Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
silverhaze

amerikaanse medische wiet

Recommended Posts

Medici niet tevreden over kwaliteit cannabis 20 - 05 - 2002

 

 

 

  Wie een beetje kennis van of ervaring met cannabis heeft, weet dat je ‘brol’ in je handen hebt als je plastic zakje vol takjes en zaadjes zit. Een aantal Amerikaanse medici en researchers waren dan ook niet te spreken over de ‘medische cannabis’ die hen door de overheid geleverd werd.

 

De Amerikaanse overheid startte namelijk een pilootproject waarbij cannabis gekweekt wordt op staatskwekerijen. Deze cannabis wordt geleverd aan San Mateo County voor medisch onderzoek naar het effect van cannabis op het ziektebeeld van HIV-patiënten.

 

Volgens de medici en onderzoekers is de staatscannabis van ontzettend zwakke kwaliteit. Zij eisen dat hun patiënten betere cannabis zouden krijgen.

 

De slechte kwaliteit heeft ook gevolgen voor het project : Van de 60 geplande proefpersonen werden er slechts 10 bereid gevonden om aan het project deel te nemen. Eén van deze tien gaf er reeds de brui aan omwille van de slechte kwaliteit van de cannabis.

zelf kweken, dan.

 

En niet uw medische wiet uit andere tuintjes roven, want die zou wel eens bespoten kunnen zijn!

(dit onderstaande ter informatie, aangezien mijn tuin met planten was leeggerooft.)

En er zat flink wat chemicalien op, want ze waren niet voor eigen gebruik, maar slechts voor decoratie van een lelijke muur, hahaha.

De wiet hebben zij ? in een busje geladen en ik neem aan dat het naar shops gaat in de vorm van nederhash!

 

Dat gebeurt hier in nederland! Jammer maar mijn wiet zat vol gif!! !

Stakkers!! wat zullen ze hoesten!!

 

onderstaande wou ik even kwijt, aangaande de agressie en woede die de roof te weeg heeft gebracht......ik heb geen goed woord over voor diefjes!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopen dat ze er flink ziek van zijn geweest die jouw plantnen hebben gejat :D

 

Hoe zit het dan trouwens met de kwaliteit van de medische wiet hier in NL? En wat voor wiet is het?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe zit het dan trouwens met de kwaliteit van de medische wiet hier in NL? En wat voor wiet is het?

de kwaliteit valt zeer tegen, de wiet is wel goed in principe.. schoon enzo.. maar er mag niet meer dan 10% THC in zitten.. :D

wat voor wiet het is? geen idee

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan moet je bij maripharm zijn. die maakt de medische marihuana hier

in nederland.

website maripharm

 

je kan ze gewoon vragen stellen.

Je krijgt altijd een serieus antwoord! Een goede zaak!

 

bezoek de site maar eens....

 

 

 

Hopen dat ze er flink ziek van zijn geweest die jouw plantnen hebben gejat

Dat hoop ik ook! Het probleem lost zich misschien zelf op....op deze manier.

mijn eigen medische marihuana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...