgroeien onder 24 uur licht is toch meer dan de 2 beste maanden zonlicht!?

Dit is overigens een ff snel tussendoor oogst(je).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...