Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vinzz

Growi seeds amsterdam

Recommended Posts

Beste leden,

Ik had een vraagje ivm de seedbank 'growi seeds amsterdam' deze leverde in vergelijking met anderen zeer goedkope zaden, ik heb er 10x purple power besteld maar deze zijn nog altijd niet aangekomen terwijl het toch al bijna 10 dagen geleden is dat ik besteld heb, en het meest verontrustende is dat ze niet opnemen als ik er naar bel en ze ook mijn mails niet beantwoorden. Heeft iemand anders hier mischien ervaring met deze seedbank en zo ja, hoelang duurde het ongeveer bij jou voordat je zaadjes aankwamen? Want op het forum is niet veel te vinden over deze seedbank.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen Contact?

Als je met bank betaald heb je geld terug laten storen en een mail naar het bedrijf dat je de order cancel.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb met bank betaald maar ik wil de zaden wel nog krijgen maar is het normaal dat het zo lang duurt? Het zal toch geen oplichting zijn he?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ik je niet zeggen .

nooit besteld daar.

 

Maar als je geen contact krijg vind ik wel vreemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ze lekker ergens anders bestellen, na 10 dagen nog niks gezien en geen reactie vind ik erg vreemd.

Bij de meeste zaadboeren heb je ze binnen 2 dagen in huis.

 

succes ermee

kweekz0r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga ik ook doen, ik rij vandaag naar 'cannabis seed bank' in eindhoven en ga er daar persoonlijk halen, maar ik heb wel al betaald bij growi, hoe ga ik mijn geld daarvan terug krijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Zeker weten dat je geen contact kan krijgen.

2. Mailtje sturen met het cancelen van de order.

3. Bank bellen en het geld laten terug storten.

 

/Sterkte zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bank bellen en het geld laten terug storten.

Volgens mij kan je alleen automatische incasso's storneren. Betaalopdrachten en ideal betalingen draaien ze niet terug, want daar heb je tenslotte zelf opdracht toe gegeven. Als je met creditcard hebt betaald kan je dat wel laten terugdraaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nog steeds niets gehoord van growi seeds, heb al een mail gestuurd met daarin dat ik mijn order wil cancellen en nog een mail waarin ik zei dat de verhandeling van zaden legaal is en ik dus gerechtelijke stappen kan nemen maar nog steeds geen antwoord of zaden gezien, hierbij zou ik dus iedereen willen waarschuwen, koop niet van growi seeds amsterdam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zelf het geld hebt over gemaakt kan je het niet storneren

Dit kan enkel met auto incasso helaas

Wel kan je aangifte doen bij de poltie maar of dat verstandig is :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...